Heyy allemaal, ik heb wattpad even laten rusten om te kijken hoe het zou gaan met die updates enzo. Ik was helemaal gek aan het worden van alle reacties die zeiden: ik kan het niet lezen. Ik snap dat niemand er wat aan kan doen en iedereen wil laten weten als je het niet kan lezen, maar ik werd er een beetje hopeloos van. Niet jullie schuld en ook niet mijn schuld dat hij het niet doet.
Nou, poging tweeduizend om dit te laten werken.... alleen dan nu bij het volgende hoofdstuk. Xx
✩~✩~✩~✩
'In your eyes, I know I'm home'
Harry Point Of View ✩
Mijn ogen zijn gesloten wanneer ik de deur van mijn kamer open hoor gaan. Aan de voetstappen, herken ik Louis. Ik open mijn ogen en kijk naar hem.
"Hey baby," zegt hij zachtjes en hij komt naast me zitten. Ik brom en steek mijn lippen naar hem uit, waarna ik een lange kus verdien.
"Lou.." mompel ik en hij knikt. "Ik heb met mama gepraat. Wil je dat ik je wakker maak wanneer ik wakker ben in de nacht?" vraag ik en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder, in plaats van bij mijn moeder.
"Tuurlijk. Ik wil graag bij je zijn wanneer je je niet goed voelt," zegt hij en ik kruip op zijn schoot, zodat ik hem goed kan knuffelen en kan fluisteren. Mijn moeder zit nog steeds naast me, maar ik wil even dat ze het niet hoort. Ze mag alles van me weten, daar gaat het niet om.
"Maar als je wil slapen," zeg ik zachtjes. "Dan moet je het ook zeggen."
Ik fluister alles en heb mijn armen om zijn nek liggen. Hij knikt. "Ik zal eerlijk tegen je zijn," fluistert hij. Ik kijk naar hem en knik.
"Ik laat jullie wel even alleen. Blijven jullie hier eten?" vraagt mijn moeder en ze wrijft over mijn rug. Ik knik en druk een kus tegen haar wang.
"Bedankt, mam," zeg ik zachtjes. Ze drukt een kus terug en loopt dan de kamer uit. Ik keer me tot Louis en klem mijn benen om zijn middel, terwijl hij mijn bovenlichaam aanraakt, waar nog steeds geen shirt omheen zit.
"Heb je een goed gesprek gehad met je moeder?" vraagt hij en ik knik.
"Erg goed. Bedankt dat je het haar hebt verteld," zeg ik en ik kus zijn lippen, omdat ik hem dankbaar ben. Hij bromt tevreden en pakt mijn lichaam stevig in zijn armen.
"Geen dank, liefje. Je hebt het erg moeilijk en dat snap ik," zegt hij en ik kruip dicht tegen hem aan.
"Zullen we binnenkort naar jou thuis gaan?" vraag ik om het onderwerp te veranderen. Hij knikt en ik kijk naar hem.
"Vind je het daar fijn?"
"Ik denk de eerste minuten niet, maar als ze alles dan weer weten, dan wel." Hij knikt en gaat met zijn handen door mijn haar.
"Het is wel wennen," zegt Louis en ik knik.
"Voelt het wel fijn?" vraag ik en hij knikt.
"Het voelt goed.." Hij zucht en ik kijk naar hem. Hij geeft me een lange kus en legt me dan in de matras, zodat hij over me heen kan hangen.
"Je moet altijd de macht hebben," zeg ik en hij knikt.
"Het zal altijd zo blijven," zegt hij grinnikend.
✩~✩~✩~✩
Louis Point Of View ✩
Na het heerlijke eten van zijn moeder, hebben Harry en ik nog een film gekeken. Nu is het tijd om te gaan slapen. We hebben onze tanden al gepoetst en Harry trekt net zijn shirt en broek uit.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...