'Over and over and over, and again, again'
Louis Point Of View ✩
Wanneer ik die avond in mijn bed kruip, voelt alles weer hetzelfde. Ik heb de rest van de dag gezellig met Harry gedaan. We zaten wel beneden bij de familie, maar we waren heel erg met elkaar bezig. Gewoon weer zoals het hoort.
Harry kruipt naast me en ik steek mijn handen naar hem uit. "Hey baby," fluister ik. Hij glimlacht en komt stevig tegen me aan zitten.
"Hey liefje," fluistert hij, zijn lippen tegen mijn borst.
"Gaan we morgenochtend samen douchen?" vraag ik aan hem en hij kijkt naar me, voordat hij knikt. "Mooi, heb ik wat om naar uit te kijken."
Hij glimlacht en wrijft over mijn buik. Ik kus zijn voorhoofd een paar keer en wrijf over zijn wang.
"Vind je samen douchen zo fijn?" vraagt hij en ik knik.
"Het is zo rustgevend." Hij knikt ook en drukt zijn lippen dan tegen die van mij. Ik glimlach en ga over hem heen hangen. zijn armen leggen zich om mijn middel en ik kijk naar zijn ogen. "Je bent aangekleed."
"Niet helemaal." Hij wrijft over mijn ribben en glimlacht naar me. "Ik heb hetzelfde aan als jou."
"Maar dit is mijn pyjama en die van jou is dit niet," grinnik ik en ik wrijf even met mijn neus langs die van hem.
"We gaan ook nog niet slapen."
"Wat had je gedacht?" vraagt hij zacht.
"Knuffelen." Ik geef hem een zacht kusje en kijk dan weer naar hem.
"Wil je knuffelen?" Hij knikt en legt zijn handen stevig om mijn middel heen. Ik laat me op hem zakken en verberg mijn hoofd in zijn nekholte. Hij drukt zijn neus tegen mijn haren en blijft op en neer over mijn rug wrijven. Ik sluit mijn ogen en kruip dicht tegen hem aan.
Zijn handen zijn zo warm wanneer ze mijn lichaam aanraken. Ik kan het me op dit moment niet voorstellen dat we zo vaak ruzie hebben. Het is zo fijn en vredig nu.
Ik raak zijn huid ook voorzichtig aan, maar kan er niet op zo veel plekken bij. Hij legt zijn handen voorzichtig onder de stof van mijn boxer, waardoor ik naar hem kijk.
"Het is zacht," glimlacht hij en hij kust mijn lippen. Ik kus hem terug, maar trek al snel terug om hem te pesten. Ik zak naast hem neer, mijn hoofd tegen zijn borst en arm om hem heen.
"Oh ja joh," mompelt hij en ik kijk naar hem.
"Wat is er mis?"
"Ik kan je kontje niet aanraken," zegt hij en ik grinnik.
"Sorry hoor." Ik kruip wat meer omhoog en hij wrijft weer voorzichtig over mijn billen.
"Morgen weer naar Londen.." mompel ik zacht en hij knikt.
"Dan gaan we allebei weer naar huis." Ik kijk naar hem en wrijf over zijn borst.
"Zal wel even wennen zijn." Ik knik en geef hem een zacht kusje. Dit is onze laatste nacht voor een lange tijd, dus ik moet er van genieten. Ik knuffel me stevig tegen hem aan en wrijf over zijn buik en borst.
"We zien elkaar weer op school."
"En hopelijk na school.." mompelt hij en ik knik. "Moet je weer veel werken?"
"Wel meer als dat ik nu heb gedaan. Ik moet ook aan geld denken," zucht ik. "Ik ben veel liever met jou, maar als ik mijn eigen eten niet meer kan betalen."
"Dat is ook zo. Structuur in je leven is beter als dat we elke keer alleen maar samen op bed liggen en niks doen." Ik kijk naar hem en grijns dan.
"Dat is ook gezellig." Hij grinnikt en knikt dan.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...