Fuck it, ik kan niet langer wachten, ik ga mijn Niall/Brooklyn Wyatt boek uploaden! Voor iedereen die het wil gaan lezen (wat natuurlijk echt een aanrader is want WOW dat boek is goed), heb ik hier een link: https://my.w.tt/qAe687TMxL
Het heet "Irish" en het gaat dus over Niall, Brooklyn en een meisje genaamd 'Rose'. Ik wilde erg graag een boek maken met Brooklyn erin, omdat hij echt een schatje is. Als jullie hem niet kennen, zou ik zeker even het account van Roadtrip op youtube bekijken: 'RoadtripTV'. Het is een super leuke en gestoorde boyband die echt iedereen wel zal aanspreken.
Ik ga dus om de dag dit boek updaten, de andere dagen Irish. Veel leesplezier allemaal! Ik heb heel erg mijn best gedaan op allebei deze boeken en ik denk echt dat het het beste is wat ik kon maken. Ik ben er erg trots op!
Bedankt!
✩~✩~✩~✩
'It's the start, of something new'
Harry Point Of View ✩
Shoppen met Louis en Niall is het gezelligste wat me is overkomen in de laatste paar maanden. We lachen met elkaar en Niall snapt vooral niet wat ik uitzoek om te dragen. Hij grinnikt gewoon naar me wanneer hij me ziet.
"Het staat je wel en dat irriteert me," zegt hij en ik haal een hand door mijn haar. Louis komt naast me staan en wrijft over mijn bovenarm.
"Ik herken je gevoel," glimlacht hij naar Niall. Ik glimlach en rol de mouwtjes van mijn blouse om.
"Moet ik deze nemen?" vraag ik aan Niall en Louis.
"We geven je net complimentjes over hoe goed het je staat en je twijfelt ofdat je het wel moet nemen?" vraagt Louis en ik haal mijn schouders op.
"Ik weet het niet," zeg ik en ik loop het pashokje terug in, waarna Louis achter me aan stapt. "Neem je die broek?" vraag ik en ik trek de blouse over mijn hoofd.
"Als jij die blouse neemt." Hij trekt de broek uit en ik kijk via de spiegel naar zijn billen, waardoor mijn lippen opkrullen. "Hey," zegt hij en hij wijst naar zijn ogen. Ik grinnik en trek mijn shirt aan.
"Ga je hem nemen?" vraagt hij als hij in zijn eigen broek springt. Ik blijf stil staan en kijk gewoon naar hem.
"Ja, hallo Louis!" lach ik en ik sla tegen zijn kont wanneer hij eindelijk in zijn broek zit.
"Ik kleed me gewoon om, Harry!" Ik grinnik en geef hem een lange kus.
"Dit klinkt raar," mompelt Niall vanaf de andere paskamer. Ik lach en pak mijn spullen bij elkaar, mijn blouse en Louis' broek over mijn arm.
Louis stapt achter me aan het pashokje uit en samen lopen we naar de kassa. Ik reken het af en bedank het meisje.
"Heb je hem gekocht?" vraagt Niall aan me.
"Louis? Nee, die had ik bij de vorige winkel al afgerekend, weet je nog?" glimlach ik en Louis rolt zijn ogen.
"Die was slecht," zegt Louis.
"Ik dacht dat dat wel jouw type humor was." Hij kijkt naar me en knijpt dan in mijn heup, waardoor ik grinnikend weg duik.
"Ik dacht eigenlijk dat ze je betaalden om met zo'n stuiterbal een relatie te hebben," grinnikt Niall.
"Ahw baby," zeg ik en ik leg mijn armen langs achter om hem heen. Niall kijkt verbaast toe.
"Je deed net ook mee!" zegt hij verbaast.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...