'Don't wurry about our plans, I got those in my hands'
Louis Point Of View ✩
Na de heerlijke lasagne van Harry, zijn we op de bank gaan liggen. Niall ligt met zijn benen op de bank, ik met mijn voeten op tafel en Harry zit naast me in kleermakerszit.
"Oh no," mompel ik als Niall stopt op golf.
"Oh komop, Louis!" lacht Niall, terwijl hij weer een nieuw biertje pakt uit de krat, die gewoon binnen is gezet. Zit ik hier aan mijn cola. Niet aan denken...
"Ja Lou," zegt Harry en ik kijk verbaast naar hem, waarna hij glimlachend doorgaat met de sudoku die hij aan het oplossen is. Hij vindt er ook niks aan, want normaal doet hij nooit sudoku. Het ziet er wel schattig uit.
"Pf," mompel ik.
"Nice shot!" zegt Niall blij en hij kijkt naar me, waarna hij trots glimlacht omdat hij toch verder kijkt. "Heb jij een beter idee?"
"Nee," lach ik en hij knikt.
"Dacht ik al."
"Nou," zegt Harry en hij kijkt van Niall naar mij. "Robbie Williams kwam op tv," zegt hij dan, waardoor ik verbaast naar hem kijk.
"Echt?" Hij knikt en Niall zapt snel naar de goede zender, waar Robbie Williams inderdaad op de tv komt. "Bedankt," zeg ik tegen Harry en ik trek hem naar me toe, waarna ik hem een kusje tegen zijn voorhoofd geef. Hij glimlacht trots en gaat verder met zijn sudoku, niet omdat hij Robbie Williams niet goed vindt, maar omdat hij nu toch al bezig is met die puzzel.
Niall en ik kijken naar de tv, drinken wat en eten wat. Het is erg gezellig om weer gewoon met Niall te zijn. Ik heb mijn beste vriend wel gemist.
"Klaar," zegt Harry na een tijdje en hij legt het boekje op tafel.
"Mooi," glimlach ik. Hij pakt zijn flesje bier en legt zijn hoofd in mijn nek, zijn lichaam dicht tegen me aan. Ik leg mijn arm om hem heen en mijn hand in zijn krullen. "Niet in slaap vallen, hè?" grinnik ik en hij schudt zijn hoofd.
"Ook al zou het wel kunnen. Je bank ligt super, Niall," zegt Harry en Niall glimlacht.
"Het is dezelfde als die van Louis," lacht Niall.
"Echt?" vraagt Harry en Niall knikt.
"Vandaar vond je die seks daarop zo goed," fluister ik, zodat alleen Harry het hoort. Hij grinnikt en duwt me dan weg, maar houdt me met zijn andere hand bij zich. Ik grinnik ook en druk weer een kus tegen zijn voorhoofd.
Hij zingt zachtjes mee met de muziek, waar ik naar luister. Hij zit met zijn mond bij mijn oor, dus ik kan het perfect horen. Het klinkt prachtig, wat ik niet had verwacht bij Harry. Ik wist niet dat hij zo goed kon zingen.
"When I come to call, she won't forsake me. I'm loving Louis instead," zingt hij trots en ik kijk naar hem, voordat ik hem glimlachend een kus geef.
"Je kan goed zingen," zeg ik dan, waarna hij zijn schouders ophaalt. Hij zucht even en gaat dan met zijn hoofd op mijn schoot liggen, waarna ik mijn handen door zijn haar haal.
We kijken met z'n drieën naar de tv en zingen zachtjes mee met de liedjes. Ik heb super veel respect voor Robbie Williams, omdat hij is wie hij is. Ik had al eerder een voorbeeld aan hem kunnen nemen, toen ik niet met Harry durfde te zijn door iedereens mening.
Ik kijk naar mijn vingers als ze met Harry's krullen spelen. Dit had ik niet willen missen. Ik ben nu mezelf bij hem en bij iedereen.
Voorzichtig blijf ik met zijn krullen spelen en kijk ik naar zijn wimpers, neus, lippen en oren. Hij is zo mooi.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...