98. BÖLÜM/// MAVİ KIZ KARA ÇOCUK

1.5K 58 42
                                    

Güzel bir bölümle yeniden beraberiz..
Satırarası yorumlarınızı beğenilerinizi bekliyorum..

Keyifli okumalar..🌸

Olayın üstünden neredeyse yirmi gün geçtikten sonra nihayet son saldırı ile Ramiz defteri tamamen kapanacaktı. İki kardeş ilk haftalarda abileri gibi ortadan kaybolmuşlardı. Abilerinin Suzi ile anlaşmasına karşı çıkmışlardı fakat Ramiz artık kendi çapında işlerden bıkmış büyüklerin himayesine girerek büyük işlerle büyük paralar çevirmek istemişti ve onlara da baskı ile bunu kabul ettirmişti. Buraya kadar bir sorun yoktu ama kör ölür badem gözlü olur misali iş ölümle sonuçlanınca intikam planları dönmeye başlamıştı. Rahatladıkları , tehlikenin geçtiğini zannettikleri bir zamanda adamlarının yarım bıraktığı işleri tamamlayacaklardı. Saatler ikiyi gösterdiğinde adamlarından gelen haberle ayaklandılar. Ferman'ın adamlarını fark etmişlerdi. Bütün evlerdeki adamlarına haber verildi ve hazırlıklar yapılmaya başlanmıştı.

Sokaktaki hareketlenme bizimkilerin gözünden kaçmamış hemen Ferman ve Hızır Ali'yi aramışlardı.

Gelen haberle yataktan çıkıp hemen hazırlanmaya başlayan Ferman ilk önce babasının kapısını çaldı. Alçak sesle birkaç seslenmeden sonra kapı açıldı. " Ne oldu?"

Ferman: Hazırlan baba haberleri olmuş bunların hazırlık yapıyorlarmış bir an evvel çıkalım.

Haşmet: Tamam sen Tipiyi uyar aşağıdan çantayı hazırla geliyorum ben.

Ferman hemen Tipi'nin odasına gitti uyarıp durumu anlattı sonrada silahların bulunduğu yere indi. Dolaptan aldığı çantayı doldurdu. Yukarı çıkıp kapının girişine bıraktığında mutfakta birinin olduğunu gördü. Yaklaştığında dolaptan aldığı sodayı açan Mineyi gördü. O da ayak seslerini duyunca bakmaya yönelmişti Ferman'ı görünce rahatlamıştı. " Sen miydin?"

Ferman : Benim , benim de sen hayırdır?

Sodayı göstererek gülümsedi. " Malum mesele." dedi. Bunun üzerine Ferman da güldü sonra ciddileşti. " Amcam uyuyor dimi?"

Mine: Uyuyor da sen bir yere mi gidiyorsun ne bu halin giyinmişsin .

Geriye doğru bakıp " o çanta ne?" diye sordu.

Ferman: İşimiz var . Babam , ben ve Tipi abi çıkıcaz birazdan. Sabah bizi sorarlarsa hiçbir şey deme . Annemin haberi vardır zaten Didemle amcama ki özellikle amcama söyleme tamam mı?

Mine: Siz operasyona gidiyorsunuz ve Behzat'a haber vermiyorsunuz?

Ferman şaşırarak baktı. "Sen onun da gelmesini istiyorsun galiba hem de bu halde?"

Mine sırıttı. " Yok ama çok üzülecek kocam neyse birinden de geri kalsın bir şey olmaz.... Üff şaka yapıyorum gelmesin tabi istese de doğuruyorum deyip kandırırım göndermem ben onu."

Ferman gülerken Haşmet ve Tipi geldiler.

Haşmet: Sen niye ayaktasın?

Mine: Soda içiyorum abi.

Haşmet: Behzat?

Mine: Behzat şuan misler gibi uyuyor. Az evvel onu diyordum çok üzülecek diye .

Haşmet güldü. " Bişey olmaz iki surat asar düzelir o, sorarsa sakın söyleme ."

Mine: Tamam abi siz de dikkat edin.

Arkada çantayı kontrol eden Tipiye baktı.

Tİpi: Dadaş bomba yok burda?

Mine: Bomba mı?

EDHO - BÜYÜK AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin