Hey girls! Het is maar een kort hoofdstukje, daar is niet echt een reden voor. Alsnog hoop ik dat jullie het leuk vinden en ik update snel weer!! Kusjes! X
✩
'I hope you'll remember me. One more kiss is all it takes. I leave you with the memory and the aftertast'
Louis Point Of View ✩
"Heb je een pyjama nodig?" vraag ik aan Harry en hij schudt zijn hoofd. "Ik ook niet, ik slaap altijd in mijn boxer," glimlach ik en hij knikt even. Ik loop naar de badkamer, waar ik een tandenborstel voor hem pak.
"Je kan douchen wanneer je wil, er staat gewoon shampoo," zeg ik en hij knikt. Normaal poets ik nooit eerst mijn tanden. Ik kleed me zo snel mogelijk uit, zodat ik na het tandenpoetsen meteen in bed kan duiken. Maar nu, vind ik uitkleden spannend met Harry erbij. Hij is zo slank en ik... ben dat niet.
Wanneer we allebei onze tanden hebben gepoetst, draai ik mijn rug naar hem toe en trek ik mijn shirt uit, daarna mijn broek. Ik hoor dat Harry hetzelfde doet, maar kan het niet zien.
Vlug kruip ik in mijn bed en trek ik de dekens over me heen. Harry kijkt even naar me, voordat hij zijn shirt uittrekt en naast me komt liggen. Ik kijk naar zijn lichaam en dan in zijn ogen.
"Hey," glimlacht hij als hij merkt dat ik staar en hij klemt de deken tot aan zijn kin vast.
"Hey," glimlach ik terug. "Ik mag je tatoeages nog zien."
"Ik die van jou ook." Ik knik en kijk naar hem.
"Die van jou eerst." Hij rolt zijn ogen glimlachend en duwt de deken dan naar beneden. Mijn hand vindt meteen zijn middel en ik wrijf erover. Ik zou nu zo seks met hem kunnen hebben, maar ik doe het niet omdat ik het niet wil laten lijken alsof ik het alleen doe voor seks.
Ik neem al zijn tatoeages in me op, ze zijn allemaal zo random maar juist daarom passen ze goed bij elkaar.
"Kan je het zien?" vraagt hij grinnikend en ik kijk even in zijn ogen.
"Ze zijn mooi," zeg ik zacht en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Zijn buik is gespierd, in tegendeel tot die van mij.
"Sport je veel?" vraag ik en hij haal zijn schouders op.
"Niet super veel." Ik knik en druk dan een kusje tegen zijn wang.
"Ziet er wel goed uit, beter dan bij mij." Ik kijk in zijn ogen en zijn hand glijdt over mijn buik.
"Vind je?" vraagt hij en ik haal mijn schouders op. "Ik voel niet veel verschil."
Ik laat mijn lippen zacht die van hem raken en voel hoe hij zijn hand over mijn lichaam laat gaan. Mijn hand doet hetzelfde bij zijn armen en borst. Het voelt zo verschrikkelijk fijn om een man te voelen. Om Harry te voelen.
Onze tongen strelen elkaar langzaam, totdat Harry terug trekt en de deken wat meer van mijn borst afhaalt. Hij kijkt naar mijn tatoeages. Ik haal mijn hand zachtjes door zijn haar en laat hem mijn lichaam onderzoeken.
"Je bent mooi," zegt hij na een tijdje en ik kus zijn voorhoofd zacht. "Alles aan je. Echt waar."
Mijn wangen worden warm en ik druk mijn gezicht in zijn nek, zodat ik het lekker warm heb en zodat ik hem kan ruiken. Een meisje heeft dat nooit tegen mij gezegd omdat ze niet de kans kregen om me zo goed te bekijken. En anders vonden ze me misschien ook niet eens mooi.
"Hm... ik ben moe," mompelt hij en ik kijk even naar hem.
"Ik ook," zeg ik en ik reik naast me, om het licht uit te doen. "Weten je ouders dat je hier bent?" vraag ik nog terwijl ik hem aankijk. Hij knikt en dan zet ik het licht uit.
Ik voel hem tegen me aankruipen, zijn hoofd tegen mijn schouder en mijn arm om hem heen.
"Slaaplekker," fluister ik en ik druk een kus tegen zijn voorhoofd. Zijn hand wrijft over mijn buik en hij zucht even.
"Slaaplekker." Ik sluit mijn ogen en probeer zo rustig mogelijk te liggen. De stilte voelt fijn.
Wanneer ik bijna in slaap val, voel ik Harry's hand over mijn middel bewegen en schrik ik een beetje. Ik ben weer bijna helemaal wakker en zucht even om weer opnieuw te kunnen gaan slapen.
Harry draait zich om en ik kruip op mijn zij tegen hem aan, zodat we lepeltje-lepeltje liggen. Ik wrijf met mijn hand over zijn middel.
"Lig je wel lekker?" vraag ik en hij knikt. Ik hou mijn ogen geopend en staar in de donkerte. Harry ligt weer stil, waardoor mijn ogen zich weer sluiten. Mijn neus ligt tussen zijn krullen, wat kietelt en tegelijk super lekker ruikt.
Mijn handen stoppen langzaam met wrijven wanneer ik weer bijna in slaap val, maar dan draait Harry zich weer om. Hij ligt met zijn hoofd tegen mijn borst en ik leg mijn hand om zijn hoofd. Hij beweegt met zijn benen heen en weer over de deken en ik kijk naar hem in het donker.
"Gaat het wel, Har?" Hij haalt zijn hoofd omhoog en kijkt me aan. Het is alleen zo donker dat ik het bijna niet zie.
"Ik kan niet slapen," fluistert hij.
"Waarom niet?" Het baart me zorgen dat hij niet kan slapen, want normaal zeggen mensen dat je beter kan slapen bij iemand waar je van houdt. Komt het doordat hij moet denken aan Gemma? Hoe ze hier naast mij lag.
"Ik.." Hij zucht en ik zet het licht aan, zodat we elkaar kunnen zien. Hij kijkt voor zich uit en ontwijkt mijn ogen. Ik trek hem tegen me aan en zorg ervoor dat hij zich veilig voelt.
"Rustig.." fluister ik en ik kus zij voorhoofd een paar keer.
"Normaal slaap ik naakt," zegt hij zo zacht als hij kan. Hij durft me niet aan te kijken, maar ik haal mijn hand door zijn haar en wrijf met mijn neus over zijn voorhoofd.
"Dan slaap je naakt," zeg ik makkelijk. Hij knijpt in mijn heupen en zucht opnieuw.
"Ik weet niet.. misschien vind je het raar." Hij kijkt naar me, waar ik blij mee ben. Ik wil hem in zijn ogen kunnen kijken als ik hem op zijn gemak wil laten voelen.
"Wat is daar raar aan, het is toch gewoon jouw lichaam? Ik zie elke dag een geslachtsdeel van een jongen," zeg ik en ik wrijf over zijn wang.
"Maar naakt slapen is toch wat aparts." Ik haal mijn schouders op.
"Ik doe het ook wel eens. Het is fijn, maar ik vind het niet echt iets extra's hebben. Als jij het fijn vindt, dan moet je dat lekker doen. Ik hou je echt niet tegen, Hazza." Hij glimlacht breed bij zijn bijnaam en trekt dan voorzichtig zijn boxer uit, die hij naast het bed op de grond legt. Ik knuffel me tegen hem aan en wrijf over zijn middel. Hij houdt zich wat meer afstandelijk en dat snap ik wel.
"Hopelijk slaap je nu beter," zeg ik zacht en ik laat mijn hand over zijn borst gaan. "Slaap lekker, lieverd."
Ik kijk naar zijn ogen en hij zet het licht uit, voordat hij me een zachte kus geeft. "Slaap lekker."
Hij zucht en laat zijn hand door mijn haar gaan, terwijl mijn hoofd tegen zijn borst ligt. Ik geniet van het gevoel en de kriebels. Hij kan rustig stil liggen en genieten van de slaap die zijn lichaam overneemt, net als mij.
Voorzichtig kruip ik nog een keer goed tegen hem aan en leg ik mijn hand op zijn rug. Ik hoor nu beter hoe zijn hart klopt en ik voel beter hoe zijn borst omhoog gaat en weer zakt bij elke ademhaling. Tevreden mompel ik en schuurt mijn kaak langs zijn borst, wat me het kleine laagje zweet dat op zijn borst ligt laat voelen.
Wat is het toch fijn om weer verliefd te zijn, meer als ooit.
JE LEEST
Bad Luck ✩ L.S.
FanficVanaf dag 1 konden Louis en Harry al weten dat hun vriendschap niet normaal zou zijn. Je leven is niet te voorspellen. Geen enkele minuut is te voorspellen. Soms zou je willen dat het vanaf het begin allemaal anders was gegaan, maar dat kan niet. Zo...