Devam ediyoruz..🤧Çoktan gitmişlerdi. Diğer evlerden komşuları çıkarken Merve ve Hatice de çıktılar. Onun arabasını görünce korkuyla bahçeden dışarı attılar kendilerini . Birkaç kişinin gittikleri yöne baktıklarında elinde silahla Orhan'ın başında dikildiğini gördüler.
Çığlık kıyamet ile koştu Merve. "ORHAN! ORHAAANN!"
Hatice kocasından gözlerini ayırmadan geldiğinde duyduğu ilk şey "Ben yapmadım." oldu.
Merve: Anne! Annee! Bir şey yap! Orhaaaan!
Yoktu tek bir cevap.. İnsanların kopardığı yaygarada Merve onun başını kucağına aldı. Kan olmuş titreyen ellerini yüzüne götürdü. "Orhan! Aç gözlerini! Baba naptın sen!"
Hatice hemen eğildi. "Orhan! Ambulansı arayın! Bir şey yap hastaneye götürelim!"
Merve: Hayır! Baba dokunma!! Aaahh! Orhan!
Enişte : Ben yapmadım bir şey!
Hatice: Bırak şimdi ! Yardım edin arabaya taşıyalım!! Yardım edin!!
Komşular hemen ivedilikle taşımaya başladıklarında Enişte toparlandı. Onlardan öne geçip arabasının kapısını açtı. Merve diğer tarafa koştu ağlayarak bindi ve omuzlarından tutarak kendine çekti kucağına. "Orhan lütfen ölme! Orhaan! Her yeri kanıyooor! Her yeri! Orhan!""
Hatice hemen öne bindi. Enişte direksiyon başına geçti ve hızla hastaneye doğru sürdü.
Komşulardan bazıları bu sırada polisi arıyordu. Onu başında silahla görenler hemen hemen aynı şekilde yaptılar ihbarlarını.
Hatice ise arabada ona bağırıyordu. "Naptın sen! Niye vurdun çocuğu!"
Merve daha çok ağladı feryat etti. "Anne!! Nefes almıyor!"
Çığlıkla sarıldı yüzünü göğsüne bastırdı. Ayrılıp titreyen eliyle yüzünü okşadı.
Enişte ise darmadağındı. "Ben yapmadım Hatice! Araba geldi bir tane ateş etti!"
Hatice: Kimse yok sokakta!! Allah'ım sen koru çocuğa bir şey olmasın!!
Arkaya baktığında kızının görünce ağlamaya başladı o da.
Enişte aynadan korkuyla bakıyordu. Yaşadığına dair bir belirti göremedikçe korkmaya başlamıştı.
"Hatice yemin ederim ben yapmadım araba geldi. Başkası yaptı!"Kendini kaybetti. "Seni gördüm başında elinde silahla duruyordun!! Allah seni kahretsin!! Naptın sen!!"
...
Hastaneye geldiler hemen. Sedye ve yardım isteyerek telaşla bağırdılar.
Acildekiler hemen gelip onu aldı. Kanlar içinde götürürlerken Merve elini tuttu onlarla koşarak ilerledi. "Orhan!"
Müdahale odasına aldıklarında güç bela onu dışarı çıkardılar. Babası ve annesi ağlayarak tutmaya çalıştı bir köşeye oturttu. "Babaaaa! Sen beni de öldür! Beni de öldür!!"
Hatice sıkı sıkı sarılıp onunla birlikte ağlarken Enişte bırakıp telefona sarıldı Hızır'ı aradı hemen. "Alo! Dayı!"
Hızır: Ne var Enişte? Ne bu sesin?
Enişte ağlamaklı "Dayı Orhan- Orhan'ı vurdular." dedi ama Merve'nin "Sen vurdun! Öldürdün onu!!" çığlığı Hızır'ın şaşkın yüzünü başka bir hâle soktu.
"Ne yaptın sen!?" dedi yerinden kalkarken.
Merve'nin çığlığı feryadı o kadar yüksekti ki refleks olarak kulağından uzaklaştırınca ev halkı da duydu her şeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EDHO - BÜYÜK AİLE
Storie d'amoreHızır: Az önce tuhaftık şimdi muhteşem olduk gördün mü Haşmet? Haşmet: Gördüm gördüm..çok şükür ..bin şükür.. 🌸 iyi okumalar.. Sürç-i lisan edersek affola..