Part 15

1.7K 81 7
                                    

'I wasn't worried, 'cause I knew you were mine'

Louis Point Of View

"Ik twijfel, niet aan ons, maar aan mensen om me heen," zeg ik zacht voordat ik een hap neem van de lasagne. Het is verrukkelijk. Ik ben er oprecht trots op.

"Hm.." mompelt Harry. "Ik snap het. Ik had dat ook een lange tijd. Het voelt alsof het apart is, terwijl het dat niet is."

Ik knik en kijk naar hem. "In mijn hoofd ben ik een beetje aan het afwegen."

Hij kijkt in mijn ogen en dan weer naar zijn eten. "En?" vraagt hij benieuwd.

"De slechte dingen heb ik net verteld," zeg ik en ik voel hoe ik bloos, omdat ik hem nu de goede dingen moet vertellen. Zijn lippen krullen op en ik zucht even. "En alles aan jou is het goede."

Hij glimlacht trots en neemt dan een slok van zijn cola. "Maar je kan geen kindjes met me maken."

"Je gaat snel," lach ik en hij lacht ook.

"Je hebt een grote familie, misschien boeit het je iets... Het zou een nadeel kunnen zijn."

"Eerst maar dit, Harry. Ik zou graag kinderen willen maar daar is ook een andere oplossing voor." Hij knikt. Wauw, de eerste keer dat hij bij me thuis komt en we hebben het over kinderen.

"Denk er gewoon over na, ik kan nog even wachten." Ik knik en sta dan op als we allebei klaar zijn met eten. We ruimen ons bord op en dan kijk ik naar Harry.

"Wil je een film kijken?" vraag ik en hij knikt. Ik vul nog een glas met water voor mezelf en voor Harry schenk ik cola in, terwijl hij al op de bank gaat zitten. Ik zie mijn sigaretten op de tafel liggen, maar loop er voorbij en ga naast Harry op de bank zitten. Hij zit in de hoek van de bank en ik zit naast hem.

Het is niet dat ik mijn sigaretten nu nodig heb. Het staat me zelfs nu een beetje in de weg. Ik heb een keer een meisje gezoend die veel rookte en ik vond het niet bepaald fijn. Het laat een bepaalde geur en smaak achter en dat wil ik niet bij Harry achterlaten.

Ik doorzoek Netflix voor een goede film en vind uiteindelijk "The Hangover". We hebben hem allebei al gezien, maar ik vind het gewoon een leuke film en Harry is het er ook mee eens.

Snel sta ik op en doe ik de gordijnen dicht, omdat het toch al donker is buiten. Opnieuw ga ik weer naast Harry zitten, die zijn knieën opgetrokken heeft tegen zijn borst. Mijn hand vindt zijn knie kort, maar dan leg ik mijn benen op de bank en pak ik mijn glas in mijn handen. Heel de tijd naar voren om weer een klein slokje te nemen heb ik geen zin in.

De film start en ik blijf hem telkens even aanraken. Zijn been, arm of rug. Ik merk hoe Harry meer moe wordt en dingen onbewust gaat doen. Dit is wat hij wil en waar hij gelukkig van wordt.

Hij legt zijn hoofd tegen mijn schouder en kruipt tegen me aan. Ik ben een stuk kleiner als hem, waardoor zijn benen aan de achterkant van de bank liggen en mijn benen er nog een stuk op liggen.

Hij kruist zijn armen voor zijn borst en kijkt zo naar de tv. Ik kijk naar zijn bandana en raak het dan zachtjes aan. Zijn krulletjes zijn zo zacht en ik behandel ze dan ook met zorg. Ik wil niet dat zijn haar afbreekt of beschadigd raakt, want het is prachtig.

Harry kruipt langzaam uit zijn schelp. Hij legt zijn arm om mijn buik heen en kruipt mompelend tegen mij aan, waardoor een vlaag van vlinders door mijn buik trekt. Ik veeg mijn voeten over elkaar om ermee om te kunnen gaan, maar het helpt niet goed.

Ik haak zijn krulletjes door elkaar heen en hij kijkt even naar me, voordat hij zijn bandana uit zijn haar haalt en die naast ons neer legt. Zo kan ik er beter bij. "Hm.." mompelt hij en hij pakt mijn beker over, waar hij een slok uit neemt en dan weer terug geeft. Ik grinnik even naar hem en wrijf met mijn duim over zijn wang, waar ik de lichte hoogteverschillen van zijn kuiltje in zijn wang voel.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu