Yess van de fiets af geflikkerd in Valencia. Ik reed een heuvel af en remde met (blijkbaar) mijn voorremmen, waardoor ik over de kop vloog. Lekker dan.
Naja, hier weer een nieuw hoofdstuk want er zitten best wel wat pauzes tussen de updates. Nu heb ik tijd! Kusjes! X
✩
'There's nothing holding me back'
Louis Point Of View ✩
Geconcentreerd giet ik de saus van de pasta over de pasta heen. Niet concentrerend op wat ik doe, maar concentrerend op Harry's handen die zich over mijn lichaam bewegen. Hij is trots op me hoe ik dit heb kunnen maken.
Zijn lippen kussen mijn nek glimlachend en ik grinnik. Alles aan hem is zo zacht en lief. Ik kan niet geloven dat iemand hem wil treiteren.
"Het is klaar," zeg ik dan trots en ik kijk naar Harry. Hij glimlacht en ik pak de borden, die ik meeneem naar de tafel. Harry is vandaag super klef, nadat ik die dingen voor hem heb gekocht.
We gaan tegenover elkaar aan tafel zitten en beginnen aan ons eten. "Lekker," zegt Harry blij en ik glimlach trots.
Het is extra romantisch in mijn appartement. Ik heb daarnet de kaarsjes aangezet, het licht gedimd en wat muziek opgezet. Harry verdient nu gewoon het beste wat er bestaat en ik ben blij dat ik hem dat nu kan geven.
"Mag ik hier vannacht blijven slapen? Het is al donker." vraagt hij en ik kijk naar de klok, die 8 uur aangeeft.
"Ik kan je wel met de auto wegbrengen? Je dacht toch niet dat je ging lopen?" vraag ik en hij schudt zijn hoofd.
"Het ging er ook niet om dat het al donker is, ik wil hier gewoon blijven, bij jou." Ik kijk naar hem en dan naar mijn eten.
"Je moet niet al te veel gewend aan me raken, baby," zeg ik zacht.
"Doe ik ook niet. Vandaag is zo'n leuke dag, met jou. Ik wil niet weg gaan." Hij kijkt in mijn ogen en ik knik.
"Het moet wel kunnen. Morgen kunnen we samen naar school." Hij knikt ook en dan eten we in stilte verder. We kennen elkaar nu al zo'n 4 maanden en we worden steeds closer. Ik mis hem sneller, ook al hebben we pas een paar weken een relatie. We draaiden eerst veel om elkaar heen, maar ik was toen eigenlijk al verliefd.
"Het was heerlijk," haalt Harry me glimlachend uit mijn gedachten en hij legt zijn bestek weg.
"Learned it from the best," glimlach ik ook en ik sta op zodat ik onze borden naar de keuken kan brengen. Harry loopt achter me aan en helpt me dan. Wanneer ik het laatste bord in het rek zet, voel ik zijn hand op mijn bil.
"Mine," glimlacht hij als ik naar hem kijk. Ik doe de vaatwasser dicht en til hem dan op het aanrecht, waarna ik tussen zijn benen kruip. Zijn trotse glimlach wordt alleen maar groter, want hij krijgt wat hij wil.
Ik klem mijn handen grommend in zijn heupen, terwijl hij zijn handen om mijn nek legt. De keuken is donker, maar dat maakt het alleen maar meer romantisch.
"Je wil gewoon seks, daarom blijf je," grom ik met mijn lippen in zijn nek. Hij grinnikt en klemt zijn handen in mijn haar, waardoor ik opgewonden word. Ik klem mijn kaken op elkaar en maak zijn broek open. Hij kijkt verbaast in mijn ogen en ik kijk hijgend terug in die van hem. "We kunnen beter maar meteen ter zaken komen."
Hij bijt op zijn lip en ik trek zijn broek over zijn benen naar zijn enkels. "Rustig.." hijgt hij en ik kijk in zijn ogen.
"Sorry, ik.. ik ben gewoon zo opgewonden," zucht ik hard. Hij glimlacht even en kust me dan zacht. Ik voel zijn lichaam, zijn lippen, zijn handen. Mijn huid wordt gestreeld, net als ik bij Harry doe. Hij leidt mijn hand voorzichtig naar zijn buik, waaraan ik herken dat hij er klaar voor is. Ik laat mijn hand zacht in zijn boxer glijden en pak zijn geslachtsdeel vast.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanfictionVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...