Part 136

769 39 3
                                    

'I never thought you'd believe me, if I said I was into you'

Louis Point Of View

De volgende ochtend word ik wakker. Ik kijk naar Harry en zie hem naar me kijken. Tevreden brom ik en druk ik mijn lippen lang tegen die van hem. Zijn hand vouwt zich om mijn hoofd en ik kriebel met mijn nagels over zijn rug.

"Goedemorgen," hoor ik Niall achter me. Ik trek me terug van Harry en kijk om. Niall zit rechtop en wrijft in zijn ogen.

"Goedemorgen, Niall," zeg ik en ik druk een kus tegen zijn voorhoofd. Hij fronst, maar waardeert het wel.

"Veilig thuis gekomen gister?" vraagt hij en ik knik, terwijl ik rechtop ga zitten tegen de muur en mijn arm naar Harry uitsteek. Hij komt tegen me aan zitten en wrijft over mijn heup.

"Ik heb niet gehoord dat jullie thuis kwamen," zegt hij en hij kijkt naar ons.

"Hadden we toch nog seks kunnen hebben," zeg ik en Harry grinnikt, terwijl hij over de plek in mijn nek wrijft. Ik kijk naar hem en hij geeft me een klein kusje.

"Vertel me niet dat je dat niet had gedurfd," zegt Niall en ik grinnik.

"Dat kan ik niet. Als ik het wil, dan hou ik het niet tegen. Kom, Harry," zeg ik als ik doe alsof ik op hem kruip. Harry lacht en Niall schudt zijn hoofd.

"Alsjeblieft!" roept hij en ik lach ook.

"Tuurlijk niet, Niall." Ik kijk naar hem en hij kijkt terug naar me. "Maak je geen zorgen," glimlach ik en ik richt me weer op Harry, die zijn neus tegen mijn wang drukt.

"Ik heb Harry gister verteld van.. dat blowen," zeg ik zachtjes, omdat ik nog steeds niet wil dat iemand het weet. Niall kijkt naar Harry en knikt dan.

"En?" vraagt hij en Harry gaat rechtop zitten, de deken klemmend om zijn middel.

"Ik kan er niks aan veranderen," zegt Harry en hij kruist zijn benen met elkaar, zijn hand op mijn knie.

"Schrok je niet, ofzo?" vraagt Niall en ik kijk naar Harry.

"Tuurlijk wel, maar ik ga ervan uit dat Louis ervan heeft geleerd," zegt hij en hij kijkt naar mij. Ik knik.

"Ik ook," zegt Niall zachtjes. "Ik heb van dichtbij gezien hoe het is om verslaafd te zijn aan die shit."

Hij wappert met zijn hand en kijkt voor zich uit. "Mij overkomt het niet en ik zorg ervoor dat mensen die ik ken het ook niet overkomen. Ik doe er alles aan maar soms zeggen ze gewoon dat ik een betweter ben en me er niet mee moet bemoeien. Prima dan, zoek het zelf maar uit."

Ik kijk naar Niall en wrijf even over zijn haren, waardoor hij naar me kijkt. "Als ze het niet waarderen, zijn ze je hulp niet waard," zeg ik en Niall knikt.

"Ik ben gewoon blij dat jullie er verstandiger van geworden zijn," zegt Harry en Niall en ik knikken. "En Louis is er nog.. Jullie zijn nog beste vrienden..."

Harry kruipt tegen me aan en Niall staat op, waarna hij mij knuffelt en daarna Harry. "Je hebt geluk, Hazza. Louis wilde je het al veel eerder vertellen want hij vertrouwde je meteen, maar hij durfde het niet om je reactie," zegt Niall en hij gaat in kleermakerszit op het voeteneind zitten. Harry kijkt naar me en knikt.

"Bedankt dat je zo goed voor hem hebt gezorgd toen ik dat nog niet deed," zegt Harry en ik leg mijn arm om hem heen.

"Geen dank. Jij zorgt nu voor hem," knipoogt Niall en Harry knikt.

"Was je daarom zo fel tegen Emma als ze zei dat je Niall moest afzeggen voor haar?" vraagt Harry aan me en ik knik, kijkend naar de deken.

"Hij betekent even veel voor me als dat jij dat doet, of de rest van mijn familie. Van jou hou ik op een andere manier als van hun, maar ze zijn even speciaal voor me," zeg ik als ik over Harry's wang wrijf. "Emma accepteerde dat niet. Prima dan."

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu