Hey allemaal! Ik heb van de week en super gezellige week gehad in België, dus vandaar dag ik niet heb geupdate en er eigenlijk ook niet aan heb gedacht.
Vandaag heb ik kaartjes kunnen krijgen voor Niall in Keulen, dus ik ben super blij!
Bedankt als je dit verhaal nog steeds leest, daar ben ik echt super blij mee 😄
✩~✩~✩~✩
'We don't talk about it'
Louis Point Of View ✩
Nog een keer verberg ik mijn hoofd in zijn nekholte, voordat ik zeg: "Jij bent ook de belangrijkste persoon in mijn leven, en jij mag ook geen pijn hebben, maar je doet het jezelf aan."
Hij slikt en knikt. "Ik ben niet boos, liefje. Dat haalt niks uit," zeg ik zachtjes en ik wrijf over zijn haren. "Ik wil gewoon dat je weet dat het niet meer hoeft. Je bent veilig."
Hij knikt en kruipt weer stevig tegen me aan. We zitten daar een tijdje, elkaar aaiend en voelend.
"Kom, ik verschoon het eventjes voor je," zeg ik. Ik geef hem een kus en sta op, daarna pak ik de verbanddoos en ga ik weer naast Harry zitten.
Voorzichtig maak ik het verbandje los en kijk ik naar zijn wonden. "Doet het pijn?" vraag ik en hij schudt zijn hoofd. Ik pak zijn arm voorzichtig vast en wrijf zo zachtjes mogelijk met mijn duimen erover. "Dit?" Opnieuw schudt hij zijn hoofd. "Het moet goed komen. Het is nu dicht, dus dan lijkt het me het beste als we er niks om doen, dan kan er lucht bij."
Harry knikt en kruipt tegen me aan, zijn hoofd tegen mijn borst. Ik druk kusjes tussen zijn haren en dan kijkt hij op naar me.
"Ik hou van je," zegt hij en ik geef hem een lange en kleffe kus.
"Ik hou ook van jou." Een glimlach ontstaat op mijn lippen. Hij krijgt hetzelfde als hij ernaar kijkt.
"We moeten vandaag eigenlijk wel boodschappen doen," zeg ik zachtjes.
"Ik zat te denken aan seks en jij begint over boodschappen doen. Wat een anti-climax." Hij kijkt naar mijn ogen en ik grinnik.
"Sorry lieverd, dat moet ook gebeuren."
"Seks ook." Hij glimlacht trots en legt zijn kin op mijn borst.
"Daar hebben we plezier in. Naja, dat hoop ik dat jij er ook plezier in hebt. Ik wel, tenminste." Ik wrijf met mijn handen over zijn haren en wangen en kijk naar zijn gezicht.
"Tuurlijk heb ik daar plezier in, anders zou ik niet elke minuut van de dag seks met je willen hebben." Hij glimlacht.
"Elke minuut van de dag? Kinky hoor." Hij lacht en drukt een kus tegen mijn lippen, dan gaat hij weer terug liggen. "Maar we moeten wel echt gaan. Ik heb hier bijna niks meer."
Hij knikt en ik sta op, waarna ik meteen een boxer aantrek en er een naar Harry gooi. Hij grinnikt en trekt die aan, daarna loopt hij naar me toe en legt hij zijn armen langs achter om me heen. Ik giechel wanneer ik zijn kusjes in mijn nek voel en wrijf over zijn onderarmen.
Harry pakt een sweater van boven uit de kast en geeft die aan me, daarna pakt hij er zelf een. Ik kleed me aan en kijk dan naar Harry.
"Gaat het?" vraag ik zachtjes en ik pak de trui van hem over.
"Het lukte me, maar bedankt." Ik rol de mouwen op en trek dan de trui over zijn hoofd heen, zodat hij makkelijk zijn armen door de mouwen kan steken.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...