Part 55

1.1K 58 5
                                    

'But I'm only human'

Louis Point Of View

"Ik haal je op, Hazza," typ ik wanneer ik net wakker ben en ik wrijf even door mijn ogen heen.

"Hoeft niet :)"

"Ik doe het toch." Ik sta op en trek een broek aan, daarna een trui. Ik heb veel te lang in mijn bed gelegen, gewoon omdat het lekker lag. Ik heb vannacht niet veel geslapen doordat ik niet met Harry was en daarom bleef ik extra lang liggen. Ik schrok vanochtend zo van mijn wekker.

"Maar ik moet na school werken," stuurt Harry dan nog.

"Dan zet ik je daar wel af, ben ik daar ook eens geweest en kan ik voortaan daar brood gaan halen ;)"

Vlug loop ik naar de keuken, eet ik wat en poets ik mijn tanden. Het voelt raar dat Harry hier nu niet is, want eerst was hij er altijd.

Ik loop mijn appartement uit, kijk nog snel op mijn telefoon en zie een blozende smiley van Harry, met daarnaast een hartje. Glimlachend stap ik de lift uit, richting mijn auto. Ik leg mijn telefoon weg en rij dan naar Harry's huis. Ik ben super blij dat ik Harry weer ga zien.

Zijn huis ziet er niet uit ofdat er iemand wakker is, maar ik weet dat iedereen al wakker is. Zijn moeder is bijna altijd wel wakker als Harry dat is.

Ik bel aan en dan zwaait zijn moeder de deur open. "Oh, Louis!" zegt ze verbaast en blij. Ik glimlacht breed en geef haar een knuffel.

"Is Harry er?" vraag ik en ze knikt.

"Boven, ga maar. Willen jullie nog een kopje thee?" Ze glimlacht naar me en ik knik eventjes.

"Moet nog wel kunnen." Ze loopt naar de keuken en ik ren de trap snel op. Ik klop bij Harry op zijn deur en doe die dan open. Hij is er niet.

"Lou," mompelt Harry en hij legt zijn armen om me heen. Ik schiet naar voren van de schrik, maar hij pakt me steviger vast en drukt zijn lippen tegen mijn wang.

"Jezus, ik schrok me kapot," mompel ik.

"Niet waar. Je bent nog heel," grinnikt hij en ik draai me om in zijn armen, waarna ik met mijn handen over zijn borst wrijf. "Hey, fijn om je weer te zien."

Hij pakt mijn gezicht in zijn handen en drukt zijn lippen tegen die van mij. Ik voel me altijd zo klein als hij de leiding heeft.

"Super om je weer te zien," zucht ik. Ik kijk naar hem en glimlach dan breed.

"Harry, Louis, thee," zegt zijn moeder en Harry roept snel wat terug.

"Geen vlugge seks voor ons," mompelt hij als hij mijn hand pakt en voor me de trap af loopt. Ik grinnik en haal mijn hand door zijn haar. Dat miste ik, en dan zeker de geur die vrij komt wanneer ik eraan zit.

We komen beneden aan en krijgen daar een kop thee van zijn moeder. "Bedankt mam," zegt Harry en hij drukt een kus tegen haar wang.

"Ja, bedankt," glimlach ik en ik ga aan de tafel zitten.

"Altijd, jongens." Harry komt naast me zitten en ik raak zijn bovenbeen aan. We drinken onze thee op, pratend over de standaard dingen. Over hoe we hebben geslapen, dat soort dingen.

Na een tijdje moeten we toch echt gaan. We nemen afscheid van zijn moeder en stappen dan in de auto. "Ik ben iets eerder klaar als jou," zegt Harry en hij pakt mijn hand. "Maar ik wacht wel even twintig minuutjes."

Ik knik even en kijk dan naar hem, waarna ik een klein kusje krijg. Ik kijk weer glimlachend voor me uit en denk dan aan gisteravond.

"Ik moet je echt nog een super raar verhaal vertellen," zeg ik en ik knijp in zijn hand.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu