Part 115

749 48 1
                                    

'Like the rain on a sunny day, there's a shadow behind your face. Tell me what you're running from?'

Harry Point Of View

Toen Louis gisteravond begon te snikken, wist ik dat het goed zat. Het was voor mij een bevestiging van hoe veel hij om me geeft. Ik weet dat hij van me houdt, maar een bevestiging daarvan is vooral in deze periode erg nodig.

Ik voelde me veilig in zijn armen, net als ik dat voelde bij mijn moeder. Eindelijk was er rust. Ik dacht niet aan mijn pesters of aan alle andere dingen. Eindelijk eens alleen Louis en zijn tranen.

De volgende ochtend voel ik hetzelfde. Ik lig nog steeds in Louis' armen. Zijn borst is zout van mijn opgedroogde tranen. Voorzichtig til ik mijn hoofd op en zie ik Louis' ogen open gaan.

"Hey," glimlach ik zwakjes.

"Goodmorning beautiful," fluistert hij als hij me een kus geeft. Ik kruip dichter zijn armen in en hij wrijft over mijn armen op en neer. "Hoe voel je je vandaag?"

"Beter," mompel ik. Hij knikt tevreden en wrijft over mijn haren.

"Gelukkig maar. Hoe laat moet je werken?" vraagt hij me. Ik zucht en verberg mijn hoofd in zijn schouder.

"Om half 10," mompel ik en hij kijkt op de klok.

"Half 9," mompelt hij dan terug.

"Jij?" vraagt hij en hij kijkt naar me.

"Half 3, dacht ik." Hij wrijft in zijn ogen en pakt zijn telefoon. Ik teken hartjes op zijn borst met mijn wijsvinger en druk een klein kusje tegen zijn nek.

"Half 3, ja. Ik zet je wel bij jou af en dan ga ik even naar Niall," zegt hij en ik kijk naar hem.

"Naar Niall?" vraag ik en hij knikt.

"Als je dat goed vindt? Ik snap dat het geen fijne gedachte is, na vannacht," mompelt hij en ik schud mijn hoofd.

"Het is goed. Ik wil hem ook zien," zeg ik en hij haalt zijn hand door mijn haar.

"Dan gaan we binnenkort weer samen, goed?" Ik knik.

"Graag." Ik kijk naar hem en hij plaatst een zacht kusje tegen mijn voorhoofd. Tevreden knuffel ik me tegen hem aan en wrijf ik met mijn neus langs die van hem.

Niet veel later, zijn we allebei aangekleed en zitten we aan het ontbijt. "Morgen samen lekker vrij," zeg ik en hij knikt snel.

"Wat wil je gaan doen?" glimlacht hij lief.

"Ik weet het niet. Heb jij een idee?" Hij haalt zijn schouders op. "Dat is een ja. Wil je het geheim houden of niet?"

"Weet je wat, baby," zegt hij en hij wrijft even over mijn wang. Ik voel me zo speciaal als hij me aanraakt. "Morgen hebben we een half jaar verkering."

Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk op mijn telefoon voor de datum.

"Verrek, ja," zeg ik en hij grinnikt.

"Dus ja, ik heb wel wat gepland. Ik wil het niet verpesten door te zeggen wat het is." Ik knik even, ook al ben ik er niet echt blij mee. Ik wil alles onder controle hebben.

✩~✩~✩~✩

Louis Point Of View

Zodra ik Harry bij de bakkerij af heb gezet, rij ik door naar Niall's huis. Hij weet wel dat ik naar Niall ga, maar niet dat ik niet naar mijn werk ga. Ik heb nog heel wat voor te bereiden, voordat ik Harry echt kan verrassen.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu