Part 113

632 37 5
                                    

'I still look up for love'

Louis Point Of View

Rond 3 uur heb ik pauze. Ik zit alleen in de kantine en pak mijn telefoon erbij, om meteen Harry een berichtje te kunnen sturen.

"Hey baby," stuur ik makkelijk, omdat ik weet dat ik niet meteen met het onderwerp moet komen.

Hij komt online en stuurt zo'n zelfde berichtje terug. Daarna kan ik wel vragen naar Gemma.

"Was je vanochtend overstuur door Gemma?" Ik bijt op mijn nagels en drink mijn thee. Het maakt me nerveus.

"Niet echt," stuurt hij terug en ik zucht. Ik weet het echt niet meer.

"Wat dan? :/" Ik twijfel niet over mijn berichten, want ik wil echt weten wat er in zijn hoofd omgaat.

"Het is gênant, zoals ik al had gezegd.."

"Babe.. niets is gênant voor mij. Ik ben je vriendje, ik heb je op je allerkwetsbaarst gezien"

"Ik denk niet dat dat een woord is." Stiekem moet ik wel grinniken om zijn berichtje, maar dat neemt niet weg dat ik niet wil weten wat er is.

"Ik denk het ook van niet, maar je snapt hoe veel het voor me betekent."

"Ik snap het.."

"Dus.. kun je het vertellen? Typen is al makkelijker als praten." Ik bijt weer op mijn nagels, want het komt dichterbij dat hij het me gaat vertellen. Wil ik het wel weten?

"Ik was super opgewonden en we hebben geen seks gehad. Ik maakte me zorgen dat je het niet met me wilde." Ik frons even om zijn berichtje, maar dan besef ik me dat het niet gaat om seks, maar om dat hij de gedachte had dat ik het niet wilde. Hij dacht dat ik hém niet wilde.

"Ik wist niet dat je opgewonden was, ik had super graag met je naar bed gewild." Het komt nooit overtuigend genoeg over door een berichtje, maar ik doe mijn best. "Hoe laat moet je op je werk zijn?"

Ik kijk even om me heen en ga beter op mijn stoel zitten. We gaan zien hoe dit afloopt.

"Over een paar uurtjes, waarom?" Een kleine, trotse glimlach ontstaat op mijn lippen. Laat dit slagen...

"Ben je alleen?"

"Tuurlijk. Ik ben thuis."

"Ben je opgewonden?" Nu duurt het wat langer voordat hij antwoord geeft. Misschien omdat hij het gênant vindt om te typen.

"Nog steeds, ja.." Ik lik mijn lippen even, met een trotse glimlach en kijk dan om me heen. Nog steeds niemand.

"Gekke vraag, Hazz. Heb je ooit nudes verstuurd?" Ik bijt weer op mijn nagels en sluit mijn ogen. Ik weet dit nog niet van hem en eigenlijk maakt het me ook niet veel uit, maar op dit moment wil ik het wel weten.

"Nee, nog nooit." Een glimlach ontstaat op mijn lippen, gek genoeg.

"Goed, hou dat zo."

"Jij?" vraagt hij, wat natuurlijk een terechte vraag is. Ik verwachtte het ook.

"Ja, naar Emma. Gelukkig heeft ze er niks mee gedaan.." Ik zucht even, want het gaat over mij, terwijl ik wil dat het over Harry gaat. "Je hebt jezelf wel eens afgetrokken, hoop ik?"

Het klinkt raar om het zo te zeggen, maar hey, het is gezond. Iedereen doet het en het is fijn, dus daarom zou ik het gek vinden als Harry dat nog nooit heeft gedaan.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu