Part 133

700 42 1
                                    

Gister naar het concert van Anne-Marie geweest, wat echt fantastisch was. Ze is een voorbeeld geworden als het gaat om jezelf kunnen zijn en hoe ze met moeilijke situaties omgaat.

Daarom is deze lyric misschien niet heel erg op dit hoofdstuk of verhaal gericht, maar ik werd erg geraakt hierdoor, omdat het zo perfect bij me paste dat het eng werd.

✩~✩~✩~✩

'No one compares if I'm honest, I've beaten myself blue. I wish you could've been honest'

Harry Point Of View

In mijn boxer loop ik de slaapkamer binnen. Louis wacht op me en steekt zijn armen uit wanneer ik er ben. Ik ga naast hem in bed liggen en leg mijn armen om zijn buik.

"Ik stuur Niall wel gewoon een berichtje. Opstaan is echt te veel moeite," zegt hij en ik knik, terwijl ik over zijn buik wrijf. Hij kust mijn voorhoofd en dan kijk ik op, voor een echte kus. Hij grinnikt en geeft me die. Zijn blauwe ogen staren in die van mij en ik geef hem opnieuw een kus. Kusjes, kusjes, kusjes.

En.... Niall Horan.

Hij opent de deur en bekijkt ons. "Alles goed, H?" vraagt hij en hij kijkt naar me. Ik knik en kruip tegen Louis' aan. "Heb je gedoucht?"

Ik knik opnieuw. "Ontspanningsdouche," zegt Louis en hij haalt zijn hand door mijn haar. Hm, is dat wat hij Niall wil wijsmaken? Terwijl hij een zuigzoen in zijn nek heeft zitten? Volgens mij heeft hij dat niet eens door.

"Dus.. wat ging er vooraf een die ontspanningsdouche? Alleen wat zuigzoenen in je nek of ook nog iets spannends?" glimlacht Niall als hij zich uitkleedt.

"Wat?" vraagt Louis verbaast als hij opstaat en naar de spiegel loopt. Ik kijk trots glimlachend toe en Niall kijkt lachend naar mij. "Twee!" zegt Louis verbaast.

"Twee, ja. Heb je ook niet gemerkt toen ik ze zette?" vraag ik en ik haal een hand door mijn haar. Hij kijkt naar me en knikt.

"Ik weet dat je er wel een beetje op sabbelde, maar zo erg." Hij zucht en kijkt weer in de spiegel.

"Sorry, baby," zeg ik als ik tot mijn kin onder de dekens kruip en naar Niall kijk. Hij schudt lachend zijn hoofd en loopt met zijn tandenborstel naar de badkamer. Louis loopt achter hem aan. Ik had mijn tanden al gepoetst toen ik uit de douche kwam.

"Mijn rug!" zegt Louis als hij de slaapkamer binnen komt en zijn rug naar me toe draait. Ik grinnik als ik kleine boogjes van mijn nagels zie staan en kijk naar Niall, die ook grinnikt.

"Ik heb niks," zeg ik heilig. Hij rolt zijn ogen en zet het licht uit wanneer Niall in zijn bed ligt. Hij loopt naar me toe en geeft me een zacht kusje, waarna hij mijn boxer uittrekt. Ik glimlach voorzichtig en hij legt hem weer weg, voordat hij naast me in bed kruipt.

"Vandaag was gezellig, boys," zegt Niall en Louis zet zijn nachtlampje aan, zodat hij naar Niall kan kijken. Ik kruip weer op Louis zijn schoot met mijn borst en kijk op Niall neer.

"Het was super gezellig," mompel ik glimlachend. Hij grinnikt en ik wrijf even over zijn haar, zoals Louis dat ook altijd doet.

"I love you," zegt Niall en hij kijkt van Louis naar mij. "Goodnight."

"Goodnight, Niall. Love ya too," zegt Louis glimlachend.

"Goodnight. I love you too," zeg ik ook en ik ga rechtop zitten naast Louis, waarna ik mijn hoofd tegen zijn schouder leg. Hij laat zich in de matras vallen en trekt me mee, waarna hij het lampje uit zet en ik me tegen hem oprol.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu