Kaartjes voor Ed Sheeran! Voel me wel pittig beroerd door hooikoorts en wat er dan allemaal nog meer bij komt kijken qua keelpijn en oorpijn, maar Ed Sheeran verzacht een beetje :)
Veel plezier met lezen! Kusjes! X
✩
'A dream come true'
Louis Point Of View ✩
Zijn lippen leggen zich tegen die van mij, terwijl zijn handen onder mijn shirt glijden. Ik knijp in zijn biceps en ga dichter tegen hem aanstaan, waardoor hij kan voelen hoe hard ik voor hem ben.
"Oh shit," gromt Harry wanneer hij terug trekt en mijn shirt meteen over mijn hoofd trekt. Ik trek ook zijn shirt uit en beweeg mijn handen over zijn buik heen, terwijl hij mijn broek er gelijk achteraan doet. "Sorry, ik moest al zo lang wachten."
"Het geeft niet," mompel ik en ik laat me zakken op het voeteneind van het bed. Harry trekt zijn broek ook nog uit en komt dan tussen mijn benen zitten. Hij slikt even nerveus, voordat hij mijn boxer naar beneden trekt en zijn lippen om mijn geslachtsdeel vouwt. Ik laat mijn hoofd kreunend in mijn nek vallen en sluit mijn ogen. Zo vaak krijg ik dit niet van hem.
"Shit," mompel ik zacht en ik kijk naar hem. Het is zo'n verschrikkelijk mooi gezicht. Zo vies en beschamend, en daarom zo fijn en mooi.
Ik pak zijn haren vast en hij laat zijn hoofd zacht op en neer gaan, zo ver dat mijn topje telkens de achterkant van zijn mondholte aanraakt. Elke beweging laat me kreunen en elke keer als zijn smaragd groene ogen die van mij vinden, word ik meer verliefd en knijp ik zijn haar fijn.
Hij glimlacht even naar me wanneer hij terug trekt en ik voel mijn lichaam smeken om opnieuw aanraking en opnieuw genot.
"Harry," hijg ik, wanneer hij me opnieuw pijpt. Hij kijkt naar me, terwijl hij op en neer gaat. "Als je niet stopt, kan ik je niet meer neuken," zeg ik zacht.
"Je zorgt maar dat je het kan," zegt hij glimlachend, voordat hij opnieuw zijn lippen om me heen vouwt. Ik sluit mijn ogen en zucht even. We gaan nog lang niet slapen...
Zachtjes kreun ik zijn naam, omdat zijn ouders ook ergens in dit huis rondzwerven en ik niet wil dat ze me horen.
Harry kijkt in mijn ogen wanneer ik naar hem kijk en zuigt op mijn topje, waardoor ik me niet meer in kan houden en klaarkom. Hij trekt zich voorzichtig terug en slikt het door. Ik wrijf over zijn wang en kijk sprakeloos in zijn ogen. Hij vindt dit soort dingen lastig, merk ik. Het is ook niet niks om iemand voor misschien de derde keer een blowjob te geven.
Ik leg mijn hand om zijn gezicht en druk mijn lippen tegen die van hem. Hij komt op mijn schoot zitten en schuurt zijn boner tegen me aan.
"Ik ben zo.. opgewonden," hijgt hij wanneer hij zijn ogen gesloten houdt en terug trekt. Ik klem mijn handen in zijn heupen en kijk naar zijn gezicht. Langzaam voel ik dat ik aan het bekomen ben en dat ik nog een keer kan. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Avond en ochtend ging prima, maar meteen erna voelt gek.
"Let's go," glimlach ik. Hij kijkt naar me en ik knik. Hij staat op en loopt van me weg, waardoor ik achter hem ga lopen, zijn boxer naar beneden trek en in zijn billen knijp. Hij kijkt verbaast naar me en ik druk mijn lippen tegen die van hem.
"Ga maar liggen, sweetheart," fluister ik en hij gaat met blozende wangen liggen. Ik kruip op hem en voel meteen hoe zijn boner tegen die van mij botst, waardoor hij kreunt. "Klaar, babyboy?"
Ik haal mijn hand door zijn haar en hij knikt. Zoals altijd zorg ik dat het zo min mogelijk pijn doet door eerst alles goed in te smeren met glijmiddel, en dan druk ik me in hem. Ik laat me op hem liggen, waardoor zijn geslachtsdeel tussen onze buiken geklemd is. Wanneer ik op en neer beweeg, grijp ik met mijn ene hand zijn heup en met mijn andere zijn geslachtsdeel.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...