Part 33

1.4K 83 8
                                    

Hey allemaal! Sinds dat dit boek super, maar dan ook SUPER ver vooruit geschreven is, wil ik vandaag veel updaten. Ik heb het bij een ander boek ook wel eens gedaan, dat ik 16 votes wilde en dan update ik meteen een nieuw hoofdstuk.

16 votes is voor dit boek een beetje weinig, want ik ben nu wat groter op wattpad als dat ik toen was. Dus voor dit boek wil ik 27 votes en dan update ik meteen weer. Voor elke 2 hoofdstukken die erop komen, komt er 1 vote bij, dus bij Part 35, zijn het 28 votes.

Voor iedereen duidelijk? Veel plezier met lezen vandaag! 😄

'So baby pull me closer'

Harry Point Of View

Louis heeft net heel de situatie van zijn moeder uit gelegd, en nu gaat het weer over wat anders. Hij zit wel een beetje tegen me aan, maar erg klef zijn we niet.

Na een paar minuutjes, gaat de voordeur open. We kijken allemaal op en zien dan Gemma de kamer binnen lopen. Ze staat even verbaast stil en loopt dan op ons af.

"Hey Louis," zegt ze glimlachend en hij staat op om haar een knuffel te geven. Ik weet dat hij het lastig vindt.

"Broertje," zegt ze als ze mij ook een knuffel geeft.

"Hey sis," zeg ik en ik druk een kus tegen haar wang. Ze gaat naast mijn moeder zitten en kijkt naar ons.

"Alles goed?" vraagt ze en we halen onze schouders op.

"Naar omstandigheden goed," zeg ik en ik klop even op Louis zijn knie. Hij glimlacht zwak naar me en leunt dan tegen me aan. Het is fijn dat hij toch tegen me aan kruipt ondanks dat mijn zus er nu bij zit.

"Nou, jongens, wat willen jullie eten?" vraagt mijn moeder en ik kijk naar Louis.

"Een echte maaltijd," grinnikt hij. "Bij mij thuis is er geen tijd om een echt goede maaltijd te koken. Harry heeft gister wel heerlijk gekookt, maar hij zegt dat hij het hier heeft geleerd, dan moet het hier ook goed zijn," glimlacht hij.

"Dan kook ik iets lekkers.. Biefstuk met aardappeltjes?" vraagt ze en we knikken snel. Ze loopt naar de keuken, waarbij ze even over mijn hoofd wrijft.

"Alles een beetje goed met je moeder, Louis?" vraagt Gemma en Louis haalt zijn schouders op.

"Niet bepaald, maar het kon slechter." Ze knikt en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik vind het zo zielig voor hem, ook omdat hij elke keer bijna breekt als hij erover praat.

"Heel erg veel beterschap," zegt ze als ze opstaat.

"Dank je," glimlacht Louis zwak. Ze glimlacht hetzelfde terug en loopt dan naar boven. Ik kijk naar Louis en hij drukt zijn lippen tegen mijn voorhoofd.

"Tv kijken?" vraag ik en hij knikt. Ik sta op, zet de tv aan en ga dan weer naast Louis zitten. Zijn hand raakt mijn bovenbeen aan, terwijl we samen naar voetbal kijken. Mannen dingen doen... samen.

Ik ga op mijn zij liggen, mijn hoofd op Louis zijn schoot en mijn lichaam op de bank. Zijn vingers zijn meteen te voelen tussen mijn krullen en ik sluit mijn ogen glimlachend.

"Goede middag," zegt Robin als hij de deur van de woonkamer opent. Ik kijk naar hem en glimlach dan. Louis en ik waren zo met elkaar bezig, dat we de deur niet eens hoorden.

"Hey," zeg ik en Louis' vingers stoppen in mijn haar.

"Goede middag," zegt Louis zachtjes. Robin glimlacht nog naar ons en gaat dan in de stoel aan de andere kant van de kamer zitten. Ik kijk even naar Louis en hij kijkt ook naar mij.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu