Part 69

904 52 10
                                    

Hey allemaal, het is super lang geleden dat ik een a/n heb geplaatst, wat niet echt een reden heeft. Ik update ook een stukje minder en dan kan ik wel gaan zeggen dat ik druk heb met school en dat soort dingen, maar deze hoofdstukken staan allemaal al klaar. Ik vergeet het gewoon te updaten, maar deze update is een speciale. Hopelijk genieten jullie ervan x

✩~✩~✩~✩

'I wanne be drunk when I wake up'

Harry Point Of View

In de pauze, loop ik rustig de trappen af. Ik ben bijna bij de eerste verdieping (terwijl ik naar de begaande grond moet) en zie dan die gezichten die ik niet hóefde te zien. Alsof er niks is gebeurd loop ik verder, maar ik loop wel wat sneller als eerst.

Ik ren zowat naar beneden, de kantine in. Daar kijk ik de tafeltjes hopeloos af, ofdat ik Louis ergens zie. Ik hijg van de spanning, want ik zie hem nergens. Misschien komen die jongens wel achter me aan, en ik heb mijn schild niet.

Snel kijk ik nog om en zie ik de jongens mijn kant op lopen, waarna ik snel maar gewoon de kantine binnen loop. Ik kijk weer om me heen en zie Louis dan naar me zwaaien. Opgelucht haal ik adem, maar dan voel ik iemand aan mijn bovenarm trekken.

Het bloed schiet naar mijn aderen, ik voel mijn adem stoppen en mijn hart een slag over slaan. Mijn hoofd wordt knalrood en vult zich met schaamte, woede en angst. Mijn vingers beginnen te tintelen en mijn tenen krommen zich. De grip op mijn bovenarm is sterk, maar hij probeert me niet om te draaien. Ik ben zo bang, maar tegelijk ben ik klaar om te vechten.

"Hey Harry, waar is Louis?" vraagt de zachte stem van Niall en ik draai me langzaam om. Het wordt stil in mijn hoofd, terwijl ik emotieloos naar Niall kijk. Het is Niall.

Het. Is. Niall.

Mijn borst die hard op en neer gaat is het enige wat ik kan verwerken. "D-daar," tril ik dan. Hij bekijkt me fronsend en laat mijn arm los.

"Alles goed?" fronst hij en ik slik, voordat ik snel knik. Hij bekijkt me nog even en loopt dan naar de tafel. Ik loop achter hem aan en kijk nog een keer om. Niemand.

"Hey baby," zegt Louis wanneer ik naast hem ga zitten. Hij raakt mijn haar snel aan en ik glimlach zwak naar hem, voordat ik hem een zacht kusje geef. Mijn vingers trillen nog steeds en ik durf daarom ook niet goed iets aan Louis te laten merken.

Louis kijkt nog even naar me en wrijft over mijn wang, voordat hij zijn arm om mijn schouders legt en naar Niall kijkt. Ze hebben een gesprek samen en ik kijk om me heen. Het boeit me niet echt veel, nu ik weet dat ik in elkaar geslagen kan worden elk moment.

"Hoe was je les?" vraagt Louis aan me en hij legt zijn hand om mijn middel. Ik kijk naar hem en knik dan.

"Het was goed," glimlach ik. Ik probeer die jongens helemaal uit mijn gedachten te halen en gek genoeg werkt het ook nog een beetje. "Die van jou?"

Hij knikt even en geeft me dan een klein kusje tegen mijn voorhoofd. "Hoe laat ben je klaar?" vraag ik.

"Half 4." Hij haalt zijn hand door mijn haar en ik knik. "Jij?"

"Half 3," mompel ik. Ik wil niet alleen zitten, omdat ik bang ben, maar ik kan Louis ook niet vragen ofdat hij het laatste uur skipt. Hij heeft al zo veel gemist.

"Hm.." mompelt hij en hij kijkt voor zich uit, daarna naar mij. Ik slik en kijk naar de tafel. "Waar wil je afspreken om half 3?"

"Ik wil niet dat je skipt, Louis. Je hebt al zo veel gemist." Ik pak zijn hand en kijk ernaar, terwijl hij naar Niall kijkt.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu