Part 132

740 46 1
                                    

'Don't care if you're too loud, sexy I want you now'

Louis Point Of View

Zachtjes klop ik op de deur van mijn slaapkamer, waarna ik naar binnen loop. Ik zie Harry op mijn bed zitten, met zijn boekje in zijn handen.

"Harry," zeg ik zachtjes en ik sluit de deur achter me. Hij reageert niet echt op me, omdat hij zo in zijn droom zit.

Ik ga naast hem zitten op het bed en dan kijkt hij naar me. "Wil je dat ik blijf?" vraag ik en hij knikt voorzichtig. Het voelt weer alsof we 100 stappen terug zijn gevallen.

Nog dichter kruip ik tegen hem aan, waarna ik mijn hand op zijn rug leg en erover wrijf. "Mag ik meelezen?" vraag ik zachtjes en hij knikt.

Ik leg mijn kin op zijn schouder en lees mee met hem. Hij schrijft langzamer dan dat ik lees, maar ik moet bovenaan beginnen.

Het is een nachtmerrie over gister, dat hij zich zo alleen voelde. Hij geeft me niet de schuld en vertelt me ook nadrukkelijk dat ik er niks aan kon doen. Het kwam door dat kleine voorgeval, met een van mijn vrienden.

Hij droomde dat Niall en ik er niet waren om hem te redden en dat hij gewond raakte. Iedereen op het feest keek hem er voor aan en vooral dat vond hij verschrikkelijk.

"Klaar?" vraagt hij en hij blijft naar de bladzijde kijken. Ik knik en hij klapt het dicht. "Ook weer achter de rug.." mompelt hij.

"Waarom had je die nachtmerrie vanmiddag en niet afgelopen nacht?" vraag ik en ik druk mijn neus tegen zijn wang, mijn hand nog steeds wrijvend over mijn rug.

"Omdat ik toen erg blij was met dat het zo goed was afgelopen. Ik heb vandaag weer erg veel nagedacht en gister had ik twee wijntjes op.." Ik knik even en druk mijn lippen tegen zijn wang.

"Voel je je een beetje goed?" Hij haalt zijn schouders op en kijkt naar me.

"Niet tegenover je moeder of Niall," zucht hij en hij wrijft over mijn bovenarm, met zijn andere hand pakt hij die van mij.

"Maak je geen zorgen om hun. Ze vinden het vooral zielig voor je, dat dit je overkomt." Hij kijkt voor een tijdje naar mijn ogen en ik doe hetzelfde bij hem.

"Ik wil niet zielig zijn. Ik wil normaal zijn," mompelt hij en ik wrijf met mijn vrije hand over zijn wang.

"Je bent normaal, Harry. Een nachtmerrie kun je niks aan doen, dat is niet jouw fout. Daarom is het zielig, omdat je gewoon normaal bent en iets waar je zelf geen invloed op hebt, dat dat je leven verkloot," zeg ik en ik bekijk zijn gezicht.

"Maar je moeder houdt van je.."

"Ook van jou," zeg ik. "Ze houdt zielsveel van je. Je hebt haar geholpen, speelde met Doris en Ernest toen zij het niet kon en je hebt met haar over echt serieuze dingen gepraat, baby. Dat is niet niks. Je bent zo open en dat waardeert ze heel erg."

Ik leun met mijn voorhoofd tegen dat van hem, waardoor hij mijn arm los laat en zijn ene hand om mijn nek legt, zijn andere op mijn schouder. We zitten dicht bij elkaar en kijken naar elkaars lippen.

"Ik hou van je, daarom ben ik hier. Niall houdt ook van je, daarom is hij hier nu niet. Hij gunt ons rust. En mijn moeder houdt net zo goed van je, je bent en blijft voor altijd een speciaal persoon voor haar." Hij zucht en trekt me naar hem toe, maar houdt me tegelijk tegen van hem kussen. Ik grinnik en wrijf met mijn neus langs die van hem.

"Maak een keuze, liefje," zeg ik zacht. Hij zucht en knijpt in mijn nekharen. Ik wrijf met mijn neus langs die van hem, maar ik wil dat hij beslist als hij me wil kussen.

"Ik kan je niet kussen," zegt hij.

"Waarom niet? We doen het zo vaak," zeg ik als ik over zijn wang wrijf. Hij mompelt en ik druk zachtjes mijn lippen tegen die van hem. Hij trekt me dan dicht tegen hem aan en pakt mijn hand, die hij naar zijn kruis leidt. Ik trek me terug en kijk naar mijn hand, voordat ik weer naar hem kijk.

"Hierom," mompelt hij. "Ik ben zo opgewonden."

"Hm," glimlach ik, terwijl ik hem een lange kus geef.

"Het kan niet," zegt hij.

"Waarom niet?" Ik kijk naar hem en laat mijn hand onder zijn shirt glijden. Hij laat zich in de matras vallen en trekt me over hem heen. Ik druk mijn lippen tegen die van hem en schuur mijn heupen tegen hem aan, terwijl ik nog naast hem lig.

"Iedereen hier.. Niall.." fluistert hij als hij terug trekt en me aankijkt. Ik sta op en draai de deur op slot, waarna ik naar hem kijk. "Straks duurt het te lang.."

"Ik heb niet verteld hoe lang ik weg ben," zeg ik en ik trek mijn shirt uit. Hij bekijkt me, dus doe ik hetzelfde bij hem. De bobbel is zelfs door zijn zwarte jeans heen te zien, waardoor ik weet dat hij al echt lang opgewonden is. Het is dan ook lang geleden dat we seks hebben gehad.

Ik kruip over hem heen en kijk op hem neer wanneer mijn gezicht boven dat van hem hangt. Hij raakt mijn heupen aan en kijkt naar mijn ogen, terwijl hij op zijn lip bijt.

"Je weet dat je niet meer terug kan," glimlach ik. "Je moet wel stil zijn."

Hij zucht en knikt. "Let's do it," mompelt hij als hij zijn shirt uittrekt. Ik kijk naar onze lichamen als ik ze over elkaar wrijf. Hij gromt even en knijpt in mijn billen. Hij wil het uithebben.

"Plagen heeft niet veel zin, of wel?" zeg ik als ik naar hem kijk. Hij schudt zijn hoofd en ik maak zijn knoop open, daarna trek ik zijn skinny naar beneden en leg die over de stoel. Ik kleed me zelf ook uit tot mijn boxers en kijk naar Harry. Wanneer ik over hem heen kom hangen, slaat hij tegen mijn billen.

"Dat wilde ik sinds vanmiddag al," zegt hij en hij kijkt naar mijn ogen.

"Ik wilde dit sinds gister al," zeg ik als ik mijn lippen tegen die van hem druk en zachtjes zijn erectie aanraak. Hij trekt zich kreunend terug, waardoor ik hem aankijk. Het is verschrikkelijk sexy hoe hij kreunt, maar tegelijk weet ik dat we stil moeten zijn.

Ik zoen hem en voel zijn lichaam verkrampen, elke keer als hij het fijn vindt. Zelf ben ik ook al behoorlijk opgewonden.

Ook het laatste kledingstuk trek ik van onze lichamen af. We bekijken elkaar even, want het is al eventjes geleden.

Ik grijns, omdat ik trots ben. Mijn vriendje is het mooiste schepsel hier op aarde en als ik niet open had gestaan voor hem, was dit allemaal niet gebeurd. Als ik wist dat ik zo gelukkig zou worden, zou ik al deze shit zo opnieuw doen. Als ik hem maar heb.

Niet veel later, druk ik me in hem. Hij hapt naar adem, waardoor ik voorzichtig stil ga staan.

"Alles oké?" vraag ik hem en hij knikt, terwijl zijn ogen zich openen. Hij kijkt me sprakeloos aan en glimlacht dan. Ik kus zijn lippen even zachtjes en concentreer me dan op hetgene wat ik moet dan. Twee dingen tegelijk blijft lastig.

Wanneer ik weet dat hij geen pijn heeft, maar juist geniet, kan ik doorgaan met zijn lichaam kussen. Ik laat mijn lippen over zijn nek gaan, waardoor zijn lippen bij mijn oor zitten. Alleen ik kan horen hoe hij hijgt, elke keer als ik in hem stoot. Mijn ogen knijpen zich samen wanneer ik me besef dat als we niet door hadden gezet, dit allemaal niet was gebeurd.

Ik druk me diep bij hem naar binnen en kijk in zijn ogen. Hij bijt op zijn lip en kijkt me terug aan. Zacht geef ik hem een klein kusje en dan kus ik zijn borst. Dat vindt hij altijd fijn.

Het duurt seconden, totdat hij klaarkomt. Hij kreunt zacht en drukt zijn nagels in mijn rug, wat sowieso tekens achter gaat laten. Ik stoot nog een paar keer, voel hem zijn lippen zuigend in mijn nek zetten, en kom dan klaar.

"Godver," mompel ik als ik naar Harry kijk. Hij glimlacht en drukt zijn lippen tegen die van mij. "Je moet echt even een douche nemen."

Hij zucht en knikt. Ik rol me naast hem en wrijf over zijn borst. "Fijn?" vraag ik en hij knikt tevreden, terwijl hij me een klein kusje geeft.

Hij staat op en kijkt denkend om zich heen. Ik grinnik en trek dan een boxer aan, waarna ik naar de badkamer loop voor een badjas. Ik geef die aan Harry en hij trekt die aan, daarna neemt hij een boxer mee naar de badkamer.

Even ga ik rustig op het bed zitten. Harry zal zo wel klaar zijn en dan roep ik Niall, dat we gaan slapen.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu