'So you just gotta hold on, all we can do is hold on'
Harry Point Of View ✩
Als Louis de deur van het huis van zijn ouders open maakt, voel ik een kriebel door mijn buik schieten. Van liefde, nervositeit en spanning.
Louis rolt de koffer naar binnen en meteen hoor ik een paar zusjes naar elkaar schreeuwen. "Dat is mijn jurkje!" Louis kijkt naar me en rolt zijn ogen.
"Hier is geen rust, lieverd," glimlacht hij als hij me een kus geeft.
"Geeft niet. We vinden wel rust," zeg ik en hij knikt.
"Mam!" roept Louis en hij loopt naar de keuken.
"Louis!" roept dan letterlijk iedereen in huis.
"En Harry?!" toept Louis terug.
"Harry!" wordt er opnieuw geroepen. Ik glimlach breed en leg mijn armen om Louis heen, als hij wat te drinken inschenkt.
Niet veel later, komt er een zusje binnen. Phoebe, beter gezegd. Ze knuffelt me en ik knuffel haar ook.
"Je haar!" roept ze en ze raakt het aan. "Oh my god! Harry!"
Ik grinnik en knuffel haar weer. "Vind je het mooi?" vraag ik en ze knikt.
"Het is erg mooi, maar we kunnen niet meer vlechten!" Ze schudt haar hoofd.
"Het groeit aan," wuif ik het weg.
"Ga je het weer laten groeien?" vraagt ze en Louis kijkt ook naar me, benieuwd naar mijn antwoord.
"Ik denk het wel. Niet zo lang als eerst, misschien wat korter, maar wel langer als 'normale' mensen." Ik rol mijn ogen en voel Louis over mijn heup wrijven.
"Het is allebei erg mooi," zegt Phoebe en ze roept naar boven. Louis zet een pot thee en zet die dan in de woonkamer op tafel. Iedereen die we tegen komen, geven we een knuffel en praten we mee over mijn haar. Dan hebben ze mijn tattoo nog niet gezien of gehoord over wat er is gebeurd.
"Ahw, bedankt lieverd," zegt Louis' moeder, wanneer hij de thee op tafel zit. Hij loopt naar haar toe en knuffelt haar stevig.
"Hey mam," fluistert hij. "Ik hou van je."
Ik glimlach en wrijf even over zijn rug. Ze mompelen nog van alles tegen elkaar en dan trekken ze terug.
"Harry!" zegt zijn moeder en ze kijkt me met grote ogen aan. Ik grinnik en knik.
"Ja, het is kort," zeg ik en ze knikt, terwijl ze haar armen uitsteekt. Louis drukt een kus tegen mijn wang en loopt dan naar de keuken. Ik knuffel zijn moeder.
"Het staat je verschrikkelijk goed!" zegt ze en ze wrijft over mijn hoofd.
"Bedankt," zeg ik zachtjes.
"Ahw Harry, wordt je daar verlegen van?" grinnikt ze en ze kijkt naar me.
"Best wel," giechel ik en ze glimlacht vertroeteld. Louis komt de kamer binnen met koekjes en giechelt ook.
"Ahw, baby," zegt hij en hij wrijft over mijn wangen.
"Nou.." grinnik ik als ik een hand door mijn haar haal en me weg draai. Louis lacht en ik ga op de bank zitten. Hij komt naast me zitten en drukt een kus tegen mijn wang.
"Alles goed, mam?" vraagt Louis, terwijl hij met mijn krulletjes speelt. Mijn haren krullen nog steeds heel erg, dus hij kan er nog steeds aan trekken en zien hoe ze terugveren.
"Het gaat goed," knikt ze en ze glimlacht. "Beter, nu jullie er weer zijn. Ohja, Lou.."
Ze staat op en loopt naar de kast, waar ze een cadeautje vanaf pakt. Ze loopt weer terug naar ons en geeft het aan Louis.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanficVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...