Hey allemaal! Pf, Harry's album. Ik kon vannacht niet slapen en ik kijk na een uur op mn telefoon. Toen had Harry zijn album 7 minuten geleden gepubliceerd. Het moest zo zijn.
Ik meteen luisteren maar daarna kon ik nog steeds niet slapen dus heb ik tot half 4 wakker gelegen. Nice...
Maandag weer mijn volgende examen :) Bedankt voor iedereen die me succes heeft gewenst en sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd. Ik heb wel mijn best gedaan :) kusjes!! Xx
✩
'And if you like, having secret little rendez vous, baby I'm perfect for you.'
Louis Point Of View ✩
De volgende ochtend rijd ik precies dezelfde weg als ik gister naar mijn huis reed, alleen dan andersom. Ik weet niet meer precies welk huis het is, want ik lette meer op Harry dan op de huizen die er staan.
Nu pas valt me dan ook op hoe groot ze zijn. Ik stop voor een huis waarvan ik de voordeur herken en wacht dan af. Ik heb Harry zijn nummer wel maar hij zal zo wel komen. De lichten van mijn auto vallen ook wel op in het donker.
Na een tijdje zie ik inderdaad de bruin harige jongen verschijnen. Hij doet zijn haar nog een keer goed in de vorm van een kuif en steekt zijn handen dan in de zakken van zijn zwarte jas.
Ik kan mijn ogen niet van hem afhouden wanneer hij naast me in de auto stapt.
"Hey," zegt hij en hij glimlacht lief.
"Hey," grijns ik en ik rij weg. "Lekker geslapen?"
"Zeker, rustig," mompelt hij en hij kijkt om zich heen. Het lijkt alsof de wereld nog slaapt, maar dat de mensen die erop leven al wel wakker zijn.
"Jij ook?" vraagt hij en ik knik. Nu maakt aan hem denken me nog rustig als ik slaap, maar over een paar maanden is dat al niet meer genoeg. Dan heb ik zijn lichaam naast me nodig.
"Je woont niet in een klein huis," grinnik ik en hij steun mijn hoofd in mijn hand.
"Niet echt, nee," mompelt hij en hij kijkt naar zijn vingers. "Als het daarom gaat heb ik het snel genoeg door."
Hij kijkt naar me en ik kijk verbaast voor een paar seconden terug, voordat ik me weer op de weg moet richten.
"Denk je dat nou echt?" vraag ik en hij haalt zijn schouders op.
"Je zal niet de eerste zijn." Hij zucht en kijkt naar buiten.
"Ik weet niet hoe ik kan bewijzen dat ik het niet daarom doe," mompel ik zacht. "Je moet me vertrouwen. Ik vond je al leuk voordat ik je huis had gezien." Hij knikt even. "Tijd zal het uitwijzen."
Ik parkeer de auto zo dicht mogelijk bij school en stap dan uit. "Bedankt voor de rit," zegt Harry en ik glimlach naar hem.
"Geen dank." Hij wacht op me totdat ik naast hem sta en dan lopen we samen naar school. Het is echt maar een paar meter.
"Wil je straks weer afspreken?" vraagt hij en ik knik voorzichtig. "Je twijfelt."
"Ik twijfel niet. Ik wil het, maar het kan niet. Ik moet werken." Hij knikt ook even. "Sorry."
"Het geeft niet. Hoe laat moet je werken?"
"5 uur, dacht ik. Ik ben om half 4 klaar met school." Hij kijkt naar me en ik kijk terug naar hem.
"Ik ben ook om half 4 klaar. Is er een kans dat we afspreken op school?" Ik bijt op mijn lip en hij knikt.
"Sorry. Ik wil je echt niet afwijzen, maar ik kan vandaag niet." Opnieuw knikt hij.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...