Part 59

1.1K 58 0
                                    

'You know he's only calling because he's drunk in love'

Louis Point Of View

Mijn moeder is alweer uit het ziekenhuis wanneer Harry en ik dat weekend in Doncaster aankomen. Ik maak de voordeur open met de sleutel en pak Harry's hand dan wanneer we naar binnen lopen.

"Louis!" roept Daisy, waardoor de rest van mijn zusjes ook meteen de trap af rennen of uit de woonkamer rennen. Ik knuffel iedereen en dan is het Harry's beurt om iedereen te knuffelen.

"Waar is mama?" vraag ik en iedereen wijst naar buiten. Ik knik en geef iedereen een kusje tegen hun voorhoofd, voordat ik Harry's hand weer pak en naar buiten loop. Mijn moeder zit onder het zonnescherm en staat op als ze ons ziet. Ik steek mijn armen uit en ze komt er tevreden instaan.

"Hey mam," zeg ik en ik geef haar een kus.

"Hey lieverds." Ze loopt naar Harry en knuffelt hem ook stevig. "Zo te zien gaat alles goed tussen jullie?"

Ze gaat weer in de schaduw zitten en ik ga tegenover haar zitten op een stoel, Harry naast me.

"Alles gaat super," glimlach ik en ik raak Harry's knie even aan, waarna hij trots glimlacht. "Met jou ook alles goed?"

Ze knikt even en glimlacht voorzichtig. "Alles is lastig, dat blijft. Ik kan het nu alleen wel een beetje te beseffen."

Ik knik en kijk naar mijn hand, terwijl die om Harry's knie ligt. "En met de rest?"

Haar gezicht gaat ineens stralen. "Ik ben zo blij met ze, allemaal. Ik had gedacht dat ze na een weekje wel met tegenzin wilden helpen, maar het gaat echt super."

Ik glimlach ook. "Gelukkig hebben ze respect, nu nog. Dat zegt echt heel wat." Ze knikt en kijkt om zich heen. "Waar is Lottie? En Dan?"

"Supermarkt. Lottie gaat straks koken met Tommy." Ik knik even en kijk dan naar Harry, die al naar me keek. Even wrijf ik met mijn neus over die van Harry, waardoor hij grinnikt.

"Wanneer moet je weer terugkomen in het ziekenhuis?" vraag ik aan mijn moeder.

"Over twee weken." Ik knik en kijk dan bedenkelijk naar Harry.

"We kunnen morgen naar je opa en oma rijden, en dan dinsdag middag terug gaan?" vraag ik. "Morgenavond met je vrienden afspreken, maandag naar je opa en oma en dinsdag eerst nog de stad zien, voordat we terug gaan naar Londen."

Hij knikt even en kijkt naar mijn moeder. "En hier dan?" vraagt hij zacht.

"Hier gaan we dan vrijdag weer naartoe."

"Dan is dit onze enige dag hier." Hij kijkt naar me en ik knik even.

"Maar we slapen hier en we gaan morgen pas rond 5 uur weg, net voor het avondeten." Hij knikt en ik kijk naar mijn moeder. "Is dat goed?"

"Alles is goed, lieverd. Ik ben al blij dat je nog steeds elke week volhoudt om te komen. Jullie hebben het al druk met school en ik snap dat jullie ook samen wat willen doen in het weekend," zegt ze en ik grinnik.

"We komen wel aan onze tijd alleen, hoor," glimlach ik en ik wrijf weer over Harry's knie.

"Daar twijfel ik niet aan," grinnikt ze.

"Harry!" roept Daisy en ze rent naar Harry toe. Hij tilt haar op en zet haar bij hem op schoot.

"Hey meisje," zegt Harry glimlachend.

"We willen je haar weer vlechten, mag dat?" glimlacht ze breed.

"Als je het Louis ook goed leert, dan mag dat," zegt hij en hij knipoogt naar mij.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu