Ik ben 18 geworden! Gisteren was ik jarig! Happy birthday to meee!!
Daarom allebei mijn boeken een update vandaag :) over 2 dagen hier in Barcelona naar Niall ❤️ kan echt niet wachten..
✩~✩~✩~✩
'I'm just like you, eventhough my problems look nothing like yours do'
Louis Point Of View ✩
Tevreden stap ik het restaurant uit en zie ik al mijn collega's naar me kijken. Ik moest werken totdat het restaurant dicht is, dus het is nu 12 uur. Voordat alles is opgeruimd, is het zeker wel 12 uur.
"Hey Lou," zegt iemand en ik kijk op, waarna ik glimlach en haar terug begroet. "Wil je ook?"
Ze steekt haar pakje sigaretten naar me uit en ik schud mijn hoofd.
"Nee, dankje. Ik rook niet meer," zeg ik en ik probeer van haar weg te lopen.
"Door je vriendje?" vraagt ze en ik draai me om.
"Nee, niet door mijn vriendje. Voor mijn eigen gezondheid," zeg ik verstandig.
"Pf, doe even normaal. 1 keer kan nog wel." Ze steekt haar sigaretten uit. "Of ligt het toch aan je vriendje?"
Ze manipuleert me, en ik vind het fucking irritant.
Iedereen om ons heen joelt, waardoor ik meer de neiging krijg om haar te bewijzen dat het niet aan Harry ligt. Niet alleen haar, maar iedereen om me heen.
Waar ben je mee bezig, Louis? Trap je in zo'n klote streek? Ga je hiervoor weer ruzie krijgen en je lichaam verkloten?
"Stik erin," zeg ik en ik draai me om. "Zoek het uit wat je van mij en mijn relatie denkt. Als je maar niet denkt dat ik wat om jullie zielige mening geef."
Ik steek snel mijn hand op en stap dan in mijn auto. Het is misschien niet verstandig om 4 van je collega's tegen je te hebben, maar het is niet mijn schuld. Zij daagden me uit en ik geef mijn reactie. Ik hou van mijn relatie en ik ben er trots op. Ik wil geen ruzie veroorzaken met Harry door te gaan roken, dat zijn ze niet waard. Dan ben ik maar een sukkel in hun ogen. Hoe kinderachtig wil je zijn? Het is geen middelbare school, waar ik mijn reputatie heb. Hier werk ik en daarmee is het klaar.
Met een zucht haal ik een hand door mijn haar en trek ik de voordeur achter me dicht. Harry komt de slaapkamer uitgerend in alleen zijn boxer en kijkt glimlachend naar me.
"Lou," zegt hij en hij rent verder op me af. Ik leg mijn armen om hem heen en knuffel hem stevig.
"Hey baby," zeg ik en ik druk een kus tegen zijn nek. Hij bekijkt me en geeft me dan een lange kus. "Kom, we gaan slapen," zeg ik en ik pak zijn hand. Hij knikt en ik loop achter hem aan naar de slaapkamer. Het is al donker en meteen vallen me de kaarsjes op.
"Vanwaar de kaasjes?" vraag ik aan hem en ik loop naar de badkamer, waar ik het licht aandoe.
"Ik kon niet slapen en ik dacht misschien dat de kaarsjes me wel zouden helpen," zegt hij en hij gaat op het bed zitten.
"Misschien omdat je je boxer nog aanhebt," zeg ik en ik kijk naar hem. Hij bekijkt mij ook en ik poets mijn tanden. Het is stil tussen ons, alleen het geluid van mijn tandenborstel is te horen.
Ik spoel mijn mond en zet het licht in de badkamer dan uit, waarna ik naar hem toe loop. Hij zet het nachtlampje aan en kijkt naar me.
"Dat zou een reden kunnen zijn," zegt hij en ik kleed me uit tot mijn boxer.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...