Part 56

1.1K 56 3
                                    

'I was busy thinking about boys'

Louis Point Of View

Om kwart over 5 sta ik weer bij de bakkerij voor de deur. Ik ben expres een kwartiertje eerder, want ik wil Harry's moeder nog bellen. Ik draai haar nummer en ze neemt na een paar keer van overgaan ook op.

"Met Louis," zeg ik en ik bijt even op mijn nagels.

"Oh, hey Louis!" zegt ze blij.

"Is het goed als ik Harry zometeen meeneem uit eten? Hij had vandaag een best zware dag, gewoon zo'n dag waarop eigenlijk nooit iets goed gaat, en ik wil hem blij maken." Ik weet niet ofdat zijn moeder weet van de pesters van Harry, dus daarom wil ik dat niet zeggen.

"Tuurlijk is dat goed. Bedankt dat je zo goed voor hem zorgt, Louis," zegt ze en ik kan de glimlach door haar stem horen.

"Dat doet hij ook bij mij."

"Zo vanzelfsprekend is dat allemaal niet," grinnikt ze zachtjes.

"Ik wil hem gelukkig zien, dat is mijn enige taak nu." Ik kijk even naar mijn nagels en dan om me heen, ofdat Harry er al aan komt.

"Dat is fijn, bedankt."

"Geen dank, dat zeker niet. Hij komt er nu aan, ik moet ophangen," zeg ik snel.

"Veel plezier jullie allebei!" Ik zeg nog snel wat terug en hang dan op. Harry stapt naast me in in de auto en kijkt naar me.

"Hey baby," zeg ik en ik glimlach naar hem. Zijn humeur is wat beter, maar nog niet helemaal top zo te zien.

"Hey liefje," zegt hij en hij trekt zijn gordel aan.

"Krijg ik geen kus?" glimlach ik naar hem. Hij kijkt even naar me en dan voor zich uit.

"Het voelt alsof ik je belast."

"Doe je niet. Kom eens," zeg ik en ik keer zijn hoofd. Hij fronst en ik veeg een beetje bloem van zijn wang af, grinnikend. "Je belast me niet. Ik stelde zelf voor om je op te halen voor school, dan kwam dit er allemaal bij."

Ik blijf over zijn wang wrijven en kijk naar zijn groene ogen, die niet zo blij stralen als altijd. Voorzichtig wrijf ik nog een keer met mijn duim en dan druk ik mijn lippen tegen die van hem. Hij zucht even en ik klem mijn vingers in zijn haren.

Hij trekt al snel terug en kijkt me aan. "Kom, we gaan," zeg ik als ik de auto start. Zijn hand vindt mijn knie voorzichtig, terwijl ik weg rij.

"We moesten de andere kant op," zegt Harry dan zachtjes.

"We gaan niet naar huis," zeg ik glimlachend.

"Maar.. jouw huis is ook die kant op." Hij fronst en ik pak zijn hand in die van mij.

"We gaan ook niet naar mij thuis."

"Louis..." mompelt hij.

"Hey.. rustig maar, je bent veilig bij me." Ik pak zijn hand en druk er een paar kusjes tegen, voordat ik weer voor me uit kijk. In de stad parkeer ik mijn auto en stap ik uit. Wanneer Harry en ik weer bij elkaar komen, pakken we elkaars hand. "Kom maar mee, baby," fluister ik als ik een kusje tegen zijn wang zet. Ik neem hem mee naar het park en we lopen daar rustig doorheen.

"Dit helpt beter, om mijn hoofd leeg te maken," zegt hij zuchtend.

"Dat dacht ik al, ik heb dit met je moeder overlegd, dat je dat weet." Hij knikt en kijkt op me neer. De frisse lucht waait door zijn krullen en zorgt ervoor dat zijn haar door de war komt te zitten. Ik grinnik en hij rolt zijn ogen.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu