Part 76

976 43 1
                                    

'You're a little late, I'm already torn'

Louis Point Of View

Onmacht. Dat was het enige wat de afgelopen dagen goed vertelt.

Onmacht is ook de enige emotie die terug is te voelen in dit moment.

Tranen vloeien terwijl Harry de knoop van mijn jeans losmaakt en hem over mijn benen schuift. Het voelt gênant om meteen zo'n grote bobbel in mijn onderbroek te hebben, maar het is wel zo. Harry maakt me opgewonden, in welke staat dan ook.

Hij trekt ook zijn eigen broek uit en kijkt in mijn ogen. "Ik huil niet om dit. Ik wil dit. Jouw liefde is het enige wat me nu helpt om door te gaan," zegt hij en hij veegt over zijn wangen.

"Ik weet het, baby. Het is niet erg. Je mag het laten gaan." Ik wrijf over zijn bovenarmen en hij bekijkt me, wrijvend over mijn buik. "Kom maar liefje, ik maak het goed."

Ik strek mijn armen uit en haal hem tegen me aan. Hij komt op me liggen, waardoor ik mijn boner voel drukken in mijn onderbroek. Zijn huid is zo warm en wanneer onze buiken elkaar aanraken, voelt het altijd zo goed.

Opnieuw mengen zijn tranen die van mij, maar het geeft niet. We zoenen zachtjes en hij raakt mijn haren aan, terwijl ik zijn rug streel en soms zijn billen eventjes.

"Alsjeblieft zachtjes," mompelt hij en hij kijkt naar mij. Ik knik en wrijf met mijn neus langs die van hem.

"Je mag zelf het ritme bepalen," zeg ik en ik zet een klein kusje tegen zijn lippen, voordat ik het laatje open schuif en daar alles uitpak.

"Zonder condoom," mompelt hij. Hij mompelt omdat hij heel de dag al zo zachtjes praat, maar ook omdat hij het eigenlijk niet durfde te zeggen.

"Hm.. dat komt goed. Dit lijkt me wel handig." Ik hou glijmiddel omhoog en hij knikt voorzichtig, voordat hij me weer kust. Ik probeer mijn heupen tegen die van hem te schuren, zodat hij weet dat ik het meen. Ik ben al een paar minuten hard voor hem en ik wil het graag kwijt, voor hem.

Hij trekt zijn eigen boxer naar beneden en dan die van mij. Ik kijk naar zijn ogen en hij zucht eventjes.

"Ik wil het perfecte plaatje. Echt alles," zegt hij zachtjes.

"Ga liggen, ik zorg ervoor." Ik kruip onder hem vandaan, geef hem een kus en sta dan op. We kunnen de lamp niet dimmen, dus ik zet hem uit en zet de nachtlampjes wel aan. Harry volgt alles en ik knipoog naar hem. Dan pak ik mijn telefoon en zoek ik het album van Ed Sheeran.

"Hij heeft zelf gezegd dat dit perfect is om seks op te hebben," zeg ik zachtjes en ik speel "Dive" af. Daarna kruip ik weer naast Harry op het bed en laat ik hem over me heen hangen. Hij sluit zijn ogen en dan kijkt hij me emotioneel aan.

"Laat het gaan, Harry. Tranen zijn goed." Ik kus zijn lippen, wat hij als teken ziet dat we verder gaan. Zijn hand raakt mijn geslachtsdeel aan en ik trek me voorzichtig terug, zodat ik wat glijmiddel op mijn vingers kan doen en die dan bij Harry naar binnen kan doen.

Hij zucht hard en knijpt in mijn bovenarmen. Ik klem mijn vrije hand in zijn krullen en concentreer me op zijn gezicht, terwijl er nog steeds nieuwe tranen over zijn wangen rollen. De liefde die hij nu voelt sloopt hem, want hij wordt ermee geconfronteerd dat er van hem gehouden wordt en dat hij me daarom pijn heeft gedaan.

"Ik wil je," zegt hij als hij naar me kijkt. "Zachtjes."

Ik knik en hij zet zijn handen aan de zijkant van mijn hoofd. Voorzichtig laat hij zich zakken op me, kijkend in mijn ogen.

"Harry," zucht ik. Hij kreunt en knijpt in het kussen. Vanaf dat moment is het net een film. Het gevoel, de muziek, de omgeving, de emotie. Alles klopt bij elkaar.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu