'No air, no air'
Harry Point Of View ✩
"Hey Louis. Laat je de volgende keer wel een briefje achter?" vraagt zijn moeder zodra we het huis binnen stappen. Ik kruip een beetje achter Louis weg en hij sluit de deur achter ons.
"Ik ben 21 mam, ik weet wel wanneer ik wat kan doen," zegt Louis en hij draait zich om naar me, waarna hij een kus tegen mijn wang drukt. "We hebben al gegeten in de stad," zegt Louis en hij loopt naar de achtertuin.
"Gaan jullie mee zwemmen?" vraagt Daisy als ze voor ons komt staan.
"Sorry Daisy," zegt Louis en hij wrijft over haar haren. "Harry's tattoo is net nieuw en hij mag er niet mee zwemmen."
"Kunnen we het beschermen?" bedenk ik me hardop. "Zo'n waterdichtepleister erop doen, met daarover van die folie die je ook bij de tattooshop krijgt."
Louis kijkt op naar me en knikt dan voorzichtig. Als iedereen gaat zwemmen, wil ik dat niet missen en al helemaal niet Louis ontnemen.
"Je moet het vanavond goed schoonmaken en verzorgen," waarschuwt hij me.
"I will, daddy," zeg ik en ik geef hem een lange kus. Erg ironisch, want in bed is hij ook mijn "daddy", alleen zullen zijn zusjes dat niet snappen. Zij denken gewoon: hij noemt hem "daddy" omdat hij bazig is.
Maar als ik er zo over na denk, waarom wil ik zo graag mee? Zodat iedereen mijn littekens kan zien?
"Sweetheart," zegt Louis en hij schudt aan mijn schouders. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en heb hem dan weer scherp op mijn netvlies staan.
"Je bent er weer," glimlacht hij. "Kom, we gaan onze tas inpakken."
Hij pakt mijn hand stevig vast en geeft me een lief kusje, voordat hij me meeneemt naar boven. Ik kijk een beetje verdwaalt toe, als hij een tas pakt en die op het bed legt.
"Je denkt weer veel na," zegt hij en hij loopt naar me toe. Ik kijk op hem neer en knik.
"Ik.. ik weet het niet," mompel ik en hij legt zijn handen op mijn bovenarmen.
"Door je tattoo?" vraagt hij en ik schud mijn hoofd. "Mijn zusjes?" Opnieuw schud ik mijn hoofd. "Je nachtmerrie?" Weer schud ik mijn hoofd. "Het zwemmen?"
Ik laat het binnenkomen, waardoor het al langer duurt als de vorige keren en Louis me tegen hem aantrekt. Ik zucht en laat mijn ogen dichtzakken.
"Wat is het?" vraagt hij als hij zijn hand om mijn hoofd legt en door mijn haar kriebelt. Ik druk mijn neus dieper in zijn nek en snuif zijn geur op.
"Mijn polsen," fluister ik met moeite. Hij knikt voorzichtig en houdt mijn hoofd in zijn nekholte gedrukt.
"Het is goed, babyboy," fluistert hij terug en hij drukt een kus tegen mijn wang. "Je mag het nog zeggen als je niet wil. Mijn moeder zal het zeker snappen en bij mijn zusjes kunnen we nog zeggen dat het niet gaat met je tattoo."
Ik schud mijn hoofd. "Ik wil mee," mompel ik. "Ik zal er alleen wel een tijdje over moeten denken, maar het komt wel goed."
"Ik blijf dicht bij je." Hij kijkt naar me en pakt mijn handen, waar hij kusjes tegen drukt. Ik glimlach voorzichtig en pak zijn hoofd in mijn handen, waarna ik hem een lange kus geef. "Niemand zal je vooroordelen, baby. Iedereen houdt hier van je."
Ik knik voorzichtig en hij loopt naar de tas. "Je zwembroek, mijn zwembroek..." denkt hij hardop en hij pakt het uit de kast. "Shampoo.. handdoeken.."
Ik kijk toe hoe hij alles pakt en het in de tas stopt. Hij kijkt ook naar mij als hij ziet dat ik aan het dromen ben en klopt dan op het bed. Ik kijk in zijn ogen en hij knipoogt naar me, waardoor ik hem vertrouw en doe wat hij vraagt.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...