Part 13

1.6K 85 27
                                    

Mijn eerste examen zit erop! Nog 5 te gaan en dan heb ik zomervakantie. Wat een leventje :)

Super bedankt voor alle reacties op mijn vorige hoofdstuk! Ik ben blij dat jullie het leuk vinden en dat jullie dat dan ook laten merken. Het helpt me heel erg!

Geniet weer van een volgend hoofdstuk :) het zal denk ik niet lang duren tot weer een volgende.. kusjes! X

'I can't believe that you were just a friend of a friend'

Louis Point Of View

Voor school sta ik te wachten op Harry. Ik leun tegen mijn auto aan en kijk even naar mijn voeten. Niall weet dat ik met Harry ga afspreken en volgens mij was hij wel trots op me.

Na een tijdje zie ik Harry aan komen en glimlach ik naar hem. "Hey," zegt hij zacht.

"Hey," zeg ik terug en ik open mijn deur. "Klaar om te gaan?"

Hij knikt en stapt naast me in. Ik start de auto en rij in stilte naar de Starbucks. Ik heb geen idee waar ik over moet praten en hij denk ik ook niet.

Wanneer we aankomen, stappen we uit en lopen we naar elkaar toe. "Ik wist niet dat je bij dat restaurant werkt," zegt hij en we lopen samen naar de Starbucks.

"Ja.. al een tijdje," zeg ik en ik haal mijn schouders op. "Jij werkt toch in een bakkerij?" Hij knikt.

"Midden in het centrum." Ik knik ook even en open dan de deur van de Starbucks. Het is er gelukkig niet zo druk.

"Wat wil je?" vraag ik en hij wrijft zijn handen over elkaar.

"Uhm," mompelt hij. Ik grinnik en bestel het dan wanneer hij het weet. "Ik wil het wel terug betalen," zegt hij en ik haal mijn schouders op.

"Het maakt niet zo veel uit. Geniet er van," zeg ik en ik kijk naar hem. Hij bijt even op zijn lip. "Ga maar alvast zitten, ik kom zo."

Hij knikt en ik wacht op ons drinken tot het klaar is en neem het dan mee naar waar Harry zit.

"Bedankt," zegt hij zacht en ik ga naast hem op de bank zitten. Het is rustig om ons heen, doordat het al niet super druk is en omdat we boven zitten.

"Heeft je zus het nog over me?" vraag ik zacht en ik vouw mijn handen om mijn hete beker.

"Niet echt meer. Ze heeft je een hele tijd leuk gevonden, maar ze weet nu dat ze niet verliefd was," zegt hij en ik knik even. Het voelt jammer om te horen, maar om eerlijk te zijn, voel ik meer voor Harry als voor Gemma.

"Weten je ouders het?"

"Ja, ze weten het, maar ze beschuldigen je nergens van. Je kon het niet weten en je was de weg een beetje kwijt." Ik kijk naar hem en knik dan. Hij glimlacht een beetje, waardoor ik zijn kuiltjes in zijn wangen kan zien.

"Mooi," zeg ik zacht. Ik neem een klein slokje van mijn koffie en Harry kijkt naar me.

"Waarom wilde je me hier mee naartoe nemen?" vraagt hij.

"Waarom denk je?" grinnik ik.

"Ik weet het niet, anders vraag ik het niet." Hij glimlacht even en ik kijk naar mijn hand, die ik voorzichtig om zijn bovenbeen leg.

"Omdat ik je beter wil leren kennen." Ik wrijf met mijn vingertoppen over de stof van zijn broek en til mijn hoofd dan op zodat ik in zijn ogen kan kijken. Hij zucht en legt zijn hoofd tegen mijn schouder. Ik voel warmte mijn lichaam overnemen wanneer ik zijn warmte voel en zijn krullen tegen mijn wang.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu