'You'll be in my heart'
Louis Point Of View ✩
Beneden horen we iedereen lachen, waardoor ik naar Harry kijk. Ik heb hem een keer als een kussen gebruikt, in plaats van een kussen te zijn.
"Ik denk dat de kust veilig is," glimlach ik naar hem en hij knikt. "Ze zullen vast klaar zijn met over ons roddelen en met praten over ziektes en andere problemen."
Ik sta op en rek me uit, waarna Harry ook opstaat. "Hopelijk," zegt hij dan. Hij wrijft over mijn heupen en ik kijk op naar hem, waardoor hij me een lange kus geeft. Ik leg mijn handen in zijn krullen, waar ze het afgelopen half uur ook zijn geweest.
Zijn tong streelt die van mij, alweer. Ik glimlach om hoe zacht en voorzichtig het gaat. We zoenen weer omdat we het fijn vinden, niet om de macht.
Voorzichtig trek ik me terug en glimlach ik naar Harry. "Laten we gaan," zeg ik dan. Hij knikt en loopt achter me aan de trap af. We lopen de woonkamer binnen en Harry pakt mijn hand voorzichtig.
"Hey jongens," zegt mijn moeder glimlachend.
"Hey," glimlach ik ook en ik ga op de bank zitten, met Harry naast me.
"Uitgespeeld?" vraagt Harry's moeder en Harry knikt grinnikend.
"We hoorden dat er plezier was, dus we kwamen naar beneden," glimlacht Harry.
"Er is erg veel plezier, vooral over hoe leuk jullie met elkaar zijn," zegt zijn moeder en Harry kijkt naar mij, voordat hij me een kus geeft en zijn hoofd tegen mijn schouder legt. Ik leg mijn arm om zijn middel.
Om van je ouders of van zijn ouders te horen is leuk, maar dat zegt nog niet zo veel over hoe Harry en ik echt zijn.
Serieus, Louis? Denk je hierbij na? Ik dacht dat je positiever zou zijn en niet meteen alles zou afkraken.
Ik zucht van binnen, omdat het tot nu toe nog niet beter lijkt te gaan. Ik probeer het niet te laten merken, wat bij mijn ouders denk ik wel goed gaat, maar bij Harry niet. Die ziet alles wel.
"Louis," zegt mijn moeder en ze zwaait overdreven naar me. Ik kijk in haar ogen en knik dan. "Wil je straks even langs de friettent rijden? We hebben het er daarnet over gehad en dat vindt iedereen lekker."
Ik knik en kijk naar Harry. "Ga je mee?" vraag ik glimlachend.
"Een date?" vraagt hij blij.
"Zo kan je het noemen." Hij knikt met een grote grijns en pakt mijn hand, waar hij naar blijf kijken. "Hoe laat komt de rest thuis?" vraag ik en ik kijk naar mijn moeder.
"Vanavond pas. Ze eten samen ergens onderweg, dus daar hoeven we niet voor te zorgen." Ik knik en kijk naar Harry, die mijn hand blijft onderzoeken.
"Kan je het zien, krullenbol?" grinnik ik en ik beweeg mijn andere hand even door zijn krullen.
"Prima," glimlacht hij dan. Ik kijk nog grinnikend in zijn ogen, maar luister dan naar het gesprek wat mijn en Harry's ouders hebben.
"Met zometeen, bedoelde ik eigenlijk nu," zegt mijn moeder zacht, waardoor Harry's moeder lacht.
"Jammer, ik ben er nu nog niet klaar voor," zeg ik als ik me overdreven over Harry laat heen hangen, waardoor hij lacht. Wat zijn we toch grappig. "Nee hoor, mam. We gaan wel."
Ik sta op en trek mijn jas aan, waarna Harry hetzelfde doet. We krijgen nog wat geld mee en een briefje waarop staat wat we allemaal moeten halen en dan stappen we de auto in.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...