Dus... ik ging vandaag weer voor het eerst naar school, mijn nieuwe school, blijkt dus dat ik er pas 4 september weer hoef te zijn :) gaat lekker, goed bezig.
Super veel succes als jullie weer wel naar school moeten en zo niet, geniet van je laatste vakantie dagen! Kusjes! X
✩
'Cause your song got me feeling like I'm in love'
Louis Point Of View ✩
Na een half uur van naakt knuffelen, sta ik zuchtend op. Het is intussen al weer half 11, maar ik wil nog niet gaan slapen en mijn tijd met Harry verslapen.
"Hm.. dit kan ook een van mijn favoriete uitzichten zijn," zegt Harry als hij mijn enkel vastpakt, zodat ik niet weg kan. Ik lach en schud me los. Hij trekt zijn hand weer terug onder het dekentje en kruipt tot zijn kin eronder. Ik schud even grinnikend mijn hoofd en loop dan naar de keuken, waar ik twee glazen met cola inschenk.
Ik loop met het drinken naar Harry toe en zet het daar naast de bank op de grond. "Kom maar eens," zeg ik als ik weerga liggen en mijn armen naar Harry uitsteek. Hij wrijft eerst een paar keer op en neer over mijn buik en kruipt dan tegen me aan. Zijn hand is zo heerlijk warm.
"Je bent mooi, mijn baby," zegt hij en hij kijkt op naar me. Ik glimlach en geef hem een lange kus.
"Bedankt dat je me dat laat weten," zeg ik zacht en ik onderzoek zijn krulletjes.
"Ik weet dat je het anders vergeet, en dat moet je niet doen. Je bent echt mooi." Hij glimlacht breed en geeft me een zacht kusje. "Nog snel een filmpje?" vraagt hij en ik knik, waarna ik weer opsta. Zijn hand raakt mijn bil, natuurlijk. Het kon ook niet anders.
Ik zet een film op en kruip dan weer onder het dekentje. "Dat zoiets duns ons warm kan houden," fluistert hij.
"Waarom fluister je?" fluister ik ook terug en hij kijkt denkend om zich heen. Ik grinnik en steek mijn arm naar hem uit. Hij komt tegen me aan liggen en kijkt naar mijn ogen, waardoor ik automatisch terug kijk.
"Maar toch mooi," zegt hij en ik knik.
"Jij bent sowieso warm." Ik wrijf over zijn armen en bekijk ze. Hij legt zijn hoofd tegen mijn borst en kijkt naar de tv.
Na nog geen 10 minuten, heeft Harry al 6 keer gegaapt. "Ik denk toch dat het beter is als we gaan slapen," grinnik ik en ik wrijf over zijn wang, terwijl zijn ogen zich al langzaam sluiten. Hij mompelt slaperig en knikt dan. "Blijf nog even liggen."
Ik sta op en leg het dekentje goed om hem heen, voordat ik de tv uitzet en onze glazen opruim. Wanneer ik weer bij Harry aankom, merk ik dat hij elke beweging heeft gevolgd.
Ik steek mijn hand uit en hij pakt die aan. We lopen samen naar de slaapkamer en poetsen onze tanden. Nog even loop ik naar de woonkamer, leg ik het dekentje weg en blaas ik de kaarsjes uit.
"Het is goed, Lou," mompelt Harry als hij naar me kijkt vanaf zijn positie tegen de deurpost. Ik ga door met de kussens recht leggen, controleer alle sloten en loop dan opnieuw naar de slaapkamer.
"We kunnen," glimlach ik als ik over Harry's onderrug wrijf. Ik kruip in bed, wat koud is. Hopeloos grijp ik naar Harry's lichaam en als ik dat dan heb gevonden, trek ik hem tegen me aan voor warmte.
Hij glimlacht en ik geef hem een lange kus. Mijn hand wrijft even over zijn billen heen en dan knuffelt hij zich tegen me aan.
"Slaaplekker, baby," fluister ik en ik leg mijn hand om zijn hoofd, zodat hij zijn hoofd tegen mijn borst aan houdt.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...