Part 29

1.5K 69 14
                                    

Ik ben geslaagd voor de havo, jongens en meisjes! Nu weet ik zeker dat ik vakantie heb :) Het is al een tijdje geleden dat ik had geupdate, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden :) Kusjes!

'How deep is your love?"

Louis Point Of View

"Ze is nog onder narcose," zegt de dokter wanneer hij de deur voor ons opent. Mijn moeder is pas net terug van haar operatie. "Over een paar minuutjes zal ze wel wakker zijn."

Ik knik even en pak Harry's hand wat steviger vast, die van Doris in mijn andere hand. "Bedankt," zeg ik als ik een stoel pak en die neerzet. Harry komt naast me zitten en ik trek Doris bij me op schoot. Ernest gaat bij Fizzy.

"Mommy!" zegt Doris dan blij.

"Sh... baby," zeg ik zacht en ik wrijf over haar haartjes. "Mama slaapt."

"Waarom wordt ze dan niet wakker?" vraagt ze en ze kijkt naar mij.

"Ze wordt wakker, zometeen." Ik voel Harry's hand op mijn bovenbeen en kijk naar hem, waarna hij meelevend naar me glimlacht.

"Heb je Niall trouwens al ingelicht?" vraagt hij en ik knik voorzichtig.

"Gisteren, toen ik jou net had gebeld." Hij knikt en kijkt dan naar Doris, die al naar hem keek.

"Kom je vaker met ons spelen?" vraagt ze dan en Harry knikt trots, terwijl hij zijn hand naar haar uitsteekt.

"We kunnen morgen samen kleuren, of ik kan je haren vlechten," zegt Harry en Doris pakt een van zijn vingers vast.

"Fizzy kan mijn haren ook vlechten. Al mijn zussen kunnen dat," zegt ze dan.

"Oh ja, daar had ik niet over na gedacht," zegt Harry en hij schudt zijn hoofd, alsof hij heel erg baalt.

"We kunnen kleuren?" vraagt ze dan en Harry klaart op.

"Dat zou leuk zijn," zegt hij dan. Ze giechelt en Harry drukt een klein kusje tegen mijn voorhoofd. Ik kijk naar mijn moeder en hou tegelijk Harry's hand vast.

"Jouw haar is langer als dat van mij," zegt Doris en ze pakt Harry's krullen vast.

"Kijk," zeg ik en ik trek aan een van zijn krullen, zodat die helemaal recht zijn. Ze kijkt vol verwondering op en Harry grinnikt.

"Mag ik je haar zometeen vlechten?" vraagt Fizzy en Harry knikt.

"Tuurlijk," glimlacht hij dan. Ik kijk weer naar mijn moeder en pak haar hand voorzichtig. Ze moet zelf wakker worden, dus ik probeer haar zo zacht mogelijk aan te raken.

Wanneer ik naar haar kijk, en haar ogen gaan open, glimlach ik even. Ik heb mijn moeder gemist. "Hey mam," fluister ik en ze kijkt naar me, voordat ze glimlacht.

"Louis..." fluistert ze en ik ga dichter naar haar toe zitten. Doris kruipt bij Harry op schoot en ik leg mijn hand op mijn moeders voorhoofd.

"Alles goed?" vraag ik zacht. Ze zucht even en knikt dan voorzichtig.

"Moe," zegt ze hees.

"Sh.. je hoeft niet te praten. Rust eerst nog maar uit," zeg ik en ik druk een kus tegen haar voorhoofd. "Straks komt Daniel, als je gaat eten en vanavond zijn Lottie en de rest er ook bij."

Ze knikt even en slikt moeilijk, voordat ze naar me kijkt. "Water?" vraag ik en ze knikt opnieuw. Fizzy staat snel op en pakt een glas, wat ze aan mama geeft.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu