Part 147

677 34 1
                                    

'May the best of your today be the worst of your tomorrow'

Louis Point Of View

"Harry!" roep ik, terwijl ik de slaapkamerdeur sluit, net nadat ik Larry erbuiten heb gezet. Harry mompelt en hijgt van alles en drukt zijn nagels in zijn bovenbenen. Ik ren naar hem toe en trek aan zijn armen, maar het haalt niks uit.

Hij hyperventileert, maar ik heb geen idee wat ik er tegen kan doen. Mijn gedachten gaan meer uit naar zijn nagels, waarmee hij zichzelf erg makkelijk mee pijn zou kunnen doen.

Ik probeer alles om hem te laten stoppen, maar hij lijkt me niet eens te horen of te merken dat ik aan hem zit.

Hij gromt en roept kwaad, voordat hij met alle kracht de huid van zijn bovenbenen kapot trekt. Zijn ogen kijken wazig de kamer rond. Volgens mij neemt hij het helemaal niet in zich op.

Zo snel als ik kan, trek ik het sportbroekje wat hij aan heeft, over de sneeën heen naar beneden en druk ik het ertegen, zodat het stopt met bloeden. Harry kijkt naar zijn handen, terwijl ik naar hem kijk.

"Waarom?" vraag ik, waarna hij naar mij kijkt. Hij duwt me ruw weg en ik val achterover op de grond.

"Harry!" roep ik en hij kijkt naar me, waarna zijn blik verzacht.

"Sorry," fluistert hij en hij kijkt naar zijn bovenbenen. Ik kom omhoog en pak zijn handen vast, die ik tegen mijn lippen druk. Hij mompelt en schudt zijn hoofd, huilend.

"Rustig maar... het is al weer klaar. Je bent er weer," fluister ik en ik druk het broekje nog wat beter tegen de sneeën. Het is niet super diep, maar het bloedt wel. "Het was een nachtmerrie, niet?"

Hij knikt en sluit zijn ogen. "Het was niet echt, maak je geen zorgen. Ik hou van je." Hij kijkt naar me en ik knik. "Ik hou van je, lieverd. Je bent mijn alles."

"Je maakte L-L.." Hij stottert en snottert en ik veeg over zijn wangen, om hem een beetje te kalmeren. Hij kruipt in elkaar en ik leg mijn hand om zijn achterhoofd.

"Liefje toch.." mompel ik en ik leg mijn kin op zijn hoofd. Hij snikt en ik wrijf met mijn duim tussen zijn haren.

"Je maakte Larry dood," zegt hij dan snel, waarna hij weer in elkaar krimpt. "Het deed zo veel pijn toen hij daarnet naar jou toe kroop en niet bij mij bleef."

Hij kijkt naar me en ik kijk hem diep in zijn ogen, voordat ik over zijn wang wrijf.

"Sorry," fluister ik.

"Ik sorry," mompelt hij en hij kijkt naar zijn bovenbenen.

"Rustig maar. Ik pak wel een handdoek voor je om dit schoon te maken." Ik geef hem een lange kus en een aai over zijn hoofd, voordat ik naar de badkamer jog en een handdoek pak, die ik een beetje nat maak. Ik zet het licht in de slaapkamer aan en loop dan naar Harry toe. Hij reageert niet echt meer op dingen die ik doe en is afwezig.

Ik hurk voor hem neer en trek het sportbroekje uit, daarna een boxer bij hem aan. Ik weet dat hij het fijner vindt om hier in een boxer te zitten, dan naakt. Ook al maakt het mij niet uit.

"Louis," mompelt hij en hij kijkt naar me. Ik wrijf zacht over zijn bovenarm en druk een kus tegen zijn lippen.

"Ik weet het, lieverd. Het doet pijn. Rust maar uit." Ik dep zijn bovenbenen schoon en kijk er geconcentreerd naar. Hij wrijft zijn handen over elkaar, waardoor ik ze vastpak en ook schoonmaak. Hij kijkt even naar mijn ogen en knijpt zijn ogen dan dicht.

"Ahw, lieverd," mompel ik en ik wrijf zijn tranen weg.

"Je bent zo lief," snikt hij, waardoor ik tranen in mijn ogen voel ontstaan. Hij legt zijn hoofd in zijn handen en ik ga naast hem zitten, waarna ik over zijn rug wrijf en hem in mijn armen neem.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu