Vandaag kaartjes besteld voor The Vamps, met voorprogramma NewHopeClub ❤️ Concert nummer 3 voor in mei :) ik ben super blij, want dat concert is precies een week na het concert van Niall in Barcelona, waar ik nog veel meer zin in heb!
Hoe gaat het allemaal met jullie? Veel plezier met dit hoofdstuk! Kusjes! X
✩~✩~✩~✩
'Come on lay your hands on me'
Harry Point Of View ✩
"Evenveel seks als normaal?" vraag ik, terwijl ik met mijn vork in een hoopje sla prik.
"Ja, toch?" vraagt hij en ik kijk naar hem. "Elke dag een keertje."
"We hebben hier een paar keer overgeslagen."
"We kunnen ze inhalen, hoor Harry. Als je dat wil." Hij kijkt naar me en ik bloos. "Ik ken je blik."
Hij glimlacht en drukt zijn hoofd in mijn nek. Ik verlang zo naar hem. Ik verlang naar een andere emotie dan verdriet of down zijn.
Mijn hand grijpt zijn knie, terwijl ik zijn adem over mijn nek voel gaan. Hij glimlacht, maar gaat geen kusjes geven.
"Vind je het niet raar dat we met mijn moeder over seks praten?" vraagt hij en ik haal mijn schouders op.
"Niet echt. Als je daar open over kan zijn is dat alleen maar fijn, met mijn moeder praat ik niet over hoe jij me in mijn kont neemt," grinnik ik en ik kijk voor me uit.
"Hm.." Hij trekt zich terug en kijkt naar me. "Ga maar eens liggen, lieverd. Ik denk dat ik iets fijns voor je weet."
Ik kijk verbaast naar hem en hij knikt, waardoor ik opsta en op bed ga liggen. Louis zakt voor zijn koffer neer en pakt er condooms, glijmiddel en nog een extra flesje uit.
"Kijk, Hazzie." Hij komt naast me zitten, zijn benen gekruist met elkaar. "Dit is massageolie. Ik heb wat gekeken op internet wat rustgevend werkt en ik denk dat dit wel helpt."
Ik kijk naar zijn ogen en hij geeft me een lange kus. "Proberen?" vraagt hij en ik knik. Hij trekt mijn shirt voorzichtig uit en legt het naast hem op de grond. Zelf trek ik mijn korte broek uit. Twijfelend kijk ik naar Louis. "Niks wat ik nog nooit heb gezien."
Hij glimlacht en dan trek ik ook mijn boxer uit. "Ga maar liggen, op je buik."
Ik doe wat hij zegt, maar heb overal mijn twijfels bij. Ik denk namelijk dat een goed potje seks me beter zal doen als een massage. Dit zal alleen mijn lichaam rust geven, maar mijn hoofd niet.
Louis stapt van het bed af en kleedt zich ook uit, waardoor ik naar hem kijk. Hij glimlacht en komt op mijn benen zitten. Zijn handen wrijven over mijn schouders en ik sluit mijn ogen. Het is zo leuk hoe Louis zijn handjes zo klein zijn.
Ik wil hem zo graag aanraken, maar merk hoe dat niet gaat. Misschien moet ik me maar gewoon ontspannen.
Hij masseert mijn schouders, nek en onderrug. Wanneer hij mijn onderrug masseert, leunt hij over me heen en legt hij zijn hoofd in mijn nekholte. Ik voel me warm en geliefd.
"Fijn?" fluistert hij, waardoor mijn ogen open gaan. Kippenvel ontstaat op mijn armen en ik knik beduusd. Zijn adem is zo warm.
"Erg fijn," zeg ik zachtjes. Hij knikt en drukt dan zijn lippen in mijn nek. Ik brom als ik zijn handen over mijn lichaam voel gaan.
"Nog steeds?" Ik knik snel en hij gaat door. Zijn kusjes stoppen als hij rechtop gaat zitten. Mijn ogen sluiten zich weer ontspannen.
Na een tijdje is het geen massage meer om me gerust te stellen, maar gewoon om mijn lichaam te kunnen kussen. Hij kust mijn schouders en ruggengraat, terwijl zijn handen mijn billen masseren.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanficVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...