Part 20

1.6K 77 20
                                    

'Do you want a drink? No thanks for asking'

Louis Point Of View

Voorzichtig pak ik Harry's hand vast en hij verstrengeld onze vingers. Niet op de andere mensen letten, Louis.. Als ze je niet respecteren zijn ze het niet waard.

We stappen het restaurant binnen en meteen zie ik een collega naar me glimlachen. "Hey Louis," zegt ze glimlachend en ik zeg haar ook gedag.

"Heb je een tafel voor twee?" Ze knikt en loopt met ons mee naar onze tafel. Ik laat Harry's hand los als we er zijn en ga tegenover hem zitten.

"Ik ben trots op je, Lou," zegt hij en hij glimlacht breed, voordat hij in zijn kaart kijkt. Ik zucht even en haal een hand door mijn haar.

"Dit was maar het begin," mompel ik. Hij pakt even mijn hand en glimlacht meelevend, voordat hij weer naar de kaart kijkt. Ik weet toch bijna elk gerecht wat er op de kaart staat, dus ik hoef niet per se te kijken.

"Hey Louis," zegt mijn volgende collega, die de bestelling komt opnemen en ik zeg ook haar gedag. Iedereen kijkt raar naar Harry en dan naar mij. Het irriteert me nog meer hoe ze naar Harry kijken als dat ze naar mij kijken. Ze kijken allemaal en zeggen niks.

We geven onze bestelling af en kijken dan naar elkaar. "Dan moet ik ook maar een keertje in jouw bakkerij komen kijken," zeg ik glimlachend en hij knikt.

"Daar is niet veel aan."

"Jij bent er, dus wel." Hij bloost en ik wrijf glimlachend over zijn knokkels met mijn duim. Het is leuk om met hem te flirten, ook al hebben we al een relatie. Ik wil hem gewoon telkens laten weten hoe speciaal hij is.

Ik blijf telkens om me heen kijken, ofdat mensen niet raar naar mij en Harry kijken. Volgens mij ziet Harry het wel, maar wil hij het er niet over hebben.

"Dan gaan we zo meteen door naar de stad," zeg ik en Harry knikt.

"Lijkt me super gezellig."

"Klopt het dat je niet van uitgaan houdt?" vraag ik en hij haalt zijn schouders op.

"Vroeger riep ik altijd super hard dat ik niet van alcohol hou, maar dat valt wel mee," zegt hij en ik knik even.

"Naja, je moet maar kijken. Als het echt niet leuk is, dan gaan we snel naar huis." Hij knikt en kijkt om zich heen. Ons drinken wordt gebracht en ik kijk glimlachend naar de volgende collega die ik herken.

Na een paar uur staan we buiten. Het is nu half 10, dus kunnen we letterlijk meteen naar de stad.

"Uhm, we kunnen niet met de auto als we gaan drinken," zeg ik zacht. Harry kijkt naar me en knikt.

"Dan zetten we de auto in de garage en gaan we lopend naar de stad," zegt hij en ik knik. We stappen in de auto en ik rij naar huis, waar we de auto parkeren en dan op weg gaan.

"Kom hier," zeg ik en ik steek mijn hand uit, die hij trots vastpakt. Hij drukt een kus tegen mijn voorhoofd en ik glimlach breed naar hem. "Naar Shots," zeg ik mompelend. Daar had ik met Niall afgesproken. "We kunnen ook naar een gaybar," grinnik ik naar Harry.

"Nee joh, die mannen gaan allemaal aan jouw kont voelen," glimlacht hij en ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Wat? Wist je niet dat dat jouw wapen is als je een gayman wil versieren?"

"Nouja," zeg ik en ik leg mijn arm om hem heen. "Ik zou toch denken dat jij om mijn innerlijk verliefd op me zou zijn," glimlach ik.

"Is ook, maar de rest is mooi meegenomen," zegt hij als hij me een kusje geeft. Ik grinnik en wrijf over zijn onderrug. We komen aan bij de kroeg, waar Niall al voor staat.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu