Part 120

703 38 1
                                    

'I've been a liar, been thief, been a lover, been a cheat'

Louis Point Of View

Wanneer Harry weer de wc uitkomt, zijn er sowieso 5 minuten verstreken. We hebben het over voetbal en wie we vinden dat moet winnen. Ik vind wat anders dan zij, want ik kom uit een andere stad. Het is dus 3 tegen 1.

Harry komt naast me zitten en we hebben het erover alsof er niks gebeurd is. Ik merk dat Harry nog erg moet wennen. Hij kijkt gewoon om zich heen en zegt niks. Zijn ogen waren daarnet een beetje rood, maar ik weet niet hoe dat nu zit.

"Genoeg," zeg ik grinnikend. "We gaan er niet uit komen. Mijn mening gaat niet veranderen en die van jullie duidelijk ook niet."

"Louis.. hoe kun je die club goed vinden?" grinnikt Jim en hij schudt zijn hoofd. Harry legt zijn hand om mijn arm, waardoor ik herken dat hij weer een beetje went.

"Ach joh, jullie hebben een goede smaak wil je zeggen." Ik neem een slok van mijn thee en ze kijken elkaar aan.

"Ja," zegt Joe dan, waarna de rest knikt. Ik rol mijn ogen en geef Harry zijn thee. Die is intussen wel afgekoeld, ook zonder blazen. Hij pakt hem aan en kijkt naar me.

"Zeg me alsjeblieft dat je het met me eens bent.." smeek ik hem. Hij kijkt naar me en knikt. Ik grinnik en wrijf even over zijn bovenbeen.

"Ik ben voor allebei niet, maar Louis' club is beter," zegt Harry. "Eerlijk."

Ze halen hun schouders op. "Nou, pizza," zegt Jim en hij pakt zijn telefoon. Ik kijk op de klok en zie dat het half 7 is. Het werd ook wel tijd voor eten. Jim bestelt de pizza's en ik keer me tot Harry.

"Alles goed?" vraag ik, terwijl ik over zijn haar wrijf. Hij sluit zijn ogen voorzichtig en knikt. Ik weet dat hij altijd eerlijk zal zijn en hij weet dat ik echt om hem geef en dit vraag om een eerlijk antwoord te krijgen.

"Goed," mompel ik als ik een kus tegen zijn voorhoofd druk.

"Snel een potje doen?" vraagt Joe aan me en hij  wijst naar de kamer waar de voetbaltafel staat. Ik knik, omdat ik besluit het niet eerst aan Harry te vragen. Dan zou hij denken dat er altijd met hem rekening gehouden moet worden.

Het enige wat ik doe, is mijn hand door zijn haar halen. Als ik net de kamer binnen loop, zie ik hem naar me kijken wanneer ik omkijk. Ik knipoog en dan glimlacht hij. Het zit goed.

Opnieuw speel ik tegen Joe, net als een paar maandjes geleden. Hij is duidelijk beter geworden, dus ik win met maar 1 punt verschil.

"Je bent beter," zeg ik grinnikend.

"Je liet me bijna winnen en daarna won je alsnog, daarom heb ik meer punten," zegt hij en ik schud mijn hoofd.

"Echt niet. Je bent echt beter geworden." We lopen de woonkamer in, waar Jim mist.

"Hij is de pizza halen," zegt Justin en we knikken. Ik ga naast Harry zitten en wrijf even over zijn bovenbeen.

"Gewonnen?" vraagt hij en ik knik trots. Hij glimlacht en drukt een kus tegen mijn wang. Nog geen minuut later loopt Jim naar binnen met de pizza's. Iedereen springt op en pakt de doos die voor diegene was. We gaan op de bank zitten en zetten voetbal aan. Een echte mannenavond.

Ik kruis mijn benen met elkaar en kijk naar Harry, die al eventjes naar mij keek. Hij glimlacht en ik doe hetzelfde, terwijl ik me terug draai naar de tv. De pizza is heerlijk en ik geniet er dan ook van, samen met het gezelschap wat ik hier heb. Het is gewoon erg gezellig.

Rond 10 uur, is de wedstrijd afgelopen. Justin staat op en opent de deur van dezelfde kamer als waar de voetbaltafel in staat.

"Gaat er iemand mee roken?" vraagt hij en ik knik, voordat ik opsta en Harry een kus geef. We lopen via de kamer naar het balkon, waar hij de deur van sluit. Het is een breed balkon, wat ook doorloopt tot voor het raam van de woonkamer. "Wil je ook?"

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu