Dit verhaal op pauze zodat ik een nieuwe Niall (en Brooklyn van Road Trip) fanfiction kan updaten? Ik merk dat niet super veel mensen (meer) geïnteresseerd zijn in dit verhaal... Bedankt als je je mening laat horen :)
✩~✩~✩~✩
'Your heart is all I own'
Louis Point Of View ✩
Na weer een intense middag, zitten we die avond samen in een sushi-restaurant. Het eten is er heerlijk, net als de wijn. Ik geniet er erg van om gewoon samen met Harry wat te drinken en eten. Het is lang geleden dat we het echt zo gezellig hebben gehad.
"Hoe vond je het bij opa's vogeltjes?" vraagt Harry en hij kijkt naar me.
"Het zijn er veel," grinnik ik en hij knikt.
"Nogal," glimlacht hij.
"Ze zijn allemaal wel super mooi. Ik kon er uren naar kijken." Hij knikt trots en pakt mijn hand vast. Ik geef hem een zacht kusje en neem dan een hap van mijn sushi.
"Dan zit onze tijd hier er al bijna op," zeg ik en hij knikt.
"We gaan weer terug naar Londen, als een beter stel," zegt hij en ik kijk glimlachend naar hem.
"Ik ben erg trots op je. Ik zou dit niet allemaal aankunnen."
"Ik zonder jou ook niet, daarom ben ik ook zo trots op je dat je het heel de tijd met me uit hebt kunnen houden. Het lukt mij niet eens," zucht hij. "Ik word echt gek van mezelf, dat ik telkens flip en dingen stuk maak. Jij houdt me dan gewoon vast of tilt me op en zelfs dan doe ik je pijn, net als gister."
"Ik hou je vast of til je op omdat ik anders niet weet wat ik moet doen. Woorden helpen niet wanneer je jezelf niet eens begrijpt," zeg ik en hij knikt.
"Je begrijpt me beter als ik mezelf," grinnikt hij en hij wrijft over mijn been.
"Ik zie hoe je reageert op dingen, jij niet."
"Maar dat komt aan in mijn hoofd, dan verwerk ik het toch zelf?" Hij fronst verbaast.
"Hm, sommige dingen reageer je onbewust op en dan zie ik jouw uitdrukking wel veranderen." Hij knikt even en wrijft over mijn bovenbeen, ernaar kijkend. Ik leg mijn hand op zijn rug en druk een kus tegen zijn haren. We zitten naast elkaar, dus dat kan allemaal.
"Nog een wijntje?" vraagt hij en hij kijkt van mijn glas naar mij. Ik kijk naar de tijd en knik dan. Dat moet nog wel kunnen. Hij staat op en neemt onze glazen mee. Ik kijk naar buiten en eet nog wat van mijn sushi, terwijl ik wacht op Harry.
Hij komt na een tijdje terug met twee glazen wijn en een vrouw naast zich. Hij glimlacht breed en komt naast me zitten.
"Louis, die is een tante van me," zegt Harry glimlachend. Ik schud handen met zijn tante en stel me voor. "Ze woont hier nog, met mijn oom en twee nichtjes van me."
Ik heb nog nooit echt familie van hem ontmoet, naast zijn gezin en zijn opa en oma. Harry was net jarig geweest toen we wat kregen en daardoor ben ik ook niet op zijn verjaardag geweest, waar iedereen naartoe kwam. Doordat ik deze vrouw niet ken, weet ik niet goed hoe ik me een houding moet geven.
"Je hebt me niet verteld dat je een vriendje hebt, Harry," zegt ze en ze kijkt naar hem.
"Ik zie jullie nooit zo veel," zegt hij zachtjes en hij kijkt naar me.
"Hoe lang is het al?"
"Half jaar." Hij kijkt naar haar en zij kijkt naar mij, waarna ik knik.
"Jullie passen goed bij elkaar, zeg ik je. Dat zeg ik niet alleen omdat ik je tante ben, echt niet." Harry glimlacht naar me en pakt mijn hand, omdat hij ook wel ziet dat ik het een beetje ongemakkelijk vind.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...