Part 37

1.4K 63 5
                                    

'There's not a star in heaven that we can't reach'

Harry point Of View

"Ik heb nog nooit een vriend van jou ontmoet," zegt Louis zacht die avond, wanneer we samen op bed liggen. Ik kruip stevig tegen hem aan en druk mijn hoofd in zijn nek.

"Ze wonen allemaal in Cheshire," zeg ik en ik wrijf over Louis zijn buik heen. De deken ligt op getrokken tot onze borst, maar ik kan altijd voelen.

"En ik heb er niet zo veel," ga ik dan verder.

"Het lijkt me wel leuk om ze te ontmoeten," zegt Louis en hij wrijft over mijn krulletjes. Ik kijk naar de tattoo's op zijn borst, maar blijf over zijn buik wrijven.

"Komt nog wel een keer, wanneer het wat stabieler is met je moeder en wanneer we weer vakantie hebben. Dan kan je mijn oma ook meteen ontmoeten, want daar kijkt ze erg naar uit," glimlach ik en hij legt zijn hand, die daarnet langs hem lag, op mijn hand.

"Ja, lijkt me gezellig. Jij hebt mijn opa en oma ook nog niet gezien," zegt hij en ik schud mijn hoofd. Zijn hand wrijft vanaf mijn hand naar mijn schouders en dan naar mijn gezicht. Ik sluit mijn ogen en geniet van zijn aanraking. Er ontstaat kippenvel op mijn lichaam en ik draai mijn rug naar hem toe, zodat hij niet merkt dat ik opgewonden ben.

Louis kruipt tegen me aan, zijn armen wrijvend over mijn borst. "Je zusjes hebben mijn haar ook niet meer gevlochten," zeg ik en hij schudt zijn hoofd.

"Dan moeten we dat binnenkort nog recht zetten." Ik knik trots en ik kijk voor me uit, naar de klok, die half 11 aangeeft. Iedereen zit waarschijnlijk nog beneden, tenminste, ik heb nog niks gehoord van dat ze naar boven gingen.

Louis handen glijden over mijn bovenlichaam naar mijn billen, terwijl hij zijn voorhoofd tegen mijn nek legt, waaraan ik herken dat hij naar mijn lichaam kijkt. Ik voel mijn wangen opwarmen wanneer ik me dat besef en sluit mijn ogen.

"Weet je," mompelt hij dan zacht en ik brom even vragend. "Volgens mij neukt deze positie erg fijn, maar ik denk dat het nu te veel pijn doet bij je."

Hij haalt zijn hand door mijn krullen, waardoor mijn nek vrij komt, en dan drukt hij daar kusjes. Ik sluit mijn ogen en laat mijn adem rustig ontsnappen. Mijn plan faalt alleen, want hij schuurt zijn naakte heupen tegen me aan. Ik voel hoe hij hard is en draai me meteen om.

"Did you enjoy doggy?" glimlacht hij en hij haakt mijn haar achter mijn oor. Ik kijk in zijn ogen en voel mijn wangen opnieuw rood kleuren, voordat ik knik. "Je mag best eerlijk zijn, Hazza. Ik ben je vriendje, ik bijt niet," grijnst hij verder en hij kust mijn nek. "Nog niet," fluistert hij dan. Ik slik hoorbaar en hij gaat rechtop zitten, mij op zijn schoot.

Mijn heupen wrijven voorzichtig over die van hem, omdat ik het spannend vind. "Wil je nog een keer doggy of iets nieuws?" vraagt hij en hij raakt mijn lichaam aan. Ik kijk naar onze lichamen wanneer die over elkaar wrijven en bijt op mijn lip.

"Doggy," fluister ik dan.

"Wat, Harry?" plaagt hij. "Je mag vies tegen me praten."

"Ik vind het gênant," mompel ik.

"Kijk waar je mee bezig bent," grinnikt hij en dan vinden mijn ogen die van hem.

"Praten is anders." Ik glimlach en leg mijn handen om zijn armen.

"Nou, Harry. Ik zal voorzichtig doen met je," zegt hij, terwijl zijn lippen die van mij kussen. "Over een paar weekjes dan neuk ik je zo hard dat je je eigen naam niet meer weet en die van mij uitschreeuwt."

Ik kreun wanneer ik zijn woorden hoor en voel hoe hij mijn heupen vastpakt en die tegen die van hem duwt. Hij glimlacht trots en knijpt in mijn billen.

"Zo lastig is het niet, baby," fluistert hij, terwijl hij me aankijkt. Ik bloos opnieuw en hij draait ons om, zodat hij over me heen hangt. "Je bent schattig," zegt hij dan en hij rommelt in het laatje naast mijn bed. "We doen het wel doggy, als mijn baby dat liever heeft."

Hij kruipt van me af en ik ga op mijn knieën en handen zitten, opnieuw een beetje zenuwachtig. De vorige keer deed het erg veel pijn.

"Je hebt gelijk, dit is een geweldig gezicht," zegt Louis en ik kijk om naar hem. Hij knijpt in mijn billen en ik giechel, van de zenuwen vooral. Hij drukt kusjes tegen mijn onderrug, wat me rustig maakt. Ik sluit mijn ogen en voel Louis' vingers zachtjes in me gaan. Nu doet het nog geen pijn.

Wanneer hij zijn geslachtsdeel bij me naar binnen duwt, merk ik dat het makkelijker gaat als eerst, maar dat het nog steeds pijn doet. Ik klem mijn kaken even op elkaar en laat ze los wanneer Louis helemaal in me zit.

Louis trekt me bij mijn schouders rechtop, waardoor zijn buik tegen mijn rug drukt. Ik hijg en raak zijn lichaam aan. Zijn lippen kussen mijn schouders, terwijl hij voorzichtig in me stoot.

"Als het te veel pijn doet, dan moet je het zeggen," zegt hij en ik knik. Hij gaat wat sneller en doordat ik tegen hem aan sta, voel ik dat ik het alleen maar super snel warm krijg. Louis blijft me verbazen.

✩~✩~✩~✩

"Je bent echt verschrikkelijk goed in bed, de beste," zeg ik wanneer we samen de douche uitstappen, de volgende ochtend. We eindigden gisteravond met seks en beginnen deze ochtend hetzelfde. Ik voel dat ik seksverslaafd word, gewoon door Louis en doordat we allebei jongens zijn. In de ochtend hoef ik zijn navel of arm maar aan te raken en hij is er klaar voor. Bij mij hetzelfde.

"Achja," zegt Louis trots, terwijl hij een handdoek over zijn hoofd beweegt. Ik grinnik en droog zijn borst af. Hij glimlacht naar me. "Je bent gewoon onweerstaanbaar. Wanneer ik wakker word naast jou, dan kan alles weer opnieuw beginnen."

Hij wrijft over mijn wang en geeft me een klein kusje. "Nou, gelukkig waren we op tijd wakker, anders waren we te laat gekomen bij Niall."

"Is hij gewend van me," glimlacht hij, wanneer hij een boxer aantrekt en dan met een handdoek op me afloopt. Ik blijf braaf staan en laat hem mij afdrogen. Zijn lippen vinden die van mij en ik voel hoe ik weer opgewonden word wanneer ik zijn kleine handjes onder zijn handdoek voel bewegen.

"We moeten stoppen," lach ik wanneer ik terug trek en naar hem kijk.

"Ik droog je alleen af, baby," zegt hij en hij haalt de handdoek door mijn haren. Ik sluit mijn ogen en klem mijn armen om hem heen. "Nudist."

"Het liefst altijd," zeg ik en ik kijk naar hem.

"Weet ik," glimlacht hij. Ik trek toch ook maar een boxer aan en open dan de badkamerdeur.

"Kom," zeg ik en ik strek mijn armen. Hij komt voor me staan en ik sla mijn armen strak om hem heen, zodat je zijn lichaam niet ziet. Hij lacht en zo lopen we naar de kamer, waar ik de deur sluit.

"Mijn pareltje is weer veilig, zodat niemand hem kan zien totdat zijn schelp er weer omheen zit," glimlach ik als ik mijn nieuwe bloesje pak.

"Goede beeldspraak," knikt Louis tevreden. Ik kijk naar hem en zie hem knipogen. "Het is dat er bij mij thuis geen vrouwen leven die sieraden dragen met parels."

"In Doncaster wel," zeg ik en ik hijs me in een nieuwe skinny, terwijl Louis zich in zijn broek met scheuren hijst.

"Dat is zo," mompelt hij. "Maar die zouden niet durven."

Hij stapt op me af en legt zijn armen om me heen. Zijn bovenlichaam is nog bloot, dus buk ik en druk ik een kus tegen zijn borst. Hij glimlacht en houdt zijn lippen dan uit, waarna ik hem een klein kusje geef.

"Niall is misschien een kaper," zeg ik en hij laat me los zodat hij een wit shirt aan kan trekken.

"Niall is verstandig en hetero," knipoogt hij naar me.

"Is hij verstandig omdat hij hetero is of is hij verstandig omdat hij niet achter me aan komt?" grinnik ik en ik haal een hand door mijn haar.

"Dat laatste," glimlacht hij, terwijl hij tegen mijn billen slaat en zijn hand dan uithoudt voor me om aan te pakken.

"Snel wat eten, dan kunnen we gaan," zeg ik en Louis knikt. We lopen naar beneden, waar we een boterham pakken en onze spullen, voordat we als een gek naar Niall rijden. Natuurlijk moeten we weer net aan de late kant zijn. Al dat knuffelen ook...

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu