Çok beklettim özür dilerim..🌸
Güzel bir bölümle sezonu kapattık..🤗
Yazarken bir miktar gözlerim doldu bakalım sizin duygularınız tepkileriniz nasıl olacak..😖
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum mutlaka..❤️
Keyifli okumalar..🌸
Zeynep ve Didem gece hiç o konu hakkında konuşmadılar. Çocuklar gün içinde çok yoruldukları için neredeyse sabaha kadar mışıl mışıl uyudular. O gece Haşmet , Didem ve Zeynep hariç herkes derin bir uykuya dalmışlardı..
Mine bir bacağı behzatın üstünde ona sırtından sarılmış vaziyette uyurken bebeklerin ağlama sesi ile birden irkilip başını kaldırdı. İdrak edince hemen kalkıp Ömürlerin odasına girdi . Bu telaşı Behzatı uyandırdı ama o kadar yorgundu ki yerinden kıpırmadan tekrar uykuya daldı. Mine birini kucağında ötekini beşiğinde susturmaya çalıştı. Biraz sonra odaya Didemle Zeynep geldi.
Zeynep: sen uyandın mı?
Didem: Minnoş kusura bakma biz yetişemedik..daha erken saat hadi sen git yat..
Mine: Siz hayırdır bu saatte?
Didem: ben uyuyamadım gece ..
Zeynep : ben de uyuyamadım..
Mine: naptınız peki film falan mı izlediniz?
Didem: yok sadece öyle yattık..Birbirimizin uyumadığını anlamamışız bile ..
Mine : tuhaf baya tuhaf hem de neyse alın bakalım ben gidiyorum..
Çocukları onlara verip odaya geri gitti. Tekrar aynı pozisyonda sardı kollarını kocasına uyumaya başladı. Yorgun olduğu için kısa sürede daldı..Saat 9 olmuş Behzat gözlerini açmıştı. Üstündeki ağırlığa başını yavaşça arkaya çevirerek baktı tabii ki Mineydi..
Behzat: Benden farkın yok vallaha bu nasıl sarılmaktır..
Yavaşça döndü. Mine mırıldanarak iyice sarıldı. " siz kime bakıyorsunuz hanımlar... yolarım sizi defolun gidin..kocamdan uzak durun.."
Behzat gülerek dinledi.. " rüyasında bile beni kıskanıyor..kadınlarla uğraşıyor karım benim ya.." dedi.. Kalkmaya çalışırken Mine uyandı. " aşkım ben yine yapışmışım sana..."
Behzat : he öyle oldu ..bu konuda beni geçecen diye ödüm kopuyor..
Mine : ne mümkün Behzat bey sizi de gördük..beni içine sokacaktın az kalsın bir kere... Bizim çocuklarımız bizimle yatmaz herhalde ezeriz mutlaka...
Behzat gülerek banyoya doğru yürüdü : tamam tamam bir şey demedim..saat 9 olmuş kalkalım hadi..çocuklar nerde?
Mine : kendi odamızdayız aşkım farkındaysan kızların yanındalar yani bu gece onlar yattı yanlarında ..erken saatte ağladılar koştum gittim susturdum sonra kızlar geldi verdim onlara geri gelip yattım...
Behzat : sen ona mı fırlayıp gittin..uyandım ben ama hiç kıpırdamadan tekrar daldım...
Elini yüzünü yıkayıp çıkana kadar Mine çoktan yatağı düzeltmişti. Aklına gelenle hemen ona sarılıp konuştu. " bu gecede kalsınlar onlarda"
Mine : bırak ...hayır olmaz ..
Behzat : niye ya ?
Mine : biz bakıcaz dedik çünkü..
Behzat : hay demez oylaydık ..tamam peki İlyaslar dönünce artık..
Mine : aynen canım..
Biraz takıldıktan sonra kalkıp üstlerini değişip aşağı indiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
RomanceHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..