'Best friend, best friend, he is my best friend'
Louis Point Of View ✩
Zo interessant is mijn leven nou ook weer niet. Ik ga elke dag wel naar school, dan soms naar mijn werk, en als ik dat niet doe, dan ga ik naar huis en kijk ik een film of ga ik aan mijn huiswerk. Soms ga ik naar de stad met Niall, gewoon omdat het dan echt nodig is.
"Ik heb gewoon geen fatsoenlijke broeken meer," zeg ik als ik de portier van mijn auto open en achter het stuur ga zitten.
"Dan gaan we daarvoor kijken," grinnikt Niall als hij naast me instapt. Ik rij weg, richting het centrum van Londen. Daar is het altijd zo lastig parkeren, maar ondanks dat ben ik te lui om te gaan lopen, net als Niall.
Met veel moeite parkeer ik mijn auto en dan lopen we de stad in. Het is nog steeds super koud, alleen het begint al wat minder erg te worden vergeleken met een paar weken geleden.
"Levi's?" vraagt Niall en ik steek mijn handen in mijn broekzakken.
"Ik verdien wat met mijn baantje, Niall, maar niet zo veel dat ik er mijn appartement van kan betalen en ook nog broeken van 100 pond," grinnik ik en hij haalt zijn schouders op. "Primark gaat wat ver, maar Topshop zal wel prima zijn."
Hij knikt en we lopen naar de Topshop, waar we naar binnen stappen. Ik kies meteen een zwarte broek in mijn maat en hang die over mijn arm, zodat ik die zometeen kan passen.
"Deze is cool," zegt Niall en hij laat een zwart bomberjack zien. Ik knik en hij hangt het trots over zijn arm, voordat we verder kijken. Ik pak nog een paar zwarte en witte shirtjes, omdat ik die bijna elke dag gebruik en ik die ook nog nodig had.
We lopen naar de paskamers, waar ik me in de zwarte broek hijs. Het is een skinny, wat ik normaal nooit zou kopen en eigenlijk vind ik het ook veel te strak zitten.
"Komop, Louis!" roept Niall en ik stap het hokje uit.
"Nice," zeg ik, kijkend naar Niall's jasje. Hij doet zijn haar overdreven goed en lacht dan, voordat hij zich omdraait naar mij.
"Het is zo strak," lach ik en hij grinnikt.
"Het zit goed, dat komt helemaal in de mode." Hij geeft me een schouderklopje en ik kijk naar mezelf in de spiegel, voordat ik knik.
"Oké dan. Die shirtjes hoef ik niet te proberen, want die zitten toch wel goed," zeg ik glimlachend en ik stap weer terug het hokje in. Ik kleed me weer aan in mijn eigen kleren en loop dan weer naar buiten, met de broek en de shirtjes. Niall en ik rekenen af en stappen de winkel uit.
"Hm.. waar nog meer.." mompel ik in mezelf.
"H&M?" vraagt Niall en ik knik. We lopen over de straten van Londen, totdat een bekend gezicht me opvalt en ik stil ga staan.
"Gemma?" vraag ik en ze kijkt naar me.
"Hey, Louis!" zegt ze blij en ik geef haar voorzichtig een knuffel. We hebben seks gehad, schiet er ineens door mijn hoofd, waardoor ik even afgeleid ben.
Mijn ogen schieten naar het meisje naast haar, haar beste vriendin neem ik aan. "A-alles goed?" vraag ik zacht als ik weer naar Gemma kijk. Het is intussen 3 weken geleden dat ik Gemma zag in de kroeg, en het is super toevallig dat ik haar tegen kom.
"Ja, met jou?" vraagt ze en ik knik, terwijl ik mijn handen in mijn zakken steek.
"Ook goed. Ik wilde je zo graag whatsappen, maar ik had je nummer niet," zeg ik zacht en ze geeft me haar telefoon. Het feit dat Niall naast me staat, maakt me verlegen en ergens ook wel nerveus. Het zou logischer zijn als het me kracht geef, omdat ik aan hem wil laten zien hoe goed ik ben met meisjes, maar dat is niet zo.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...