Part 36

1.4K 64 0
                                    

'Ik heb je, jij hebt me'

Louis Point Of View

"Zullen we morgen met Niall afspreken?" vraagt Harry, terwijl zijn hand die van mij pakt. Ik knik en verstrengel onze vingers, zijn warmte van zijn hand neemt die van mij volledig over, waardoor mijn hand warm wordt.

"Hij vroeg al een paar keer hoe het met mijn moeder gaat," zeg ik en hij knikt.

"Hij is een goede jongen." Ik grinnik en knik dan ook.

"Ik voel de pannenkoeken nog steeds," zeg ik als ik over mijn buik wrijf.

"Ik had jouw pannenkoeken extra groot en dik gebakken," glimlacht hij trots, kijkend naar de grond.

"Vandaar dat Gemma er meer op kon!" lach ik verbaast.

"Ja... ik ging eigenlijk voor jou pannenkoeken bakken en toen kwam ze erbij zitten, dus toen wilde ik zeker weten dat je alsnog genoeg gegeten had."

"Phoe... zeg dat wel," zucht ik, waarna ik lach. Hij glimlacht trots en kijkt dan op wanneer we in de stad aankomen. "Ik wil een paar nieuwe broeken," zeg ik en hij knikt.

"Dan kijken we daarvoor." We lopen de Primark in, waar ik eigenlijk niet echt wat mee heb, maar het is voor nu wel handig. Ik moet eventjes rustig aan doen met mijn geld.

De jongensafdeling is niet super groot, waardoor we al snel vinden wat we leuk vinden. Harry pakt een zwarte skinny jeans voor me en een spijker.

"Met scheuren, dat is cool," zegt hij trots en hij pakt er ook nog een spijker met scheuren bij.

"Oké..." mompel ik en ik pak het van hem over. Hij heeft al een geruit bloesje en een bloesje met bloemen, wat we toevallig tegen kwamen bij de vrouwenafdeling. "Ik ben toch niet voor niks homo," waren zijn woorden.

Ik heb nog wat grijze shirtjes en nog wat bandshirtjes. We stappen samen een groot pashokje in en leggen de kleren daar op de bank. Ik kies meteen voor de zwarte skinny en trek die aan.

"Perfect," zegt Harry, wanneer ik sta te draaien voor de spiegel. Hij knoopt al zijn knoopjes dicht en kijkt naar me. Ik glimlach en laat mijn handen extra verleidelijk over mijn kont gaan, waarna ik in zijn ogen kijk en lach.

"Ja, lach er maar om. Er zijn niet veel jongens met zo'n goeie kont," lacht hij ook hard, waardoor ik nog harder lach.

"Er zijn ook nog andere mensen," grinnik ik dan zacht in zijn oor.

"De waarheid mogen ze best horen," glimlacht hij, terwijl hij naar zichzelf kijkt als hij zijn bloemetjes blouse aanheeft. Ik knik trots naar hem en trek mijn andere broek dan aan, de spijker.

"Kijk," zegt Harry en hij tilt zijn armen op, waardoor zijn buik te zien is. Ik lach opnieuw, trek hem tegen me aan wanneer ik op het bankje zit en druk mijn gezicht in zijn buik. Hij lacht en ik blaas tegen zijn buik, waardoor er een scheetgeluid ontstaat.

"Sexy hoor," zeg ik dan, wanneer ik Harry loslaat.

"Ja, lekker boeiend. Het is gewoon omdat het voor vrouwen is gemaakt, dus het is wat korter." Ik knik en laat mijn ogen over zijn lichaam gaan. Hij is zo anders dan mij.

"Ik neem hem, laat je broek zien," zegt hij en ik sta op, waarna ik mijn ogen over mijn lichaam laat gaan. "Staat je goed, alleen vind ik de was niet zo mooi. Beetje te vaal," zegt hij en ik knik.

"Je hebt gelijk. Die andere spijker heeft dat ook, maar daar zitten scheuren in dus dan past het erbij." Hij knikt en ik kleed me om in de andere broek, terwijl Harry het andere bloesje aanpast.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu