Part 154

668 34 16
                                    

'You can call me, when you're lonely'

Louis Point Of View

"Heb je een nieuwe tattoo laten zetten?" vraagt Niall aan Harry, die knikt. "Cool, waarvan?"

"Geen idee," lacht Harry, waardoor Niall fronst. "Louis heeft uitgekozen welke ik heb laten zetten."

"Dus je weet het nog niet?" vraagt hij en Harry schudt zijn hoofd.

"Nog geen idee." Ik knipoog naar hem als hij naar me kijkt en hij legt zijn hand kort op mijn bovenbeen.

We bestellen nog een toetje en terwijl we daarop wachten, praten we over van alles en nog wat. Ik vooral met Niall en Harry met Susan. Het was alweer twee weken geleden dat we ze hadden gezien.

"Alles rustig tussen jullie?" vraag ik aan Niall, terwijl ik Harry's hand pak.

"Zoals altijd, rustig," zegt hij glimlachend. Niall is altijd zo vrolijk en lief tegen iedereen, hij verdient een meisje die hem goed behandeld. "Tussen jullie?"

"Wat denk je?" glimlach ik en hij grinnikt.

"Tuurlijk. Ik had niet anders verwacht. Het is gek, niet? Als je er over nadenkt. Je ontmoet hem op school, je zag hem niet als iemand waarmee je een relatie zou krijgen en uiteindelijk ben je het gelukkigst met hem." Ik knik eventjes en kruip met mijn hand tussen Harry's knieën, die hij over elkaar geslagen had.

"Ik denk daar vaak genoeg over na," zeg ik en ik glimlach lichtjes. "It's unreal, isn't it?"

"It is real, Louis," grinnikt hij en ik knik.

"Maar gewoon.. om over na te denken."

"Dan zeker." Ik glimlach even en kijk dan naar mijn hand, die tussen Harry's benen ligt gepropt en waarvan mijn duim over zijn bovenbeen wrijft.

"Hey Louis," zegt een collega, waardoor we allemaal opkijken. Ik glimlach nep naar haar en begroet haar ook. Ze is degene die rookt en mij ook aanspoort om te roken. Ook zei ze dat het door Harry komt.

Ik wring mijn hand tussen Harry's benen uit en wrijf ermee over Harry's bovenbeen. Op zo'n manier dat ik zeker weet dat mijn collega het ziet als ze ons dessert wegzet.

Ze glimlacht nog naar ons en loopt dan weg, waarna ik naar Harry kijk. Hij keek al naar me en ik geef hem een zachte kus.

"Deed je dat expres?" vraagt hij en hij begint aan zijn ijsje.

"Zeker weten," zeg ik vastbesloten.

"Waarom?" Hij legt mijn hand op mijn eigen schoot, maar ik hou zijn hand stevig vast als hij die wil terug trekken, waardoor hij weer naar me kijkt.

"Omdat zij rookt en altijd aan mij vraagt ofdat ik ook wil roken. Zij is dat, Harry," zeg ik en hij rolt zijn ogen.

"Irritant wijf," knort hij, waarna hij mijn hand weer op zijn bovenbeen legt, waardoor ik hem weer aanraak.

Niall grinnikt op Harry's uitspraak, waardoor Harry weer zijn ogen rolt.

"Ja komop," zucht hij, waardoor Niall knikt.

"Is ze het waard, Harry?" vraagt hij en Harry schudt zijn hoofd. "Precies."

Niall knipoogt, waarna ik rustig aan mijn dessert kan beginnen.

Na een half uurtje staan we met z'n 4en in het appartement. Larry loopt vrolijk naar ons toe en knuffelt eerst Niall's benen, dan die van Harry, maar verder komt hij niet. Hij weet al dat dat zijn echte baasje is en kijkt dan ook smekend naar boven. Harry kan dat natuurlijk niet laten gaan en pakt hem op.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu