Part 102

767 42 0
                                    

'I can promise you, yes I am a dreamer too'

Louis Point Of View

Alles leek normaal te gaan. Weken gingen voorbij, waarbij we alles op de rails probeerde te krijgen. Harry's werk gaat steeds beter, mijn werk blijft stabiel. Ik zit wat minder gestrest in mijn vel, doordat ik me niet zo'n zorgen hoef te maken om geld. Harry betaalt nu ook mee.

Elk weekend zijn we een paar dagen naar Doncaster geweest en door de week konden we gewoon naar Harry thuis. Soms zette ik hem ook daar af en ging ik met Niall chillen, omdat Harry dan een zware dag had. Hij heeft Niall misschien wel 2 maanden niet gezien. De laatste keer was de dag dat alles fout ging.

Vandaag komt daar verandering in. Het is zaterdag. Niall en ik hebben ons diploma opgehaald, want we hebben allebei dit jaar weer gehaald. Harry heeft bij de auto gewacht, omdat hij nooit meer die school in gaat.

Ik hou trots mijn diploma omhoog wanneer Harry ons vanaf een afstandje ziet aankomen. Hij pakt het aan wanneer we bij hem zijn en geeft Niall daarna een lange knuffel.

"Fijn je weer te zien," zegt Niall. Ik weet dat zijn woorden Harry erg goed doen.

"Ook fijn om jou weer te zien," zegt hij dan zachtjes. Niall glimlacht en dan kijkt Harry naar mijn diploma.

"Goed gedaan lieverd. Erg knap na wat je hebt doorgemaakt," zegt hij en hij kijkt naar me. Ik geef hem een klein kusje tegen zijn wang. "Jij ook, Niall. Erg knap."

Hij glimlacht zwakjes en ongemakkelijk. Ik weet hoe graag hij zelf ook zo'n papiertje had willen hebben. Hij heeft heel het jaar super hard gewerkt en door andere mensen moet hij op het laatste moment stoppen.

Ik wrijf over zijn onderrug en hij zucht even, voordat hij mijn diploma terug geeft en in de auto stapt. Niall kijkt fronsend naar me.

"Gewoon normaal reageren, ofdat je niks hebt gezien. Even met rust laten. Ik heb mijn manieren om hem bij te laten draaien," zeg ik net voordat ik het portier open maak en in de auto stap. Niall knikt en stapt achterin.

"Waar wil je naartoe?" vraag ik aan Niall, terwijl ik Harry's knie aanraak. Ik kijk naar hem via de spiegel en hij haalt zijn schouders op. "Jij, Harry? Een lichte voorkeur?"

Hij knikt en ik kijk naar hem. "Naar ons thuis?" vraag ik en weer knikt hij. Ik knijp nog even in zijn knie en moet die dan loslaten om te schakelen.

"Goed?" vraag ik aan Niall.

"Ik vind alles goed," zegt hij en Harry steunt zijn hoofd in zijn hand, tegen de ruit aan. Ik rij weg, richting ons huis. Het is stil in de auto.

"Wil je ook bij ons eten?" vraag ik aan Niall. "Harry en ik kunnen misschien samen voor je koken."

Ik kijk naar Harry, die naar buiten kijkt. Hij denkt zo veel na op dit moment.

"Zou lekker zijn," glimlacht Niall. Ik leg mijn hand zachtjes op Harry's knie en hij pakt mijn hand dan stevig vast.

Bij het appartement aangekomen, stappen we allemaal uit. Ik praat met Niall over vakanties, terwijl Harry niet kan wachten totdat we boven zijn.

Als we daar dan uiteindelijk zijn, leg ik mijn arm om Harry's middel. "Lou," mompelt hij en ik knik. "Sorry. Ik moet echt even alleen liggen," zucht hij en hij schudt zijn hoofd. Ik knik en geef hem een kus.

"Geeft niet. Kom maar terug als je je beter voelt." Hij knikt even en verdwijnt de slaapkamer in. Ik zet voor ons drieën thee en Niall leunt tegen het keukenblad aan.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu