Part 151

693 32 1
                                    

'May the best of your todays be the worst of your tomorrow'

Louis Point Of View

Harry kan het super goed met Susan vinden. Hij maakt plezier met haar op de dansvloer, terwijl Niall en ik toekijken met een biertje in ons hand. We genieten van onze partners, hoe ze dansen en hoe ze lief tegen elkaar zijn.

"She is hot," zeg ik tegen Niall en hij knikt trots.

"En hoe," grijnst hij. Ik kan het tegen hem zeggen, want ik weet hoe het is om op meisjes te vallen. Hij weet echter ook dat ik nooit iets met haar zou willen of met welk meisje dan ook.

"Geld dat nog steeds, geen seks?" glimlach ik en hij kijkt naar me, daarna weer weg.

"Ja," zegt hij en ik glimlach.

"Trots op je," zeg ik en ik klop op zijn schouder.  Hij knikt even en neemt een slok van zijn bier.

"We zijn een best wel lange tijd bij haar thuis geweest en bij haar ouders klinkt alles zo goed door, dat we zeker wisten dat ze ons anders konden horen," zegt hij en hij rolt zijn ogen.

"Dus jullie hebben het erover gehad?" vraag ik en hij knikt.

"Gister is ze hier naartoe gekomen, in de avond. Toen hebben we alleen wat gepraat en daarna zijn we gewoon gaan slapen," zegt hij en ik knik even, terwijl ik mijn ogen op Harry gericht hou. Hij kan zo niet tegen alcohol, maar ik heb liever wel dat hij nuchter blijft en hij ook. We drinken allebei bijna niet.

"Maar ik weet gewoon zeker dat het vanavond gaat gebeuren," zegt hij en hij bloost. Ik kijk naar hem en zie hem naar Susan staren. Ik snap hem zo goed, dat hij op haar valt. Niall en ik hebben niet altijd dezelfde smaak gehad, maar dit meisje is prachtig. Alles wat ik vroeger mooi vond aan een meisje, heeft zij.

"Heb je wel al wat seksueels gedaan?" vraag ik en hij knikt.

"Gewoon wat kleine dingetjes, een paar weekjes geleden toen ze bij mij was." Ik knik eventjes.

"Geloof me, je wordt vanavond dronken," zeg ik en hij knikt met een grinnik. "Ik zou het uitstellen, Niall."

Hij bekijkt me alsof ik gek ben. "Zeg jij? Jij had een one night stand met zijn zus," zegt hij en hij knikt even in Harry's richting.

"Ik heb één one night stand gehad. Hoe veel jij?" Hij kijkt weg en drinkt nonchalant van zijn bier, waardoor ik lach. Zie je?

"Ik heb met Harry lang gewacht en hem elke keer verteld dat ik het nog niet wilde, omdat ik om hem geef. Als zij zo speciaal is voor je en je wil haar niet kwijt, dan vertel je haar dat. Je wil niet de eerste keer seks met haar als je dronken bent," zeg ik en hij knikt even.

"Het is zo moeilijk om dat te zeggen," grinnikt hij en ik knik.

"Ja, ik weet het," glimlach ik. "Toen ik het wilde met Harry, bleek hij er uiteindelijk nog niet klaar voor te zijn. Hij zei dat er genoeg dingen waren die je kan doen zonder meteen seks." Niall knikt even. "Ik denk dat je zelf wel kan beslissen wanneer jullie er klaar voor zijn, maar het is alleen een goede raad."

"Thanks, Lou." Ik glimlach en klop op zijn rug. Wie had ooit gedacht dat het zo zou lopen? Dat ik tegen Niall zou zeggen dat je niet meteen seks hoeft te hebben. We zijn allebei rond de 20 jaar en dan kunnen vertellen dat seks niet altijd de oplossing is?

Harry loopt naar me toe, waarna hij me een kus geeft. "Iemand heeft Susan aangeraakt," zegt hij en hij legt zijn armen om me heen. Ik kijk naar Niall en zie Susan tegen hem aankruipen.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu