Happy birthday to me!
✩
You might be so far away. In my heart I know you'll stay'
Louis Point Of View ✩
Nerveus voor wat ik ga aantreffen, maak ik de deur open. Als iedereen al slaapt, maak ik niemand wakker met de bel.
Mijn moeder stapt de woonkamer uit en kijkt verbaast naar me. "Louis?" vraagt ze en ik sluit de deur achter me.
"Hey mam," zeg ik zacht en ik leg mijn tas neer.
"Is dat het enige wat je zegt wanneer je je moeder zo lang niet hebt gezien en wanneer je hier komt om half 1?" grinnikt ze als ze naar me toe loopt. Lottie verschijnt achter haar en ik hou mijn armen naar mijn moeder uit, waar ze in komt staan.
"Wat dan?" vraag ik grinnikend in haar oor en ik hou mijn arm ook voor Lottie uit, waar ook zij in komt staan. "Ik hou van je, zo goed?"
Ze kijkt naar me en drukt dan een kus tegen mijn wang. "Ik hou ook van jou, lieverd. Ik heb je zo erg gemist."
"Ik jullie ook." Ik trek Lottie tegen me aan en druk een kus tegen haar voorhoofd. "Slaapt de rest al?"
Mijn moeder knikt en wrijft over mijn rug. "We wilden ook gaan," zegt ze dan en ik knik.
"Geeft niet," zeg ik, maar ik meen het niet. Ik wil nog met haar praten over Emma, Harry en Gemma.
"We wachten nog wel even. Wat wil je drinken?" Ik haal mijn schouders op en ze loopt naar de keuken, waar ze een glas cola haalt. Lottie en ik gaan in de woonkamer zitten, waar mijn moeder dan achter ons aan komt met mijn drinken
"Hoe is het in Londen?" vraagt mijn moeder en ik wrijf even over mijn nek.
"Druk," mompel ik. "Ik moet dit echt kwijt," zucht ik en mijn moeder wrijft over mijn rug.
"Daarom kwam je hier?" vraagt ze en ik haal mijn schouders op.
"Een beetje. Ik miste jullie echt heel erg, dat ook. Maar ik moet dit echt kwijt." Ze knikt en ik blijf voor me uit kijken, omdat ik gewoon niet anders kan.
"Toen het uitging met Emma, ben ik daarna met Niall naar de stad gegaan. Ik ben daarna met een meisje naar mijn appartement gegaan, Gemma heet ze." Ik zucht en voel hoe mijn moeder's hand stil ligt op mijn rug. Ze gaat dit haten. Ze gaat mij haten.
"We.." begin ik zacht. Ik heb moeite om het aan mijn moeder te vertellen, omdat ze een vrouw is. Met een man zou ik er beter over kunnen praten. "We hebben seks gehad. De ochtend daarna lag ze nog naast me en ze is zo lief, dat ik nu nog steeds contact met haar heb."
"Waarom heb je zomaar seks met iemand?" vraagt ze zacht.
"Niet zo maar. Ze is super mooi."
"Maar jullie hebben geen relatie." Ik schud mijn hoofd en kijk naar mijn handen die ik over elkaar wrijf. Lottie zit naast me en dat maakt alles alleen maar meer awkward.
"Ik heb geen spijt dat ik met haar naar bed ben geweest, en dat komt omdat zij er ook geen spijt van heeft." Mijn moeder knikt even en ik sluit mijn ogen. "Nu komt het gekke."
Ik wrijf even in mijn ogen uit vermoeidheid en uit schaamte.
"Ik heb een jongen gekust, een jongen bij mij op school," fluister ik zacht en ik staar voor me uit.
"Een jongen?" vraagt mijn moeder en ik knik voorzichtig.
"Harry, hij studeert rechten. En... Hij is de broer van Gemma." Ik kijk naar mijn moeder en voel dan tranen over mijn wangen stromen.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...