'Skin to skin, breath me in'
Louis Point Of View ✩
"Gelukt?" vraagt Niall, die nog een hap neemt van zijn boterham. Ik knik en ga weer aan tafel zitten.
"En hoe," grinnik ik en ik kijk naar de foto's. Nog nooit heeft iemand echt foto's van ons gemaakt toen we lief tegen elkaar deden. Hopelijk gebeurd het wel vaker, want ze zijn erg lief.
Ik klop op Harry's knie en hij legt zijn kin tegen mijn schouder, waarbij hij meekijkt op mijn telefoon. Ik glimlach breed wanneer ik alle foto's zie en stuur ze meteen door naar hem.
"Ze zijn leuk," zegt hij en hij eet het laatste deel van zijn boterham op. Ik knik en plaats er dan een op Instagram, waarbij hij een kus tegen mijn wang drukt. Ik ben intens gelukkig met die foto, omdat ik zelf zie hoe gelukkig ik erop ben.
Als ik dit erop zet, weet ik dat ik stomme reacties krijg. Veel mensen van mijn middelbare school of zo iets, mensen die ik super lang niet heb gezien, die weten niet dat ik met Harry heb. Het maakt me niet uit wat mensen denken. Ik ben gelukkig. Die reacties zijn er om te negeren.
"Vanmiddag met z'n drietjes de stad in?" vraagt Niall en hij kijkt naar Harry en mij. Ik knik en glimlach even, voordat ik weer naar mijn telefoon kijk. Ik typ er snel een tekst bij: 'Babe', met een hartje. Het is soepel en kort, maar het zegt veel.
"Nog thee?" vraag ik en ik kijk naar Niall en Harry, die allebei hun hoofd schudden. Ik sta op en zet hun mokken in de vaatwasser, terwijl ik voor mezelf wel nog wat thee pak. "Genoeg gegeten?" Ze knikken allebei en ik zak naast Harry neer op mijn stoel. "Ik moet goed voor mijn jongens zorgen," grinnik ik.
"Je doet het goed, Louise," glimlacht Niall vermakelijk. Harry lacht zachtjes en ik kijk hem beledigt aan, waarna hij nog harder gaat lachen.
"Je bent toch nog hetero," zeg ik als ik een hand door mijn haar haal.
"Wie weet," zegt Harry en hij rolt lachend zijn ogen. "Echt niet."
"Ouie!" roept Doris vrolijk en ik kijk om me heen, maar ik zie haar niet. Harry wijst naar zich en dan zie ik haar krulletjes boven zijn bovenbeen uitkomen.
"Hey kleine boef," zeg ik en ik steek mijn armen uit. "Kom eens."
Ik schuif mijn stoel naar achter en ze rent naar me toe. Tevreden zet ik haar bij me op schoot en geef ik haar een paar kusjes. Ze giechelt en kijkt om zich heen.
"Heb jij een snoepje gehad van mama, vandaag?" vraag ik en meteen heb ik haar aandacht. Ze schudt haar hoofd en kijkt me met grote ogen aan. "Hoe veel hou je van me?"
Ze gaat staan op mijn bovenbenen en steekt haar armen uit. "Zo veel maar?" vraag ik nep-droevig en ik pak haar middel vast, zodat ze niet valt. Ze probeert nog verder haar armen uit te steken. "Oh! Zo veel!"
Ze knikt tevreden en ploft op mijn schoot neer. "Krijg ik een kusje als ik voor een snoepje zorg?" vraag ik tevreden en ze knikt trots. "En Harry?"
Ze kijkt om naar Harry en knikt dan weer. "En Niall?" Ik wijs naar Niall, naar wie ze ook kijkt en dan knikt. "Dan krijg jij een snoepje."
Ik sta op met haar op mijn heup en loop naar de kast, waar ik de snoeppot uit pak en open maak voor haar. "Sh.. niks tegen mama en papa zeggen, hè?" Ze schudt haar hoofd en ik laat haar er eentje uitzoeken, waarna ik de snoeppot weg zet en mijn lippen naar haar tuit. Ze geeft me een klein kusje en dan loop ik naar Harry, die ze hetzelfde geeft. Daarna Niall ook nog.
Tevreden sabbelt ze op haar snoepje en voelt ze aan mijn arm, waar mijn tattoo's opstaan. Ze vindt dat nog steeds gek. Bij Tommy kan ze ook heel de dag kijken.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...