Part 72

1K 49 3
                                    

'Leef, alsof het je laatste dag is'

Louis Point Of View

"Morgen blijven we thuis," mompel ik tegen Harry's haren en ik laat mijn hand over zijn bovenarm gaan.

"Ik wil niks liever. Ik wil niet terug naar die plek," zucht Harry en hij verbergt zijn hoofd in mijn borst.

"Misschien hoef je niet, baby. Het zou je een stuk minder pijn bezorgen." Hij zet de film op pauze, zodat we goed met elkaar kunnen praten.

"Maar mijn studie.." zucht hij. Ik kijk voor me uit en knik.

"Je kan je tentamen nog halen, als je dit haalt dan heb je al papieren dat je dit leerjaar hebt gedaan." Hij knikt en legt zijn hoofd tegen mijn schouder, zodat hij mijn gezicht kan zien vanaf de zijkant.

"Dat is misschien wel een goed idee. Ik hoef ook niet naar alle lessen, als ik thuis van te voren leer en dan wel ga als ik iets niet begrijp." Ik knik en laat mijn hand over zijn rug gaan.

"Het moet goed komen. Vertel het me als je ergens mee zit, ik kan je helpen." Hij laat zijn hand onder mijn shirt glijden en drukt kusjes tegen mijn wang en kaak.

"Dankje, liefje. Hopen dat het niet nodig is." Ik knik en zet de film dan weer aan, waardoor Harry goed gaat zitten. We kijken samen verder, alleen vinden we het allebei vrij saai.

Ik laat mijn handen door Harry zijn krullen gaan en hij drukt zijn neus tegen mijn nek aan. "We zouden seks hebben," mompelt hij. Ik grinnik en kijk naar hem.

"Straight to the point," zeg ik grinnikend.

"Ik wil het gewoon." Hij drukt kusjes in mijn nek en ik kriebel met mijn nagels over zijn rug.

"Kom maar." Ik hou mijn armen open en hij gaat rechtop zitten, kijkend en onderzoekend wat hij het beste nu kan doen.

Uiteindelijk komt hij op mijn schoot zitten en kijkt hij op me neer. Ik kijk naar zijn ogen en raak zijn lichaam aan. Zijn heupen bewegen zich tegen die van mij, wat me hopeloos ernaar laat kijken. Ik kan zien hoe zijn erectie strak in zijn skinnyjeans zit gebonden en kreun wanneer Harry plotseling bij mijn oor sabbelt. Hij grijpt daardoor mijn nek vast en schuurt harder met zijn heupen over die van mij.

Alles gaat zo langzaam en voorzichtig, omdat we allebei weten dat we naast dit samen niet veel hebben. We maken elkaar gelukkig.

Mompelend trek ik Harry's trui van zijn lichaam. Ik onderzoek zijn zachte huid en voel aan zijn spieren. Zijn ogen kijken naar die van mij, terwijl hij ook mijn shirt uittrekt. We aanbidden elkaars lichaam gewoon. Kijken, voelen...

Zacht zet ik kusjes over Harry's lichaam. Hij giechelt zachtjes en ik kijk glimlachend naar hem.

"Ik was al opgewonden, Lou," giechelt hij en ik druk kusjes over zijn sterke schouders.

"Geloof me, dat zag ik al." Ik geef hem trots een kusje en knijp dan in zijn billen.

Hij staat op van mijn schoot en trekt zijn broek uit, daarna die van mij. Opnieuw kijk ik naar zijn erectie en dan in zijn ogen. Hij kruipt op mijn schoot en komt dicht tegen me aan zitten. Meteen heb ik het warm en laat ik mijn handen over zijn lichaam gaan.

"Make love to me," zeg ik en hij glimlacht, voordat hij de bobbel in mijn onderbroek aanraakt. Ik zucht en voel zijn lippen tegen die van mij. Onze tongen draaien rond elkaar en verwennen elkaar.

Mijn handen raken alle plekjes van hem aan die ik het fijnst vind. Gewoon steun, geluk en liefde.

"Ik wil je in me," zucht hij na een liefdevolle zoen. Ik kijk naar hem en wrijf over zijn wangen. "Echt."

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu