'Come and strip that down for me'
Harry Point Of View ✩
Mijn lichaam is een beetje koud wanneer ik wakker word. Louis ligt niet meer naast me, maar wanneer ik mijn ogen open zie ik niet goed waar ik ben. Het is al wel ochtend, want onder de gordijnen zie ik lichtstralen. Oh ja, daar aan kan ik het zien. Mijn bed staat op een andere plek als dit bed. Ik ben bij Louis.
Ik draai me om en ruik zijn geur in de kussens. Hij is gewoon perfect, ook al vind ik het moeilijk om toe te geven en om te beseffen dat hij mij ook leuk vindt.
Opeens verlicht een felle straal de kamer en gaat de klink naar beneden. "Hazza..." mompelt Louis en ik kijk naar hem.
"Louis," mompel ik slaperig. Hij komt naast me zitten op het bed en zet een dienblad naast zich neer.
"Goede morgen, schone slaper," glimlacht hij als hij door mijn haar kriebelt en een kus tegen mijn voorhoofd zet. Ik trek hem zuchtend tegen me aan en verberg mijn hoofd in zijn nek.
"Goede morgen," fluister ik en ik kijk naar hem.
"Ik heb een ontbijtje voor je gemaakt," zegt hij trots en ik leg mijn hand op zijn knie, terwijl hij me trots vertelt hoe hij alles heeft gemaakt. Ik wrijf over zijn bovenbeen en druk dan een kus tegen zijn wang.
"Dankje," zeg ik dan en hij komt naast me onder de deken zitten, zijn bord op zijn schoot.
"Heb je lekker geslapen?" vraagt hij als hij een hap neemt van zijn tosti. Ik knik en neem ook een hap van mijn tosti.
"Uiteindelijk super lekker." Hij glimlacht naar me en wrijft dan even over mijn bovenbeen. Hij heeft een shirt en een boxer aan, en ik zit hier naakt. Alleen de deken over me heen.
"Dat is fijn," glimlacht hij lief.
"Jij ook?" vraag ik zacht en ik kijk naar hem. Hij knikt.
"Ik sliep bijna meteen."
"Maar je werd wakker van mij, sorry daarvoor," mompel ik en hij kijkt ook naar mij.
"Geen sorry, je kon er niet veel aan doen. Ik was blij dat ik nog wakker was want anders had je heel de nacht liggen piekeren omdat je niet kon slapen. Rustig maar, Harry." Hij kruipt wat omhoog en legt zijn lippen tegen die van mij. Ik laat mijn opgekropte adem los en ontspan onder zijn aanraking. Zijn hand glijdt over mijn borst en mijn hand vindt zijn bovenbeen, omdat ik daar zijn blote huid kan voelen.
Zachtjes trekt Louis terug en kijkt hij naar me. "Ga eens liggen," glimlacht hij lief en ik frons mijn wenkbrauwen, maar doe wel wat hij vraagt. Hij kruipt onder de deken en komt over me heen hangen, waardoor ik even slik. Ik ben wel naakt..
Zijn lippen kussen mijn nek, waardoor ik mijn handen onder zijn shirt laat glijden en mijn ogen sluit. Zijn heupen zijn zo zacht wanneer ik mijn handen erover laat glijden.
Plots trekt hij zich terug en kijkt hij naar me. Mijn wangen worden rood en hij pakt mijn handen.
"Ze zijn zo groot," mompelt hij en ik grinnik. Hij legt zijn hand tegen die van mij en komt rechtop op mijn buik zitten. "Kijk dan," zegt hij en hij vergelijkt onze handen. "Ze zijn erg mooi."
"Dank je, denk ik," grinnik ik. Hij glimlacht en zakt dan tegen me aan. Ik leg mijn arm om hem heen en druk mijn lippen een paar keer tegen zijn voorhoofd.
"Ik ben blij dat je goed hebt geslapen," zegt hij dan zacht.
"Hm.." mompel ik.
"Laten we wat gaan doen, anders liggen we heel de dag op bed," zegt hij en hij staat op. Ik neem nog mijn laatste hap van mijn tosti, die ik op het bord op de grond had gezet.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...