Part 128

698 37 1
                                    

En... vanavond weer naar The Script! Harry was super woensdag! Bedankt aan iedereen die me veel plezier heeft gewenst :)

Veel plezier met weer een nieuw hoofdstuk! Comment wat je ervan vindt en vergeet niet te stemmen :) bedankt!! Xx

✩~✩~✩~✩

'I don't know how to be alone'

Harry Point Of View

Met een pizza op ons schoot zitten we rond 7 uur op de bank. Naja, voor zo ver iedereen erop past. Louis en ik zitten ernaast, met onze benen gekruist. We hebben het zelf aangeboden, want wij weten hoe we een pizza moeten op eten zonder dat het onze mond valt. Louis' ouders moeten opletten en Lottie is jarig.

Louis' ouders geven Lottie haar cadeautje en ze pakt het uit. Het is een jasje waar ze om had gevraagd en ze is er dan ook super blij mee. Ernest en Doris geven haar de tekeningen die ze hebben gemaakt en Tommy geeft een kettinkje, met een T achterin gegraveerd. De rest van de zusjes geven een heuse make-up en nagellak voorraad van 3 jaar.

Dan is alleen nog het cadeau van Louis en mij over. Louis zet zijn pizzadoos weg en staat op. Ik frons verbaast en kijk hem na, hoe hij voor Lottie gaat staan en zijn handen achter zijn rug vouwt. Het cadeautje ligt nog naast me, dus wat doet hij nou?

"Lottie," zegt Louis en ik kijk naar hem. "Harry en ik gaan trouwen, voor jouw verjaardag."

Iedereen laat verbaasde geluiden horen en slaat een hand voor hun mond.

"Louis?!" vraag ik verbaast, waardoor hij lacht.

"I'm joking," grinnikt hij. "Over dat het een cadeau is voor jouw verjaardag," zegt hij als hij Lottie haar cadeautje van me aanpakt. "We gaan echt trouwen."

"Niet waar," zegt ze en ze pakt het cadeautje van Louis aan. Ik zet ook mijn pizzadoos weg en loop naar haar toe, waarna ik haar een knuffel geef.

"Jawel, we gaan echt trouwen," zeg ik en we laten onze ringen zien. Meteen vliegen alle zusjes naar ons toe om te kijken en zijn moeder kijkt trots toe.

Wanneer dat allemaal een beetje is aangekomen, gaan Louis en ik terug zitten en pakken we onze pizza. "Dit leek ons het makkelijkst, dan kun je toch iets kopen en aan ons denken," zegt Louis als Lottie haar cadeaubon voor parfum ziet.

"Ja, dan denk ik aan jullie wanneer ik die parfum ruik. Nice," mompelt Tommy en Louis en ik grinniken allebei.

"Thanks boys, ik vertel jullie nog wel welke dat ik ervan gekocht heb," zegt ze en we knikken allebei. Wat doen we veel tegelijk tegenwoordig.

"Zometeen visite," zegt Louis en hij klopt op mijn knie. Ik knik en druk mijn lippen tegen zijn wang.

"Oh," mompel ik en ik veeg de tomatensaus van zijn wang af, maar de helft blijft hangen in zijn baardje. Louis zucht overdreven en ik druk grinnikend mijn hoofd tegen zijn schouder. "Je kan ook niet normaal eten," zeg ik en hij kijkt naar me.

"Het is dat er kinderen hier zijn, maar anders had je de kieteldood en nog wat anders kunnen verwachten," zegt hij als hij opstaat. Ik pak zijn hand en hij kijkt op me neer. "Ik zal toch de saus uit mijn baard moeten halen, niet dan?" zegt hij als hij mijn verwarde blik ziet.

"Zeker. Veel plezier." Hij haalt nog snel zijn hand door mijn haar en loopt dan weg. Ik kruis mijn benen met elkaar en vouw Louis' pizzadoos en die van mij in elkaar. Hij zal zo wel terug komen en dan kan ik hem weer aandacht geven.

Bad Luck ✩ L.S. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu