'Everything is great, everything is fuckin' great'
Louis Point Of View ✩
Ook al zijn we weer veilig terug in Londen, lijkt Harry het niet echt fijn te vinden. Hij praat veel met mijn moeder, die erg goed naar hem luistert. Zijn eigen moeder luistert ook goed, maar volgens mij denkt hij dat mijn moeder meer van pijn af weet, omdat ze ziek is geweest.
Ik zit samen met zijn ouders en zusje op de bank, terwijl hij met mijn moeder aan tafel zit en met haar praat. Hij lacht niet en dat doet me pijn.
Het programma dat we kijken zou één van mijn favoriete serieus kunnen zijn, maar ik heb geen idee waar het over gaat doordat ik het niet goed volg.
"Louis," mompelt Harry vanaf de tafel en ik kijk naar hem. "Ga je mee slapen?"
Ik dacht dat dit nooit zou komen.
Tevreden knik ik en sta ik op. Ik druk een kus tegen mijn moeders wang en ze glimlacht breed naar me. "Slaaplekker, lieverds."
Ik vertel haar hetzelfde en wacht even tot Harry zijn familie een kus heeft gegeven, voordat ik naar boven loop. We leggen onze koffers open in de kamer neer en trekken daar de spullen uit die we nodig hebben. Het zal lang duren voordat we fut hebben om die uit te ruimen.
Terwijl ik mijn tanden poets, voel ik hoe Harry aan mijn shirt trekt. Ik kijk naar hem en hij wrijft over mijn wang. Hij is al klaar met zijn tanden poetsen maar wacht op me.
"Opschieten, liefje," zegt hij en hij leunt tegen de wastafel. Ik spoel mijn mond en kijk dan naar Harry. Hij pakt mijn hand en neemt me mee naar de slaapkamer, die hij op slot draait. "Je krijgt je beloning nog."
Hij trekt mijn shirt uit en mijn broek naar beneden. Ik zucht verbaast en kleed hem ook uit. Anders is het totaal niet eerlijk.
"Tegelijk," zegt hij bloedserieus. Ik grinnik en leg mijn lippen tegen die van hem, terwijl ik hem voorzichtig verder uitkleed. Hij zoent me intens en knijpt in mijn huid. Aan dat kan ik merken dat hij erg opgewonden is.
Ik laat mijn hand in zijn boxer gaan, waardoor hij in mijn mond kreunt. Het geluid van zijn genietende kreunen en de smaak van zijn mond, maakt me verschrikkelijk opgewonden.
"Ga liggen," beveelt hij me zachtjes. Ik doe wat hij zegt en ga op het bed liggen. Voorzichtig kruipt hij op me en pak ik trots zijn bovenbenen vast. Het is erg spannend, want we hebben dit pas 1 keer gedaan, maar tegelijk weet ik dat het super fijn is en dat laat me huiveren naar meer.
Ik bereid me stilletjes voor en sluit mijn ogen even, maar ik kreun als ik Harry druk voel beginnen. Hij geeft geen kick, tot ik hem ook in mijn mond neem. Even stopt hij en laat hij een kreun los, maar dan gaat hij door.
Mijn gedachten proberen alles tegelijk te verwerken, maar het lukt me niet. Harry laten genieten en gepijpt worden door Harry is te veel in 1 keer. Het is een warboel in mijn hoofd, maar tegelijk zou ik het niet anders willen.
Ik knijp in zijn billen en bovenbenen en voel dat hij daardoor beter zijn best gaat doen. Harry weet wat hij doet wanneer hij me een blowjob geeft, omdat hij weet hoe een man het fijn vindt. Bij meisjes miste ik dat heel erg. Alles is beter met Harry als met een meisje.
Zachtjes zuigt hij en laat mij me weer in zijn mond glijden, waardoor ik me niet meer kan inhouden. Ik kom klaar in zijn mond en trek me terug, om bij te komen.
Harry gaat voorzichtig van me af en ik ga rechtop zitten. "Ga door," zeg ik en ik trek aan zijn arm. "Waarom ga je weg?"
Hij kijkt in mijn ogen en veegt langs zijn mondhoeken. Zo verschrikkelijk dirty, maar het boeit ons niks.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...