'You think I'm crying on my own, well I ain't'
Louis Point Of View ✩
Na een uurtje zijn Niall en ik weer in mijn appartement. Het kettinkje van Emma ligt op het kastje, zodat ik die ooit kan inwisselen. Ik ben klaar met haar, gewoon omdat ik weet dat ze niet zal toegeven dat ze fout zit en ik ga ook zeker niet terug naar haar. Kortom: we zullen elkaar niet meer zien.
"What about this?" vraag ik als ik een fles wodka uit de koelkast pak. Niall haalt zijn schouders op en ik glimlach breed. Gemixt met cola of sprite, dat is pas lekker.
"Geef mij maar gewoon bier," zegt hij en ik gooi er eentje naar hem, die hij perfect vangt en dan met zijn sleutel open maakt. Ik pak een glas en doe er wat wodka in, daarna sprite.
Niall kijkt naar de tv en neemt een paar slokken van zijn bier, terwijl ik een paar kaarsjes aansteek.
"Gezellig, niet?" vraag ik aan Niall, die lachend zijn hoofd schudt. "Niet?" vraag ik nog een keer en ik leg mijn voeten op tafel.
"Fantastisch, Louis," lacht hij en hij kijkt naar de tv. "Dat is toch ook een lekker wijf, niet Louis?" vraagt Niall en hij wijst naar de tv, waar Gigi Hadid op wordt afgebeeld.
"Phoe," zucht ik en ik haal een hand door mijn haar. Hij zucht ook en rekt zich uit.
"Zou leuk zijn als we vanavond een leuk meisje tegen komen," zegt hij zacht, voordat hij een slok neemt van zijn bier.
"Als ik vanavond iemand zoen, dan blijft het daarbij. Ik ga echt niet beginnen aan een relatie op dit moment." Niall knikt even en kijkt naar me.
"Je staat lang droog of niet?" lacht hij.
"Vertel mij wat. Emma wilde intussen niks meer, die zei dat ik alleen maar met haar afsprak voor seks, waar wel een kern van waarheid inzit." Hij knikt even en kijkt dan weer terug naar de tv. "Jij ook, of niet dan? Je laatste relatie was 4 maanden geleden en die duurde maar 2 maanden."
"Het is niet moeilijk om seks te krijgen als 20 jarige jongen met een iers accent in Londen," grinnikt hij en ik kijk hem beter aan.
"Serieus?" lach ik en hij haalt zijn schouders op.
"De vorige keer toen we uitgingen, toen dacht je toch niet dat dat meisje meeliep naar mijn huis en toen alleen verder liep?" lacht hij en ik schud mijn hoofd even.
"One night stand," zucht ik en hij glimlacht. "Nog nooit gehad. Nee hoor, ik verdoe twee jaar aan een meisje die ik niet eens leuk blijk te vinden. Ik ben niet eens verdrietig, het boeit me oprecht niks."
"Misschien is een one night stand voor jou ook wel een keer goed," glimlacht Niall en ik haal mijn schouders op.
"Zoenen is voor vanavond goed genoeg. En al komt het daar niet aan toe, dan niet. Ik wil ook wel plezier met jou hebben." Hij knikt en drinkt dan zijn laatste slok.
"Klaar?" vraagt hij en ik drink snel mijn glas leeg.
"Nu, ja." Ik sta op, zet onze glazen in de keuken en blaas de kaarsjes dan nog snel uit. Ik zou er niet over moeten denken dat straks mijn huis in de fik vliegt.
Niall en ik trekken onze jas aan en gaan dan op pad. Buiten voelt het warmer door de alcohol die door mijn lichaam giert, maar volgens mij is het -3 graden.
Het is 10 minuutjes lopen voordat we in het uitgaansgedeelte uitkomen. Niall en ik lopen naar onze vaste kroeg en stappen naar binnen. Het is er warm en druk, veel goede muziek en veel mooie meiden.
Ik trek mijn Adidas sweater goed en wrijf even over mijn zwarte broek, voordat ik naar Niall kijk die me een shotje geeft. We praten een beetje over school en kijken rond, naar de meiden die voorbij lopen.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfikceVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...