Part 25

1.6K 78 9
                                    

'If the whole world was watching, I'd still dance with you. Drive highways and byways to be there with you'

Louis Point Of View

De volgende ochtend word ik wakker van het verschrikkelijk geluid van mijn wekker. Ik beweeg om mijn telefoon te pakken, maar voel dan pas dat Harry tegen me aan ligt. Hij mompelt wat en kruipt dichter tegen me aan. Ik laat mijn wekker nog even voor wat het is en druk mijn lichaam tegen dat van Harry.

"Hey baby," zeg ik en ik kus zijn voorhoofd een paar keer. Hij haalt zijn hoofd omhoog en geeft me een lange kus.

"Lou... wekker," zucht hij dan. Ik zet de wekker af en wrijf dan over zijn haar.

"Sorry, ik was druk bezig met jou," zeg ik en hij glimlacht slaperig.

"Geeft niks.." fluistert hij dan. Zijn ogen sluiten zich weer opnieuw en ik teken de lijnen van zijn tattoo's over.

Een paar minuutjes ben ik daar druk mee bezig, totdat ik stop om me mentaal voor te bereiden op het opstaan.

"Lou.." kreunt Harry en ik kijk naar hem.

"Wat?" vraag ik zacht en ik wrijf over zijn wang met mijn duim.

"Hm.." kreunt hij opnieuw en hij legt mijn hand over zijn bovenarm.

"Ben je je tong verloren?" grap ik als ik doorga met kriebelen.

"Gelukkig niet, daar zouden we allebei niet vrolijk van worden," glimlacht hij als hij me aankijkt en dan extra verleidelijk zijn lippen likt. Ik kijk naar hem en beelden van gister schieten door mijn hoofd, hoe hij mijn geslachtsdeel in zijn mond had en zijn best deed om me te verwennen. God, dat is hem gelukt.

"Dat is zo," mompel ik dan, voordat ik met een zucht opsta. Hij slaat snel tegen mijn kont aan en giechelt dan trots. Ik kijk naar hem, hoe hij blozend weer onder de dekens kruipt. Grinnikend schud ik mijn hoofd en trek ik een boxer uit mijn kast, die ik aantrek.

"Trek aan, nudist," zeg ik en ik gooi een boxer naar hem toe. Hij vangt hem op, staat op, en trekt zijn boxer aan. Hij draagt meestal zwarte, wat perfect afstoot tegen zijn bleke huid. Ik heb altijd witte, geen idee waarom.

Harry komt naast me staan, haalt een hand door zijn haar en legt zijn hand dan op mijn bil, waarna hij er telkens tegen tikt. Ik kijk in zijn ogen en hij glimlacht trots.

"Strak hoor," zegt hij tevreden. Ik schud mijn hoofd even en ga op mijn tenen staan voor een broek die bovenin in de kast ligt. "Moet ik helpen?" grinnikt Harry en ik schud mijn hoofd.

"Ik heb hem daar neergelegd, dus ik kan hem ook pakken," zeg ik en ik ga nog een klein stukje hoger op mijn tenen staan, maar kom er weer niet bij. Hij pakt hem uit de kast en geeft hem dan aan mij. Ik kijk in zijn ogen en trek mijn broek dan aan. "Bedankt," grinnik ik en hij knikt tevreden.

We kleden ons aan, pakken we snel wat te eten en poetsen onze tanden. Dan moeten we al gaan. Ik klop op Harry's knie wanneer we in de auto zitten en hij glimlacht naar me.

"Heb je goed geslapen, liefje?" vraag ik aan hem. Ik heb daar nog niet echt de kans voor gehad. Het was heel de tijd zo hectisch omdat we meer klooien dan echt klaarmaken.

"Ik heb heerlijk geslapen," glimlacht hij naar me. "Jij ook?"

"Super," glimlach ik terug en hij drukt voorzichtig een kusje tegen mijn wang. "Je hebt toch wel tegen je ouders gezegd dat je bij me bleef slapen?" vraag ik en hij knikt.

"Anders hadden mijn ouders gister al bij je voor de deur gestaan, geloof me," grinnikt hij en ik wrijf glimlachend over zijn bovenbeen. Het voelt goed dat ze bezorgd zijn over Harry, want dat ben ik ook. Zeker nu met al die irritante jongens.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu